هومان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
منتظر بعديش باشيد كه خبر را زود پوشش دهيد. ديگه داره عادي ميشه...
متاسفم. تسليت به بازماندگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
از پلیس راهنمائی ورانندگی خواهشمندم در هنگام تست اعتیاد تست داروی مانند متادون را هم انجام دهند...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
چند نکته:
قابل توجه مسئولین محترم اول اینکه شغل رانندگی مخصوصا با اتوبوس یک کار تفریحی نیست و یک شغل بسیار پر خطر وسخت و زیان آور میباشد که راننده باید بعد از بیست سال کار بازنشست بشوند نه اینکه راننده با شصت سال سن هنوز داره رانندگی میکنه .
دوم:جاده ها استاندارد لازم را ندارد تابلو ،عدم نصب حفاظ و غیره
سوم: عدم فرهنگ سازی به راننده های سواری بسیار مشاهده کردم که در شب سو بالا میزنند و حرکت میکنند ،در اتوبان هنوز نمی دانند اتوبوس در لاین یک نمی تواند برود و به اتوبوس ها راه نمی دهند و اتوبوس ها مجبورند به لاین یک بروند و سبقت بگیرند به قول دوستمان لایی بخندانند حادثه اتوبان قم تهران،وقتی که از اتوبوس یا کامیون سبقت میگیرند هنوز ماشینشان کامل رد نشده می پیچند جلوی ماشینی که از آن سبقت می گیرند که شاهد حوادث ناگواری بودیم ماند واژگونی اتوبوس مشهد.پس بهتره فرهنگ سازی بهتر صورت بگیره و آموزش های لازم به راننده های مبتدی چه پایه یک و چه پایه دو ،داده بشه تا شاهد چنین حوادثی نباشیم چون آمار تصادفات و کشته های سواری چندین برابر ماشین سنگین است .
رضا نور پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
اتوبوس های قدیمی مخصوصا 302ارتفاع کمتر و به دلیل زیربندی فنر شمش هر دومحور که شاسی را فاقد هر گونه حرکت اضافی مستقل از محورها می نموده، استواری بیشتری نسبت به اتوبوس های با سیستم تعلیق کیسه هوا(بالن)وارتفاع بیشترکه موجب حرکات غیر قابل کنترل بیشترمیشود، بر سطح جاده داشته اند.از طرفی هم سرعت در گذشته پائین تر واکثر رانندگان اشراف کامل به خودرو و جاده ومسئولیت پذیر تر بوده اند.باید توجه هم داشته باشیم که اکثر اتوبوس های قدیمی از ستون های محکمتری نسبت به نسل های جدیدشان برخوردار بوده اند.