"چه کسی پیشنهاد اکازیون خودروساز معتبر جهانی را رد کرد و چرا؟!"
پاسخ ساده است: کافیست بپرسیم: کی نفع می برد. همانهایی که سالهاست جلوی تخصیص بودجه برای اتمام پروژه های مهم و حیاتی در حمل ونقل ریلی را گرفته اند. مثال: قطار تبریز -میانه که سالهاست به بهانه های مختلف به تاخیر می افتد.
ببینید اگر این قطار همین امروز راه بیفتد مسیر تهران -تبریز با سرعت 160 نه با همین سرعت 125 حداکثر هفت ساعت میشود و این مدت برابر است با زمان اتوبوسها.
دیگر کمتر کسی سوار اتو بوس خواهد شد و این یعنی دیگر اتوبوس های 400 میلیونی خریدار کمتری خواهد داشت. و و و.... این را ادامه دهید تا به تاکسی ها و بقیه هم ..........
بسیار بعید میدونم این پیشنهاد چیزی فراتر از توهمات اون آقا باشه. ببخشید نفت خام به چه درد یک شرکت خودروساز معتبر که نامش را هم دکر نکرده اند میخورد؟ چرا نام آن شرکت خودروسازی معتبر عنوان نشد؟ نکنه مدیرعامل این شرکت اون دختری بوده باشه که تو خونه اش انرژی هسته ای تولید میکرد؟ من بیشتر نگران چرندگویی های بی پایان مسئولین برای مطرح شدن هستم.
مسئله پیشنهاد اکازیون نیست . آیا خدمات پس از فروش خودروها را لحاظ نکرده اید ؟ می دانید فروش افتر مارکت خودرو سازان در دنیا سود 4 برابری نسبت به فروش خودرو دارد ؟ تاکسی های مورد نظر هنگام نیاز به خدمات پس از فروش چکار کنند ؟ کمپانی مورد نظر حاضر است در ازای خدمات پس از فروش هم از این پیشنهادات اکازیون بدهد ؟
بودن یا نبودن....
مسئله این است .
خیلی از نهاد ها هستند که بابت هر خودرو تولیدی از این دو خودرو ساز ، پول می گیرند .
فقط یکیش را می گم که نهاد ریاست جمهوریه .
این پیشنهاد حداقل یک بار دیگر در زمان ریاست آقای کرباسچی در تهران از طرف کمیته بررسی راهکار های مبارزه با آلودگی هوا ( که از زاپن آمده بودند ) ارائه شد ، که بطور اتفاقی موضوع با مدیر شرکت تویوتا در میان گذاشته شده بود و آن زمان بطور کلی برنامه برای تمامی ماشین های ایران داده بود .