از نظر این مسئولین علیرغم وجود خودروهای ایمن بدلیل عدم اصلاح جاده ها و کارکرد ضعیف متولیان رفع نقص جاده ها، همیشه مردم باید تنبیه شوند. چرا در خیلی موارد خود را با کشورهای پیشرفته مقایسه می کنید ولی در این موارد حرفی از الگوهای پیشرفته نمی زنید؟
برین جاده هاتونو و ماشینهاتونو اصلاح کنین تو کل دنیا لاین سرعت ازاد در اتوبانها گذاشتن.حتی اونی که پراید هم داره از رانندگی دائم با 100 کیلومتر در اتوبان حالش بهم می خوره.مردم وقتی دولا پهنا پول ماشین خوب میدن حق دارن در جاده و بستر امن هم متناسب با قدرت خودرو ولی ایمن رانندگی کنن.تو این مملکت همیشه صورت مسئله پاک میشه
لطفا به دو نكته توجه شود:
اول اينكه تعداد پلاك نشان دهنده تعداد خودرو نيست چرا كه بخشي از پلاكها فاقد خودرواند. مثلا از سه پلاك تخصيصي به بنده دو پلاك در انبار پلاك پليس مي باشد.دوم اينكه فرسوده بودن خودرو الزاما به معني مصرف سوخت بيشتر آن نيست. همين الان اگر يك پرايد مدل 75 را با بسياري از خودروهاي چيني و وارداتي نو (حتي خودروهاي لوكس نظير لكسوس NX200T ) مقايسه كنيد، مصرف سوخت پرايد كمتر است.
ها بابا، 110 هم زیاده، بکنین 60 تا، نه 50 تا، نه اصلا چه لزومی داره با ماشین تو بزرگراه تردد کنیم...
خوب بابا جان 4 تا بزرگراه سرعت ازاد هم بزنید بد نیست ها.
شما کیفیت محصولات وطنی که به اسم خودرو میدی دست مردم، چاله چول های بزرگراه اصلا بهش فکر نکن...
فقط نفس مردم بگیرید..
ممنون از تمام مدیرهای نمونه کشورم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
کشاورزیان آدمی که نه از ترافیک سر در می یاره و نه تخصصش اینه این حرف را می زنه آخوندی کجایی دقیقا کجایی
متاسفانه با ساخت ماشین های بی کیفیت ، با نصف این سرعت ام دچار حادثه های شدید جسمانی که بعضاً به نقص عضو و فوت می انجامد. معاون محترم :1- جاده ها استاندارد نیستند 2- ماشین ها ی مورد حمایت از حداقل استاندارد های جهانی برخوردادر نیستند3- حضور پلیس در سراشیبی های جاده ای و کنترل سرعت با دوربین چاره ساز نمی باشد. البته بعضاً نقش رانندگان عزیزم هم در تصادفات کم نیست