این موضوع یا بهتر بگوییم فساد و کلاهبرداری و دزدی آشکار بارها و از طرق مختلف به مدیران صندوق و دیگر مسئولین گزارش شد و ماستمالی شد ومعلوم نیست چرا؟ هنوز هم اگر بخواهند قابل ردیابی و پیگیری است ولی نه با این مدیران و هیئت مدیره موجود در شرکت ملی نفتکش و صندوق بازنشستگی
با سلام، چون حرفهایم تلخ وگزنده است صرف ندارد که ارائه شود ولی حداقل برای خالی شدن میگم که این بی عرضگی که هست لطفا بگید اگر قانونی در این مملکت اجرا میشد کسی جرأت اینهمه خلاف را داشت. پس برای چی انقلاب کردیم
سلام. تابناک عزیز به دلیل خیلی فنی نمیشد از کشتیهای زمین گیر شده خود شرکت استفاده نمود حتی با تغیر پرچم و در اینجا قابل عرض نیست ، بخاطر شرایط خاص آن زمان مجبور شدند این معامله ریسک پذیر را انجام بدهند شاید کمی دقت بیشتر نیاز بود بحر حال در شرایط اضطراری همانطور که سود هست زیان هم هست هرکه بامش بیش برفش بیش.
(از طرف یک آشنا به این مسایل !)
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
اگر این استدلال شما را بپذیریم پس باید به مسئوولین کشتیرانی جمهوری اسلامی بالاترین مدال لیاقت را بدهیم که در همان شرایط ناوگان ملی را حفظ کردند و با محدودیت شدید جغرافیایی ملیت کشتی ها را تغییر دادند و همچنان به کشور خدمت کردند. نه برادر! در کار اینها هم خیرتی! بوده که فقط با پیگیری
مسئوولین دلسوز و با غیرت برملا میشود!