یکی ازمعضلات تهران نبودمدیریت واحدشهری است.یعنی عملا وعلنا معلوم نیست مدیرتهران چه شخص یا نهادی است.مثلا درتهران فرمانداری وبودونبودش عملا هیچ تاثیری ندارد.پیشنهادمیشود باتوجه به وضعیت استثنائی شهرتهران که داخل محدوده 3شهرستان تهران شمیرانات وری قراردارد فرمانداریهای 3گانه فوق درشهرداری تهران ادغام و3معاونت تحت عناوین سیاسی امنیتی-هماهنگی ادارات-واموربخشذاریها به معاونتهای شهرداری اضافه گردد وشهردارتهران مسئول مدیریت واحدشهری بدون تداخل بانهادهای دیگرباشد
به اين ده تا راه كار بكي هم اضافه شود توليد اتو مبيل را اضافه كنند كه ميكنند تا مردم زودتر بديار باقي بشتابنددر نتيجه جمعيت گم ميشود و مشكل حل خواهد شد الفاته
واقعا کسی نمیدونه تولید بنزین با استاندار خیلی پایین ، وجود موتور سیکلت های داغون ، خودرو های بی کیفیت مقوایی و نزدیکی فرودگاه مهرآباد به شهر عوامل اصلیه این آلودگیه ؟؟؟ تهران را آپاشی کنن تبریز چی ارومیه چی ؟ اونم کشوری با وجود خشکسالی این همه آب از کجا بیارن ؟ حالا آب هم بریزن باد از کجا بیارن ؟ این آلودگیه از بین نمیره میره به بخش دیگره ای از آسمون . ایران داره کره زمین را آلوده میکنه . تولید بنزین و تغییر تولید خودروهای مقوایی بی کیفیت را نمیشه کنترل کرد ؟؟؟
زلزله تهران باعث شد كه بايد بزرگراههاي بيشتري در سطح شهر تهران و شهرهاي پرجمعيت زلزله خيز احداث شود تا در زمان وقوع زلزله امكان فرار مردم براي يافتن مكانهاي بزرگ و باز و همچنين امكان كمك رساني خودروهاي امدادي و اتش نشاني و ... وجود داشته باشد . الان در منطقه مسكوني ميرداماد تهران كه كليه كوچه ها كم عرض ميباشند و ساختمانهاي مسكوني بلند هستند اگر زلزله شديدي اتفاق بيفتد كسي زنده نميماند يا امدادرسانها كاري نميتوانند بكنند
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
تمام شهرو بزرگراه میکنیم تا شما فرار کنید
خیلی زرنگید خونتون رو ایمن بسازید تا فرار نکنید
بخاطر حل مشكل امداد رساني در زمان وقوع حوادث بخصوص زلزله و روان تر نمودن ترافيك و دسترسي راحت تر مردم به فضاي بازدر كمترين زمان ميبايد بمواردي مشابه موارد زير كه كم هزينه هم ميباشند اقدام نمود.
در مورد مشكل ترافيك ميتوان با بعضي اصلاحات و تعريض خيابانها بخشي از مشكل ترافيك تهران را حل كرد از جمله با ادامه بلوار ميرداماد به سمت بزرگراه كردستان بعد از تقاطع ميرداماد با وليعصر كه در حال حاضر از سمت غرب به شرق در ميدان نيروي انتظامي به طرف ميرداماد يك طرفه ميباشد ميتوان بلوار ميرداماد به راحتي به بزرگراه كردستان متصل نمود و بن بست ترافيك بلوار ميرداماد و شريعتي را حل كرد . در اين محدوده تعداد سازمان نيروي انتظامي وجود دارد كه با عقب نشيني آنها ميتوان باهزينه كم به تعريض اين مسير و دو طرفه كردن آن اقدام نمود. هم چنيبن در مسير ميدان پرستو كه از طريق خيابان كم عرض جلفا به بزرگراه رسالت يا حكيم به راحتي اين مسير را از بن بست ترافيكي خارج كرد و ميدان پرستو را به بزرگراه حكيم يا رسالت متصل نمود.. اينها راه حل هاي كم هزينه اي هستند كه شهرداري ميتواند حل كند ولي همانگونه كه اقاي نجفي شهردار محترم تهران اعلام داشته بخش عظيمي از پرسنل شهرداري افرادي غير كارشناس هستندو توانمندي بالائي ندارند. با تعريض خيابانهاي مذكور ميتوان در زمان وقوع زلزله مردم و سازمانهاي كمك رسان و دولتي به راحتي از آنها براي امدادرساني استفاده كنند.