صد در صد مخالف عوارض هستم مگر نه اینکه دلیل ایجاد بزرگراهها برای کم کردن حجم ترافیک در خیابان های شهر بود حال اگر به هر دلیلی محدودیت عبور در بزرگراهها ایجاد شود ترافیک بزرگراهها به خیابان ها کشیده میشه و عملا علاوه بر ترافیک شدیدتر آلودگی بیشتر افزایش می یابد بهتر اینکه دانشمندان ما ! فکر اصولی و دلسوزانه واقعی بکنند .
1- خطوط مترو به همه جای تهران دسترسی ندارند و بسیار در ساعات بازگشایی و پایان کار شلوغند. همکار من که از مترو استفاده می کنه، یه بار بند کیفش پاره شده، یه بار تمام دکمه های مانتوش رو از جا درآوردند، و یک بار چنگ زدنش!!!! قشنگ میدون جنگه اون تو، بعد به یه جاهایی دسترسی نداره. مثلا سیدخندان، یا غرب تهران دسترسیش خیلی خیلی کمه، سعادت آباد، پل مدیریت، و ...
2- اتوبوس ها خیلی شلوغند، هر روز هم مسیرشون عوض میشه
در مقابل:
1- کی دوست داره با ماشین شخصی بره تو ترافیک دنده صد تا یه غاز عوض کنه؟؟؟
2- بعد کلی کلاچ و ترمز برسی سر کار، حالا بگرد دنبال جا پارک!!!
3- از سر کار برگردی ببینی نصف ماشینت رو تو پارک زدند و رفتند
4- برگ جریمه رو ببینی زیر برف پاک کن!
حالا اگه وسایل نقل و حمل عمومی فراهم باشه، در دسترس، تمیز و شلوغیش بیش از حد نباشه، کی دوست داره با ماشین خودش بره سر کار؟؟؟؟