همین کار آقایان باعث شده بنده که دانشجوی مجازی هستم کلاسهای اخیرم که نزدیک امتحانات هم هستش و چند تا هم ارائه داشتم رو از دست بدم و کلی ضرر دیگه واقعا کی میخواد این خسارت رو جبران کنه و اینکه چرا بدون اطلاع قبلی اینکارو انجام میدن به همراه اولم هم شدید اعتراض دارم و گله مندم
من از هر دو يعني نت ثابت و همراه استفاده مي کنم و علي رغم مشکلات و اختلال، حق دولت مي دانم در چنين مواقع حساسي بتواند امنيت کشور و خانواده ام را تامين کنيد. گير بي خودي نديد حتي در کشورهاي به اصطلاح طرفدار دموکراسي در چنين مواقعي با آن همه دبدبه و کبکبه شان، محدوديت هاي بسيار زيادي تر بوجود مي آورند. بلي دولت در شرايط عادي نبايد گرانفروشي کند، حقووق و آزادي هاي قانوني جامعه را ناديده بگيرد، شکي نيست
ولي در اين شرايط حساس حق امنيت حرف اول و آخر را مي زند.
۷۰ درصد ترافیک اینترنت مملکت در استفاده از رسانه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام و ... مصرف میشود. با فیلتر کردنش عملا مشترکین ناراضی میشوند و درآمد شرکتهای فراهم کننده اینترنت کاهش پیدا میکند. با توجه به دخالتهای عجیب غریب سازمان تنظیم در حوزه قیمت گذاری (که این در چند هفته نارضایتی بسیار زیاد مشترکین رو به همراه داشته) ممکن است منجر به ورشکستگی شرکتهای فعال در این حوزه منجر شود. شما فقط مشترکین و شرکتهای فروشنده اینترنت را میبینید و نمی پرسید آیا معاونت زیرساخت وزارت ارتباطات خود را موظف به پرداخت SLA به شرکتها در این گونه موارد میداند یا خیر؟ اگر SLA از سمت زیرساخت برای شرکتها در نظر گرفته شد میتوان از آن منبع به مشترکین نیز خسارت داد. وگرنه شما در نظر بگیرید فروش ترافیک و حجم کاهش یابد، هزینه ها با تورم افزایش یابد، به مشترک هم خسارت بدهد، هرساله چندین میلیاردتومن به عنوان مجوز به سازمان بدهد و ... آیا میخواهید آی تی و زیرساختهای فناوری را نابود کنید؟ آیا میدانید شرکتهای فراهم کننده اینترنت هر مگابیت پهنای باند را حدود ۱۴۰ هزارتومن از شرکت زیر ساخت میخرند؟ مسولین را موظف به پاسخگویی در این شرایط معرفی کنید نه شرکتهایی با سود دهی ناچیز را!