یکمی جلوتر از نوک دماغو باید دید.
از یک طرف ماشین های بی کیفیت با مصرف بالا رو به قیمت 3 تا 4 برابری میفروشن. از اون طرف در همین ساعات پیک ترافیک شما اگر بخوای سوار مترو و اتوبوس بشی اعصابی برای کار کردن برات نمیمونه. از این طرف ماشین شخصیم که بخوای بیاری بیرون باید پول بدی!
در کشورهایی که پول میگیرن یرای تردد در بزرگراه، کیفیت و قیمت خودرو بالاست، آلایندگی و مصرف بنزین پایینه، حمل و نقل عمومی تو ساعات پیک جابجایی واقعا کارآمدهو مثل اینجا نفست آدم بند نمیاد از شلوغی و بی نظمی. مردم خودشون علاقه ای ندارن که از ماشین شخصی استفاده کنن.
تا زمانی که فکر مردم تو تهران این باشه که یه ماشین بخرم تا از شر مترو و بی ار تی خلاص شم به هیچ جا نمیرسیم.
قدیم میگفتن پول بده سر سیبل شاه نقاره خونه بساز. حالا شده حکایت مردم تهران.. در گذشته و هم اکنون در شهرداری با پول همه کار میشه کرد.. مثلا چطور تهران شده پر از مراکز خریدی که بدون کارشناسی در مناطقی که اصلا کوچه ها و خیابانش کشش نداره ساخته شدن... مثل کوروش در ستاری که کل منطقه مسکونی خیابان پیامبر غرب رو تحت الشعاع قرارداده و یا پاساژهایی که در منطقه یک تهران ساخته شده...درختانی که در منطقه یک برای ساخت برج قطع شد... تبدیل ملک مسکونی به کاربری اداری با پول(که از نظر مهندسی در هنگام طراحی بار در نظر گرفته شده متفاوت اس) و بسیاری از این موارد که شهرداری از طریق پول حل میکنه
انتظار بيش از اين از ايشون نبايد داشت
ايشون اگر كار بلد بود
در همان دوران پر انرژي بودنش خودش رو نشون ميداد
ظاهرا امده تا تهران را ويران تر از ويران كند
تهراني براي سرمايه دار ها
نه مردم عادي و قشر زحمت كش
ادم ياد فيلم هاي هاليودي ميوفته........................................
عنوان بد و منفی انگارانه ای انتخاب کردید. اگه مدیری بگوید چاره ای نیست و ساکنین باید خرج شهرشان را بدهند خیلی حرف عجیبیه و باج خواهی است؟ آقای تیتر زن ! شما شارژ آپارتمانتون که توش ساکنید رو از خیریه میگیرید یا اصلا شارژ و هزینه مشترک ندارید که حرف درست شهردار اینقدر براتون عجیبه؟
منطقی و منصفانه نقد کنید.
شهردار هم منتظر پسند من و شما بود!!
از اصلاح طلبان چیزی غیر از این انتظار نمیرفت. همیشه اولش با شعارهای تخریبی و گول زننده میان جلو، ولی بعدا نیات اصلیشون فاش میشه
ناشناس
||
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
با ارشیا موافقم. تقصیر خود ماها بود. حالا میفهمم قالیباف کی بود
حسین
||
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
توایران هرکس بدون منت کار کبنه میشه مثل خوشگل مو طلایی
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
جناح گرایی پدر ملت رو در آورده آخه این آقا اگه میخواست خوب عمل کنه باید میگفت معاون حمل و نقل من باید جواب بده.و بهتره ایشون مترو تهران که در ترمینال جنوب فاصله ی قطارها تا 30 دقیقه هم میرسه رو با متروی ژاپن که فاصله قطارهاشون باهم 18 ثانیس مقایسه کنن احتمالن بتونن قاتل بروس لی رو پداکنن.
ناشناس
||
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
آخه آقای شهردار اگه مترو شما مثل ژاپن حالا زیاده مثل چین باشه مگه مردم مغز خر خوردن با ماشین بیان تو خیابون.
کی گفته LEZ اجرایی شده؟؟؟؟
اکثر قوانین و محدودیتهایی که از طرف پلیس اعلام می شود به مرحله اجرا و بهره برداری نمی رسد.
یکی همین LEZ ، جریمه برای تخلف جناقی در بزرگراهها، خلاف بودن مسافرکشی با پلاک غیر بومی و ... ، همه اینها نشانه ای از ضعف مدیریت و نبود اراده برای حل معضلات شهری می باشد، فقط به زبان آورده می شود تا در اخبار و رسانه ها گفته شود که اقداماتی دارد انجام می شود، همین و بس !!!
بله دیگه اونوقتی که طبقه پایین و متوسط جامعه پول خرید وسیله نقلیه نداشت برای طبقه مرفه جامعه هم بنزین ارزون بود هم برای پارک کردن پولی گرفته نمیشد هم عوارضی وجود نداشت و....... حالا که طبقه پایین و متوسط با هزار تا قسط و قرض ماشین خریده همه کار میکنن تا از این کارش پشیمون بشه و دائم ازش برای هر کاری پول میخوان دلیلشم اینه طبقه مرفه الان دیگه تو خیابونها راحت نیست و تو این ترافیک بهش سخت میگذره و با این کارها میخوان رفاه رو باز به طبقه مرفه برگردونن چون میتونن پول بدن و هم ماشین خوب سوار بشن هم تو طرح ترافیک گیر نیفتن هم براشون پل ها وتونل های خوبی زدن تا گیر ترافیک نباشن چون پول دارن- بله دیگه یه عده عدالت رو اینجوری معنی میکنن متاسفانه
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
حمید
||
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
قرارنیست هرکسی ماشین چه پولدار و چه متوسط برای کوچکترین کاری حتی سبزی خریدن و
نون گرفتن هم با ماشین بیاد بیرون و شهررو آلوده کنه! اینها رفتارهای پر خطریه که باید اصلاح بشه رفتارهای پرخطری که ریه و قلب فرزندان و آحاد جامعه را هدف قرارگرفته!! این چه تفکریه که چون من ماشین خریدم کل دولت و ملت باید به من خدمت رسانی
کنن تا من بتونم تو خیابونها جولان بدم! هیچ جای دنیا اینجوری منابع خودشون رو تاراج نمیکنن و همزمان به خودشون و خانواد شون و ملت ضربه
نمیزنن تا کی قرار این وضع ادامه پیدا کنه؟ تا وقتی که همه پارکها و اماکن عمومی رو برای تامین هزینه اداره شهر بفروشن؟.یکی باید جلوی این روند سقوط آزاد رو بگیره مگررای ندادید که جلوی ساخت و ساز بی رویه و ترافیک و تخریب باغها گرفته بشه؟
همه رو گفتن ، غیر فرهنگ سازی و اعمال شدید قانون برای راننده های متخلف که ورودی و خروجی ها رو می بندند . در بزرگ راه ها پارک می کنند و از اون بدتر دنده عقب میرند . بین خطوط نمیرند . تاکسی ها و خودروهای شخصی که دوبله و سوبله پارک می کنند و از همه مهمتر ، عدم وجود پارکینک های طبقاتی در شهر بزرگ تهران که منجر به پارک کردن اتومبیل در کنار خیابان ها به مدت طولانی شده.
راه حل دوم قطعا قطع کردن درختان خیابانهای اصلی مثل ولیعصر نبود ، بلکه برعکس ، راهکار کاشت درخت و درختهای مصنوعی که شهرهای بزرگ در پیش گرفتند.
تردد با خودروی با کیفیت و کم مصرف در ترافیک روان قطعا حتی تردد تک سرنشین ، کم هزینه تر از اتوبوس ها و تاکسی های فرسوده و بی کیفیت و فاقد معاینه فنی و مسائل اولیه ترافیکی و حمل و نقل شهری هستش .
همیشه خرج کردن از جیب شهروندان بهترین راه هستش
از یک طرف ماشین های بی کیفیت با مصرف بالا رو به قیمت 3 تا 4 برابری میفروشن. از اون طرف در همین ساعات پیک ترافیک شما اگر بخوای سوار مترو و اتوبوس بشی اعصابی برای کار کردن برات نمیمونه. از این طرف ماشین شخصیم که بخوای بیاری بیرون باید پول بدی!
در کشورهایی که پول میگیرن یرای تردد در بزرگراه، کیفیت و قیمت خودرو بالاست، آلایندگی و مصرف بنزین پایینه، حمل و نقل عمومی تو ساعات پیک جابجایی واقعا کارآمدهو مثل اینجا نفست آدم بند نمیاد از شلوغی و بی نظمی. مردم خودشون علاقه ای ندارن که از ماشین شخصی استفاده کنن.
تا زمانی که فکر مردم تو تهران این باشه که یه ماشین بخرم تا از شر مترو و بی ار تی خلاص شم به هیچ جا نمیرسیم.