ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
بنده از حدود 32 ساله که رانندگی میکنم و اکثر مواقع هم توی جاده های برون شهری هستم. تنها تصادفی که من داشتم و اون هم از نوع واژگونی توی جاده ای نزدیک اهواز با سرعت مجاز 110 بود. دلیل واژگونی برخورد لاستیک جلوی ماشین (پژو) با سرعت 90 به یک چاله نسبتاً بزرگ در جاده و ترکیدن لاستیک همراه با کج شدن رینگ و برخورد کنار سربنده به ستون (کمربند بسته بود) و بیهوشی و ... بود. گزارش پلیس راه رو که بعد از ترخیص از بیمارستان گرفتم نوشته بود دلیل تصادف عدم توانایی راننده در کنترل خودرو!
عوامل اصلی این تصادف اول جاده خراب بود و بعد ماشین بی کیفیت من هیچ ادعایی در باره توانایی رانندگی و رعایت قوانین ندارم ولی سوالم اینه قراره سرعت مجاز اون جاده بشه 100 خوب بعدش چی میشه اون چاله چوله ها و سرعت گیرهای نابجا و بدون علائم هشداردهنده و .... توی جاده و کیفیت روز به روز بدتر خودروهای داخلی که سرجاشه اتفاق هم که تو سرعت کمتر از سرعت مجاز میوفته!
من منکر عدم رعایت بعضی از هموطنان نیستم که اونها هم احتمالاً اعتماد کاذب به عملکرد خودشون و جاده و ماشین دارن و خیلی ها هم که کلاً بی احتیاطن ولی کاهش سرعت مجاز که دردی رو دوا نمیکنه تصادفاتی که دلیلشون سرعت غیر مطمئنه هست همه بالای سرعت مجازای فعلی هستن یعنی اگه سرعت مجاز رو کم کنیم این آدما هم سرعت غیر مجازشون رو کم میکنن؟
آقایون بهتره ضعف مدیریتشون رو با این بهانه ها پوشش ندن و جاشون رو با مدیرای توانمند عوض کنن مشکل مملکت ما اینه که آدمای متعهد و مدبر سر جاشون نیستن و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
متاسفانه به عوض بهبود استانداردهای جاده ها اقدامات عکس صورت میگیرد. این نشان میدهد که مملکت ما هنوز نتوانسته به استاندارد های ۵۰ سال پیش کشورهای دیگر برسد. مگر افزایش جرایم رانندگی توانست آمار تصادفات را کاهش دهد؟ البته مسئولین ما خوب میدانند که چاره کار چیست و این روش راه کار مناسبی نیست ولی راه کار خیلی خوبی برای چاپیدن قانونی ملت است. همانند اداره آب که افزایش آب بهای آب را بهانه برای صرفه جویی آب قرار میدهد در صورتیکه ۹۵ درصد آب در بخش کشاورزی و صنعت به علت قدیمی بودن تکنولوژی هدر میرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
چه جالب
خان محمدعلی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
اگه حتی حداکثر سرعت مجاز رو به چهل کیلومتر هم برسونید مردم فقط موقع دیدن افسر کنار جاده و دوربین ثبت تخلفات سرعتشان را کم میکنند خدارو شکر نه آنقدر بودجه دارید که بیست متر به بیست متر درجاده ها دوربین نصب کنید و نه آنقدر پرسنل پس بهترین راه همان یکطرفه کردن تمامی جاده های کشوره تا اینقدر از تجاوز به چپ کشته ندیم و دوم هم بجای مردم، پدر خودروسازان رو درآوردنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
کم کردن سرعت باعث ترافیک در محورها می شود بهتر است بنزین گران شود تا مردم بیشتر از وسائل عمومی استفاده نمایند
علی
|
Germany
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
تصمیمات مسوولین انقدر عاقلانه و منطقیست که آدم واقعا لذت می بره!
من پیشنهاد می کنم در اقدامی مشابه برای حل معضل مسکن ، مردم بر روی درختها و یا در غارها زندگی کنن. برای حل معضل تصادفات ، مردم با گاری و قاطر جابجا بشن. برای حل معضل تورم ، از معامله کالا به کالا استفاده کنیم و پول حذف یشه. ببینید به همین راحتی میشه تمام مشکلات کشور رو حل کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
اولا سرعت نون دونی خوبیه احتمالا تا ۵ سال دیگه سرعت آزاد راه ها را بکنند ۶۰ تا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
یک هزینه گزاف هم برای تعویض تابلوهای سرعت کنار جاده باید پرداخته بشه
دنیای امروز سرعت پایین رابرنمتابد
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
واقعا کاهش محدودیت 10 کیلومتری باعث کاهش تصادفات نخواهد شد و فقط میزان دریافت رایم راهنمایی رو بیشتر خواهد کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
عجب قانونی حالا خوبه ماشین رومون سوار بشه تا ما سوار ماشین بشیم
نظرات بیشتر