کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
واقعا تاسف بار است.صورت مسئله پاک کردن خیلی راحت است.ان شاءالله بزودی درشکه می خریم وبرای سفر به مکه با شتر عزیمت وبرای یکسال اذوغه همراه خواهیم داشت.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
سلام عزیزان برادر وقتی حداکثر سرعت را یواش یواش کم کنید معلومه که تلفات جاده ای کم میشه عزیز برادر مشکل جای دیگه اس حداکثر سرعت را بکنید ۴۰ کیلومتر تا خیالتون راحت بشه و میزان تلفات به حداقل برسه اگر شب راننده گی کرده باشی با یه کم دقت متوجه میشیم که جاده ها چقدر نقاط کور دارن چقر شیب جاده ها استاندارد نیست چقدر پیچ جاده ها حتی برای سرعت کم هم مناسب نیست و ...... یه مقاله می خوندم در باره جاده های آلمان که حداکثر شیب استاندارد برای عرض جاده چقدر کم باید باشه فکر کنم اگر خودمون هم یه استاندارد کشوری (که خودمون مواردش را بنویسیم )بخواهیم اجرا کنیم اکثر جاده ها را باید بست همین یکی دو روز قبل بود که گفته شده بیش از ۷۵ درصد ترمز ماشینهای داخل ایران استاندارد نیست یا عیب کلی داره یا پایین بودن کیفیت لوازم و وسایل ترمز و لاستیک و جاده و عدم تنظیمات مربوطه در کل چیزی که توی ایران مهم هست کمیت هست نه کیفیت فلان کیلومتر جاده مهمه نه کیفیت جاده عزیز برادر دیده را کور نکنید تا دل آزاد بشه. —- دل آزاد وقتی آزاده که دیده باز باشه کیفیت جاده را درست کنید کیفیت ماشین ها را بالا ببرید فرهنگ سازی بکنید و ........ محدودیت همیشه چاره کار نیست یا علی مدد
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
مسئولان محترم بجای آنکه وظیفه خود را در چارچوب ایمن سازی راهها و نیز افزایش کیفیت اتومبیلهای تولیدی برای کاهش تلفات جاده ای،انجام دهند در حال پاک کردن صورت مسئله هستند. لذا هیچ بعید نیست به زودی علائمی همچون (تردد مجاز فقط اسب)(تردد مجاز فقط قاطر)(تردد مجاز فقط الاغ) را به راهور ابلاغ کنند تا برای حفظ جان ملت در اغلب راههای غیر استاندارد کشور با نصب چنین علائمی راکبین فقط مجاز به تردد با اسب و الاغ و استر باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
روش بهتر اینکه که کلا بساط خودرو برچیده بشه و با درشکه و قاطر و اسب رفت و آمد کنیم یا با دوچرخه فرقی چندانی نداره با این کاهش تدریجی سرعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
برای افزایش نرخ جریمه ها دنبال بهانه می گردند. حالا ببینیم با کاهش میزان سرعت از نرخ تصادفات کم می شود؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
همه چی برعکس دنیا !
همه جا سقف سرعت رو بر میدارن . تو ایران سقف سرعت رو میارن پایین . راننده رسما بخوابه تو جاده واقعا متاسفم برای تصمیم گیرندگان. به جای بالا بردن کیفیت جاده و خودروهای به اصطلاح ملی سقف سرعت رو پایین میارن ! طولانی شدن بی جهت زمان مسافرت خودش باعث خستگی راننده و بالا رفتن احتمال تصادف میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
پاک کردن صورت مسئله!
مشکل راه، کیفیت خودرو و متخلفان با هزینه کردن زمان مردم به نفع راهنمایی رانندگی و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
بجای درست کردن جاده سرعت را کم می کنند تا درآمدی درست شود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
به نظر میرسد تا زمانی که بحث علمی در کار نباشد ؛ ایجاد محدودیت سرعت برای خودروهایی که نسبت به حداقل سی سال گذشته بروز رسانی شده اند نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلی بر مشکلات مردم می افزاید. آقایان اگر واقعا دلشان به حال مردم سوخته نتیجه حاصل شده در کاهش حداکثر سرعت آزاد راه تهران کرج و بزرگراههای تهران را منتشر کنند تا همه به فنی بودن کار ایمان آورند و نگویند که تصمیم باید اجرا شود.
بیطرف
|
Netherlands
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
با این قانون دیگه باید به فکر اسب و قاطر و درشکه باشیم - براردی که میری طرح کاهش سرعت میدی چرا از اصلاح جاده ها و ایمنی و استاندارد سازی خودرو ها حرفی نمی زنی و به جای حل اساسی مشکل صورت مسئله رو هی کوچیکتر می کنید
نظرات بیشتر