ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
اگه جان مردم تو این کشورارزش داشت ومسولین اهمیت میدادن حرف ایشون صحیح وقابل تقدیره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
آقا حساب دو دو تا چهارتا هشتس
اولا اکثر خودرو ها داخلی مونتاژ هستن که در بهترین حالت 50 درصد تولید داخله
دوما وقتی خسارت بی کیفیتی خودرو از درامد آن برای دولت بیشتره چه لزومی داره تولید بشه
سوما اگه دولتی ها دست از سر خودرو بردارن و تولید خصوصی بشه در نتیجه تولید کننده هم مجبوره کیفیت رو ببره بالا
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
تمام سازنده های قطعات بایستی دارای واحد کنترل کیفی باشند و این واحد ها باید کلیه متریالها را چک کنند حتی در مورد ساخت قطر فلزات و نوع جوشکاری باید در نظر گرفته شود . با توجه به خرابی بیش از حد خود رو ها میشود گفت هیچ کنترل کیفی و آزمایشی بر روی هیچ گونه قطعات انجام نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
خودروهای ما با استانداردهای بین المللی فاصله داره قبول.ولی نباید انتظار داشت تو برخورد شاخ به شاخ با کامیونی که سپری مقاوم تر از تیر آهن داره خودرو دووم بیاره!بهتره کمی هم به فکر ارتقاء فرهنگ رانندگی باشیم.نه اینکه به هر بهانه ای سیاست اقتصاد مقاومتی رو تضعیف کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
واردات خودرو باعث افزایش شدید نرخ ارز و فشار بیشتر به قشر متوسط و فقیر خواهد شد ... باید با خودرو سازها برخورد بشه و اونارو مجبور کرد که خودروهای امن تری بسازن .. همین سمند و پراید رو اگه از مواد اولیه مناسب بسازن و در مونتاژشون دقت بیشتری بشه ، خودروهای امن تری خواهند شد .. اگه قوانین سخت تری برای برخورد با رانندگان متخلف وضع بشه ، تصادفات کمتر میشه .. مثل همه ی کشورها که این کار رو میکنن .. بطور مثال رانندگی با سرعت ۸۰ کیلومتر در شهر در آلمان ممکنه به ابطال گواهینامه و زندان ختم بشه ولی در ایران یه چیز عادیه !!! نتیجه ش میشه کشته و معلول شدن دهها هزار عابر بی گناه

متاسفانه مشکل اصلی کشور ما ، ضعف قانون و مجری قانونه ... نه با خودروساز برخورد میشه نه با پیمانکار متقلب راه ساز نه با رانندگان متخلف
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
مشکل خودرو نیست مدیر است.در واقع باید بگین." مدیران داخلی ایمن نیستن مدیر وارد کنید"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
البته خودروسازی در ایران فقط نقش انتقال پول رو از نقطه ای به نقطه دیگرو داره و تمام کارخانجات و کارگر نمایشی بیش نیست . خوب ما خریدارها حاضریم خودرو رو از خارج وارد کنین اون سهم رو هم از جیبمون بدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
کمپین نخریدن خودروی داخلی مجددا باید احیا بشه . و مردم هم باید برای حفظ شان و جایگاه خودشون مقاومت کنن و نگذارن هر جریان سیاست بازی وحدت اونها رو بشکنه .
ناشناس
|
Mali
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
خودروهای داخلی ایمن نیستند؛ ماشین وارد کنید!
جانا سخن از دل ما میگویی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
2
تولید خودرو از شروع کار اشتباهی نبود. افق خوبی ترسیم شده بود. ولی بعدها مسیر را اشتباه رفت.
نظرات بیشتر