سید حسنی3نیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
هرچه هست از قامتِ ناسازِ بی اندامِ ماست

ور نه لطف دزد و سارق گاه هست و گاه نیست
حمیدخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
سال 56 با مدرک دیپلم متوسطه از یک شرکت خصوصی 2500 تومان حقوق می گرفتم و قیمت سکه طلای فقط 400 تومان بود . سال 64 ، هزینه مسافرت رفت و برگشت دو نفر با هواپیما به مشهد مقدس و سه روز و دو شب اقامت در هتل 4 ستاره جم با صبحانه رایگان فقط 1450 تومان یعنی 14500 ریال بود در حالیکه حقوق و مزایای یک کارمند دیپلمه در شرکت نفت در ماه 6500 تومان بود!
مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ما تافته ای جدا بافته هستیم که مسولین اعیانی و حتی چندین برابر ثروتمند تر از ثروتمندان جهانی و مسئولیت پزیری و پاسخ گویی در حد کشورهای چون گینه و سومالی
و مردمی با درآمد کشور های فقیر به پایین که باید مانند مردم کشور هایی که درامدی ده
برابری یا بیشتر دارند مقایسه شوند و خودرو و مسکن را با قیمت چند برابر این کشور ها
خریداری کنند. آخر کجای دنیا برای واردات خودرو چنین تعرفه هایی وجود دارد ؟ کجای دنیا
نرخ تورم و گرانی به این شکل است که شما میخواهید مردم مانند بقیه دنیا هزینه کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
اخه مسوئلین فکر میکنند که مردم هم مثل انها حقوق و دریافتیها و تسهیلات بالای و کلانی درهر ماه دریفت میکنند واسه همینه هی میگن باید قیمت سوخت مثل اروپا و فوب خلیج فارس باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
انگلیس و روس ، نمیذارن ما زندگی کنیم

لعنت به انگلیس
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
تنها راه حل اینست که خود حضرات حقوق 2 میلیونی بگیرن بعد ببینن چطوری میشود که هم اجاره بدن، خرج و مخارج ماه رو بدن، به مشکلات دوا و درمان و هزار و یک هزینه دیگر رو هم بدن و ..... بعد اون وقت تصمیم بگیرن که قیمت بنزین 1500 بشه یا نشه.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
علت قاچاق بنزين واقعا ارزان بودن بنزين در ايران است ؟ نميشود با كنترل مبادي خروج با اين پديده مبارزه نمود راه كار فقط جيب برخیست ؟

نميشود اول درآمد مردم را افزايش داد بعد حاملهاي سوخت را ؟
اين راه كار به ذهن متصديان امر نميرسد كه توليد ماشينهاي با مصرف پايين هم ميتواند ميزان مصرف سوخت كشور را كاهش دهد ؟
راه كار فقط حمايت از توليد كنندگان انحصاري خودرو غير استاندارد با مصرف سرانه سه برابر خودروهاي دنيا ميباشد؟
و.....
به هر صورت ......
حرف اگر حرف من و ناله اگر ناله تو آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
از يك طرف اعلام بيش از سه ميليون بيكار
از يك طرف در خواست گراني حاملهاي انرژي
از يك طرف اثر گراني حاملهاي سوخت بر هزينه زندگي هم دارندگان كار و بيكاران
از يك طرف حذف 30 ميليون ازدريافت يارانه
از يك طرف وعده هاي انتخاباتي و انتظار مردم براي لمس آسايش بيشتر
واقعا حل اين معادله چند مجهولي براي مردم سخت است !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
جعفر جان در رابطه با سوالاتی که کردین باید عرض کنم نخیر نمی شود. کنترل قاچاق بیشتر از این یعنی هزینه بیشتر.
افسوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
تابناک چرا از حماسه حضور مردم در هفتم و هشتم دی ماه در اعتراض به فقر و فساد و نابرابری حرفی نمیزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
قبلا از این تیترها نمیزدی!!!؟ چی شده حرف مردم را بازنشر میکنی!!
این حرفها را دوره های قبلی هم مردم میزند، تازه به گوش شما رسیده یا مسایل دیگری هست!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ببخشيد لطفا اين پيام رو درج كنين بنزين بشود به قيمت اروپا ولي ماشين هم به همان قيمت تعرفه واردات خودروهاي زير 5 ليتر مصرف صفر شود آن موقع من نوعي هم راضي هستم چرا راضي هستم چون درست است كه بنزين را 2000 ميخرم ولي به جاي 10 ليتر 4 ليتر مصرف سوخت دارم و ميشود 800 تومان نه اينكه عده اي رانتخوار ماشين وارد كنند و 3 برابر جهان بفروشند و بنزين را هم به قيمت گران يك بام و 2 هوا نمي شود
نظرات بیشتر