ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
اگر اجازه تحقیق داده شود مشخص می شود کسانی که رای به طرح تهرانی و شهرستانی داده اند جد و آبادی غیر تهرانی هستند . تفسیر با خودتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
کاردرستی کرده دیگه چرا باید پلاک شهرستان بیادتوتهران مسافرکشی کنه؟این شهرستانیها امدن تهران هم جای ماروتنگ کردن هم ابو برق تهرانودارن استفاده میکنن.ماهم به مشکل برمیخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
اگه فکر کردید که تهران با این طرح خلوت میشه اشتباه میکنید با این طرح بازار سیاه پلاک تهران ایجاد میشه و بس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تا جایی که من میدونم ؛ برق تهران از نیروگاههایی تامین میشه که از نفت خوزستان داره تغذیه میکنه! در واقع این تهرانه که داره از بقیه کشور استفاده میکنه! شما هم جاتون اگه تنگ هست بفرمایید برید شهرستان خودتون عزیز من! تا جایی که من میدونم تهرانی های اصیل خیلی خیلی با فرهنگ تر از این حرفان که بخوان اینجوری افاده بیان!
نظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تو خودت از کجا اومدی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
خدا رو شکر که هرچی دارید از شهرستان ها هست وبازم اینقدر ادعا می کنی
اگر نفت خوزستان و گمرک بندرعباس و گندم فارس و میوه های استان های دیگه نبود که هنوز داشتی سر زمین بیل میزدی
پر رویی هم حدی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
به جای اینکه پول نفت رو در تهران خرج کنن اگر در بقیه کشور خرج می کردن اونوقت کسی دیگه تهران نمیومد
پول نفت ما رو واسه خودشون خرج می کنن بعد پزش رو به ما میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
عزیز دل شمایی که داری آب سد کرج و میخوری اونوقت کسی که تو کرج زندگی میکنه آب چاه مصرف میکنه مگه کسی حرفی زده ؟؟؟؟ یکم انصاف چیز بدی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
خودت از کجا اومدی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تهران شیک و پیک بود دیگه شیک نیست
رستوران بود و شده پیک نیک
تهران کارتونی بود ولی گرگه
بردش خوردش میگ میگ
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
آب و برق تهران؟ خدا رو شکر که در جنوب این تفکر وجود نداره و وقتی داره هم چوب وطن پرستی ما همیشه بلنده، نفت جنوب و مراتع شمال و باغهای غرب و مرکز رو بگیریم و در شرق هم از مرزهای ما محافظت نشه با آب و برق تهران چه میخواهیم بکنیم؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
عزیزم این سیاست گذاری اشتباه مسئولین هست که طرف بلند میشه میاد تهران وگرنه همچون آش دهن سوزی نیست که شهر خودش با آب و هوا و اقوام ول کنه بیاد توی شلوغی و دود و کم امنیتی و افسردگی و .... :|
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
فکر می کنی گرفتن پلاک تهران برای کسی که کار می کند کاری دارد با یک معامله سوری می تواند پلاک تهران بگیرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بله به نظرم کارش قانونی هم هست چون کلا چه پلاک تهران چه شهرستان اگر شخصی باشن حق مسافرکشی ندارن مگر اینکه تاکسی باشن .یه زمانی بود به این قضیه زیاد گیر میدادن الان کمتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شما خودت از کجا اومدی؟ خیلی از ساکنین تهران فعلی همینجورین . اول اومدن کار کنند و بعد خونوادشون رو آوردن. البته باید یکسری سیاست های کلی مدنظر روسا قرار بگیره که تمرکز زدایی کنه. تهران که اصلا جای زندگی هم نیست . البته این قضیه که تهرانی ها(منظور ساکنین فعلی تهرانه که خیلیهاشون همون شهرستانیهای سابقند) فکر میکنن برتر هستن هم مثل قضیه ژن برتره
lmohsen
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شما خودت شهرستانی هستی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تهرونیا هم آخر هفته نرن شمال تا جای شمالیا رو تنگ نکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
خود شما از کجا به تهران رفته اید.اگر تمام کسانی که طی 60 سال گذشته از اقصی نقاط ایران به تهران مهاجرت کرده اند به مبدا خودشان بازگردند جمعیت تهران به 100 هزار نفر خواهد رسید. پس بس کنید از اختصاص دادن همه چیز برای مهاجران ساکن تهران. البته من خودم در تهران زندگی نمی کنم و حاضر هم نیستم در آنجا زندگی کنم
آزاده
| Germany |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
درسته تهران مشکلات زیادی داره . اما این کار پاک کردن صورت مساله هست . هیچ کس از شهرستان برای تفریح و هواخوری به تهران نمی آد همه برای کار میان تهران . کسی هم به فکر اشتغال شهرستانی ها نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شماخودت از کجا تشریف اوردی تهران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
اينكه پليس داره تصميم درستي ميگره درست ولي ادبيات شما مناسب نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
آب و برق تهران ؟ فکر میکنید تهرانی های رفاه طلب بدون برق تولید شده در بعضی شهرستان ها میتونن زندگی کنند ؟ چرا شهرستانی نباید بیاد تهران ؟ تهرانی تو شهرستان های دیگه کار نمیکنه ؟
شما خودت تهرانی اصل هستی یا از اون دسته که چند سال تهران زندگی کردن ادعای تهرانی بودن و نژاد برتر دارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تو وامثال تو هم بیخود می کنید نفت و گاز و آب ومحصولات کشاورزی خوزستان ودیگر استانهای مرزی را استفاده می کنی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
ببینین برادر بین این که شما چه چیزی رو ترجیح میدین و این که اون کار رو غیرقانونی اعلام کنین خیلی فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
خوب شما برو شهرستان مسافر کشی اگه کسی بهت گیر داد جاتم گشاده اب و برقم مصرف کن گازم مال خودت
عموزاده از سمنان
| Iraq |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
سلام
هموطنان عزیز تهرانی ضمن درک دغدغه های شما خواهشمندم توجه داشته باشید که جان کلام نویسنده مقاله این نیست که بسیاری رانندگان خلاف نمی کنند یا سبب راه بندان نمی شوند یا درگیری ایجاد نمی کنند و چه و چه... که من هم دلم از این رفتارهای خودمان خون است، بل که جان کلام مقاله این است که یک شهر و دونرخ نباید داشته باشیم که کاملا صحیح است. اصولا یکی از مشکلات ما این است که در بسیاری موارد مشکلات را این طوری (به نظر خودمان) حل می کنیم در صورتی که این حل مشکل نیست و مشکلی به مشکلات افزودن است.
ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
مطمئنی پدر و مادرت تهرانی بودن ظاهرا فرضیه ژن برتر داره فراگیر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
آره ما بیست میلیون تهرانی اصیل داریم که دارن از دست شهرستانی ها آزار میبینن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
گل من کسی جای تو رو تنگ نکرده . مثلا چرا درصد پول نفت جنوب و غرب کشور رو بهش نمیدین ؟ چراب آب لرستان باید سرقت بشه به مرکز و قم و چیزی گیر لرستانی که توسعه پیدا نکرده و از بیکاری خودکشی میکنه نیاد چرا تهران کل منابع ایران رو غارت میکنه و رگهای حیاط سایر استانها خشک میشه واضح میگم گناه خوزستانی چیه که چول نفتش باید در تهران هزینه بشه و خاک و ریزگردهای ناشی از خشک کردن هوالعظیم رو خوزستان و لرستان و ایلام بخورن
ناشناس
| - |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
ناشناس آی کیو اول:

تهران ارث پدریت بوده؟؟ خودت از کجا رفتی تهران ساکن شدی؟
پول آب و برق مصرفی تهران را تو تهرانی فقط میدی یا هر کسی که مصرف می کن]
این همه اممکانات و زیر ساختهای آب و برق و گاز ومخابرات و... را شما تهرانی ها به تنهایی ساختین یا وقتی نیاز داشتین از کارگرها و متخصصان سایر شهرها تسفاده کردین
حالا که تهران بزرگ شده و همه امکانات رفاهی و اقتصادی و.. تو تهران جمع شده، شهرستانی ها جاتو تنگ کردن؟؟؟
برو خودتو بنداز تو خلیج فارس تا جات گشاد شده بی فرهنگ
ناشناس
| - |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
به اندازه کل جمعیت کره زمین از ابتدای خلقت تا به امروز "منفی "نثار این تهرانی بی فرهنگ و پر مدعا
ناشناس
|
Sweden
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
اين كه كار خوبيه چرا ايراد ميگيريد!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
همشون دارن با خرید و فروش سوری پلاک تهران میگیرن ، دلتون خوشه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
ریشه ای نیست فرا فکننانه است. آقا منابع معدنی و آب و نفت هر استان رو بدین خودش و هرکس به سی خود . تهرون هم مال شما اگه اومدیم پامون رو قلم کنین
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
تاکسی اینترنتی تهرانم ، خونم تهرانه، رفتم بهم پلاک شخرستان دادند ، بیکار شدم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
هر چی امکانات و پول و بودجه مملکته خرج تهرونیا میکنن
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
ایران=تهران
تهران نشین ها=ارباب
سایرین=رعیت
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تهران پانزده میلیون جمعیت داره. شهر شما چند نفر هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
مردم هیچ شهری تو ایران به اندازه تهرانی ها کار نمیکنن از ساعت 5صبح میرن سرکار تا 1-2 نصف شب ، عصر هم خونه نمیرن، تمام پولی که خرج تهران میشه از همین مالیات و عوارضی هست که مردم تهران میدن همون مالیات مردم تهران رو خرج شهرستانهای دیگه هم میکنن تازه مدعی هم داره ، شهری که سهمیه کنکور نداره اکثر نماینده ها و مسئولینش غیر تهرانی هستن بازم به همه بدهکاره اقا برو شهر خودت سه شیفت کار کن بخدا پیشرفت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
استاد تهرانی ها مالیات میدن خرج خودشون میشه....استاد با شعور می دونی چه عوارض و مالیاتی از کسبه و شاغلین تهران دریافت میشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!اول فکر کنید بعد حرف بزنید...مثل اجدادتون عمل نکنید....قوه تعقل رو خداونهد برای انسان گذاشته
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
عزیزم اگه تهران نباشه که شما کجا میخوای کار کنی اون چند بنگاه اقتصادی هم که تو شهرتون فعال هست از تهران نشات گرفته تهران و .... نداره هر شهری بر حسب نیازش بودجه میگیره بهتره از این صحبت های نابخردانه خودداری کنید که چیزی جز اثبات نابخری شما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
من در یک استان دور از تهران زمدگی میکنم ولی چون پدرم ژاندارم بوده و تهران دنیا اومدم مشکل پلاک ندارم ولی انصاف خوب چیزیه . سی سال پدر من این گوشه و اون گوشه مملکت سگ دو زد ومرزبانی کرد که فرزندش اینو بشنوه که حق ورود به پایتخت رو نداره ؟ مشکلی نیست تهران ارزونی خودتون یک حصار بکشین دورش و از این به بعد باید تهرانی هم حق ترانزیت بدن و برای رفتن به سایر نقاط کشور ویزا بگیرن . ما شهرستانیها و کرج هم فقط به تهران آب بفروشیم اموراتمون میگذره و پول نفت رو هم در یک کشور دیگه سرمایه گذاری میکنیم
navid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
اگر ساعت ها وقت شما در ترافیک هایی مانند ترافیک بولوار میرداماد تلف می شد و بعد ملاحظه می نمودید تمام ترافیک به علت بسته شدن خیابان از سوی چند راننده بی مبالات و بی ادب و متاسفانه دست به زنجیر و قفل فرمان است و این خودروها پلاک شهرستان هستند چه می کردید.
اگر خدای ناکرده بیمار شما در آمبولانس در حال از دست رفتن بود و در این ترافیک گرفتار می شد چه می کردید؟
جالب است بدانید این افراد، قلدر مآبانه از مسافر بری سایر رانندگان قانونمند جلوگیری می کنند.
بنده کاملا با دستور رییس محترم پلیس راهور تهران موافق هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
آیا فقط راننده های شهرستانی بی مبالات هستند؟ باید با تخلف برخورد بشه نه اینکه شهروندای همین کشور رو با دست خودمون طبقه بندی کنیم و رفتار تبعیض آمیز داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
با تمام اوصافی که گفتین حالا ایشون پلاکش تهران باشه تبدیل میشه به آدم مودب و قانون مدار
پس آینده نگری مردم درست بود که از همه جای ایران پلاک تهران می گرفتن
نتیجه اش هم تموم شدن شماره ها و سوار شدن شما تهرانی ها بخوانید شهرستانی قبل از این به ماشین های پلاک 10 است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
سال 51 و 57 جمعیت تهران چند نفر بوده ؟ میشه بگی پدرت کجایی بوده . شما هم بفرما همونجا و تهران رو کمی خلوت تر کن تز هم نده
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تفکر ژن برتر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
این طرح فوق العاده ای هست.بالاخره باید یک جوری واز یک جایی جلوی مهاجرت به این شهر بی در وپیکر را گرفت.شمایی که این خبر را تهیه نموده اید.دوروز دیگر از معضل آلودگی هوا وترافیک مطلب میگزاری وهزار نفر را زیر سوال میبری.در صورتی که همه ما شاهد رفتارهای بسیار نامناسب این افراد(مسافرکشهای پلاک شهرستان)در خیابانها ومعابر هستیم.این شهر برای ساکنانش هم دیگر جای زندگی نیستوخفقان کامله.بنده از پلیس وهر کس که جلوی این مهاجرتها را بگیرد سپاسگذارم.برای کنترل جمعیت تهران باید راههای پیشگیرانه گذاشته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
دوست عزیز راه پیشگیرانه جریمه نیست. مطمئن باشید که اون کسی که ۱۰۰ کیلومتر مسیر را طی میکنه و به تهران میاد برای دعوا نمیاد برای کار میاد. متاسفانه زیر ساخت های مناسبی برای کار در هیچ جای ایران به جز چن شهر بزرگ وجود ندارد و مردم برای امرار معاش مجبور به مهاجرت موقتی و دائم هستند.
ناشناس
| Canada |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
من اینجا ذی نفع نیستم اما میشه شما بگی خودت و خانوادت چه جوری رفتید "طهران"؟
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
چرا با وجود این ترافیک و آلودگی هوا مهاجرت به این شهر بی در و پیکر انقدر زیاده؟ زمانی که زیر ساخت در شهرها نا همگون توسعه پیدا میکنه نتیجه همینه. ما بشینیم در پایتخت و شهرهای دیگه خراجشون رو سر موقع بفرستن و به شهر ما فرهیختگان نزدیک نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
البته امیدوارم این طرح در تمام شهرستان ها به خصوص شمال هم انجام شود یک درآمدی مردم شهرهای مسافر پذیر (تهرانی پذیر)بدست بیاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شما الان با مهاجرت مشكل داري يا با مسافركشاي پلاك شهرستان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
راست میگی برو شهرستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
مشکلش کجاست خیلی هم طرح خوبیه! تهران پر شده از پلاک شهرستان که موجب ترافیک و آلودگیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
به نظر میاد شما نویسنده مقاله هرگز در این شهر زندگی نکردید!!!
انگار ندیدید معضل مسافرکشی راننندگان شهرستان رو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
کار بسیار خوبی میکنند اگر این کار را اتنجام دهند این چه وضعی که تو تهران راه افتاده همه شدند مسافر کش
نظرات بیشتر