ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
چون توش پورسانت نداشته واسه بعضی مسئولین و مدیران مگه الان شرکتهای در پیت نیومدن مدیران ما جون و پول و خون مردم رو با شیتیل شرکتها تقدیم کردن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
پیشنهاد انها منتشر نشده است. نمایندگان مردم درمجلس نیز در این مورد صاحب نظرند. ولی مطمئنا قراردادی ‌قابل اجرا از منظرهای مختلف نمی توان به اینگونه بست.اتومبیل متعلق به مردم است ودولت نمیتواند قراردادی در مورد تغییرات اتومبیل غیر امضا کند.اینگونه قرار دادسوئ استفاده های بسیار ومشکلات بسیار برای دولت ومردم در ان میتواند بوجودبیاید. برند های اتومبیل ها مختلف وبسیاری از اتومبیل ها انچنان فرسوده اند که بهینه کردن ان در اصطلاح افتابه خرج لحیم کردن است وبسیار محتمل است که پنج سال توان ادامه کار نداشته باشند .سوخت در بهینه کردن وعدم الودگی نیز نقش مهمی دارد. .وبسیاری موارد دیگر.من پیشنهاد میکنم دولت وواحد های اتومبیل سازی داخلی اعتباری جهت دانشکده های مربوطه دانشگاههای مختلف کشور جهت بهینه کردن اتومبیل ها وسوخت اتومبیل ها از نظر الودگی ودود بررسی وتحقیق واجرا بطور ضربتی در نظر گرفته شود و نمونه های تغییر یافته را تهیه وبررسی وازمایش وگزارش تحقیقاتی منتشر نمایند. با مصوب شدن تغییرات دولت مکانیک های مناسب وواجد شرایط کشوررا در این دانشکده ها در دوره های کوتاه مدت مثلا یک هفته ای ویا بیشتر برای این تغییرات مورد اموزش قرار دهند. سپس انها تغییرات مورد نظر را در مورد اتومبیل های مناسب وزیر نظر گرفتن اتومبیل های تغییر یافته انجام دهند.دولت میتواند کمکی برای تغییرات واجباری برای تغییرات برای صاحبان اتومبیل ها داشته باشد.این صحیح است که اتومبیل ها دودزا هستند ولی این صاحبان و رانندگان هستند که انها را بحرکت می اورند ولذا ابتدا باید رانندگان وتعمیر کاران را در مورد استفاده بهینه از اتومبیل ها اموزش داد.این صحیح است که سوخت ها نامناسب اند ولی این مسئولان پالایشگاهها ومراکز ارسال وبارگیری هستند که انها را تایید کیفیت میکنند. لذا انها را اموزش باید داد. وسایل ارتباط جمعی مانند تلویزیون و... چرا در این مورد فعال نیستند وچرا انها رادر مورد الودگی ها ی ناشی از اتومبیل وغیره که سلامتی مردم وجامعه درمان است وجلوگیری از تصادفات وکاهش مرک ومیر جاده ای فعال نکنیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
دیگه الان باید هر کودکی بفهمه چنین پیشنهادی در ایران رد میشود، زیرا پولی رد و بدل نمیشود، خودرو میدهد، نفت میگیرد، وقتی پولی رد و بدل نمیشود احتمال فساد و سوء استفاده برخی آقایان از بین میرود بنابراین علاقه ای به این طرح ها ندارند...
كيوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
داد بيداد كردن راه به جايي نمى ببرد ، راه حل كاملا مشخص است ، كارخانجات ماشين سازى بايد ماشين هاى برقى و يا هيبرتى توليد كنند ،، تمام كارخانجات الوده ساز بايد يا جمع شوند و يا سيستم فيلتريشن داشته باشند ، عرض خيابانهاى كشور بايد زياد شود ، مونو ريل بايد ساخته شود ، و تمام گاز شهرى بايد جمع و جايگزين آن برق ارزان قيمّت شود ، براى توليد برق هم از سولار انرژى ، بادى ، ابى و زمين گرمايى استفاده شود ، گر طاووس خواهى رنج هندوستان كشى ، يك برنامه ريزى درست و يك اجرا درست يك موفقيت كامل را در بر دارد ، حال خود دانيد مخروبه مى خواهيد يا زيبايي و آسمان آبى با هوايي پر اكسيژن با بدنى سالم و عمرى طولانى و پر بركت در كنار خانواده براى لذت بردن .
ناشناس
|
Portugal
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
مافیای خودروسازان داخلی از هزاران زلزله و جنگ خسارت بیشتری داره