ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
کدام آقازاده قرار است خودرو هیبریدی وارد کند؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
با توجه به اينكه آقاي نوبخت رييس بنده در سازمان برنامه و بودجه كشور مي باشد و با توجه به علاقه ايشان نسبت به افعال معكوس ، شما بايد سخنان ايشان را بهتر درك نماييد
فرهاد از آلمان
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
خرید خودروی هیبرید که در آن موتور بنزینی همچنان به عنوان موتور محرکه اصلی استفاده میشود یک اشتباه بزرگ هست. در اینگونه خودروها مصرف سوخت شاید حداکثر 10 تا 15 درصد و آن هم فقط در شرایط خاص( در هوای معتدل و گرم و بدون استفاده از کولر) کاهش می یابد. استهلاک شدید این چنین خودروهایی و هزینه تعمیرات بالای آن و کاهش نامحسوس یا ناچیز مصرف بنزین جای توجیهی برای استفاده از اینگونه خودرو ها را نمیگذارند. در خانواده خودروهای هیبریدی فقط آن دسته از خودروهای هیبریدی توصیه میشوند که نیروی محرکه فقط موتور الکتریکی است و یک موتور بنزینی کوچک به عنوان شارژ کننده باتری ها در خودرو تعبیه شده است. این دسته خودرو ها بسیار کم صدا، با استهلاک کم و بسیار کم مصرف هستند. مصرف واقعی این دسته از هیبریدها حدود 2 تا 3 لیتر بنزین در 100 کیلو متر هست. متاسفانه در ایران از این دسته از هیبریدها اطلاعی وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
وقتی نه معاون اولی که سالها وزیر صنعت بوده و نه معان برنامه ریز و نه وزیر صنعتی که رشته محیط زیست خوانده هیچکدام رشته فنی نیستند شناخت خودروی هیبریدی و انواعش سخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
قابل توجه تابناک. خودرو های هیبریدی برای کاهش مصرف سوخت ساخته شده اند و نه کاهش آلایندگی. آلایندگی یک خودرو را استاندارد یورو مشخص می کند خودرو بنزینی یورو ۵ آلایندگی اش شبیه هیبریدی یورو ۵ است و خودروی یورو ۶ الایندگی کمتری دارد چه هیبریدی چه بنزینی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
این تنها مورد نیست.مسولان در همه موارد بی اطلاع هستند .و به دلیل داشتن شغلهای فراوان وقت مطاله ودریافت اطلاعات بروز را ندارند.مخصوصا این اقای سخنگو که برعکس ژست وگفتار عالمانه هیچ اطلاعاتی حتی اطلاعات عمومی ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
از اینکه مطالب روشنگرانه منتشر می‌کنین متشکریم.
برای اینکه مسئول کشورم از سطح سواد داغونی برخورداره و با این سطح دانش داره کشور رو داغون میکنه ابراز شرم میکنم. کاش مسئولین با کفایت میومدن در راس تا شاهد پیشرفت کشور باشیم نه عقب گرد
البته ناگفته نماند صفر کرد تعرفه خودرو هیبریدی و برقی و حتی دادن تشویقی و تعرفه منفی باعث پاک شدن کشور میشه ولی از طرفی در خودروساز‌های وطنی(بخوانید کشتارگران جمعی ایرانیان) رو برای همیشه تخته میکنه و این بضرر این قشر تموم میشه که دولت داره بقیمت جون ایرانیان و بقیمت نابود محیط زیست ازش همایت کور میکنه (شایدم همایت با اگاهی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
اقای نوبخت زیاد تور جهانی نتفلیکس میبینند و گمان میکنند خودرو هیبریدی فقط همون سوپر ماشینها هستند که قشر خودشون سوار میشن انواع هیبریدی داریم حتی خودروهای تمام برقی مقرون به صرفه تولید شدن و دنیا داره استفاده میکنه نمونش شورلت فقط کافیه مرگ بر را کنار بگزارید و وارد کنید
سعید
|
Germany
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
واقعا کسی نیست که به دولت بگوید که این همه پول و هزینه از بودجه این مملکت میدهید به کارشناسان و مشاوران تا اطلاعات غلط به شما بدهند و اینقدر بی سواد هستند که نمی دانند که خودرو هیبرید اساسا برای استفاده از نیرو باطری در حرکت خودرو در ترافیک ساخته شده است و در تمام دنیا به این لحاظ مالیات و عوارض شهری نمیدهند و خریداران تشویق میشوند ، و جالب تر اینکه بر این مبنای غلط اطلاعات تصمیم گیری دولت صورت میگیرد ؟کسی در دولت سواد و دانش نداشت که بگوید اساس اطلاعات غلط است ؟
ایا بقیه تصمیم گیری های دولت هم بر این مبنا استوار است ؟ بر اساس اطلاعات غلط تصمیم گیری میشود و قوانین میگذارند ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
واقعا جای تاسف داره که به همین راحتی و با اطلاعات غلط اقدام به افزایش تعرفه خودروهای هیبریدی می نمایند.
نظرات بیشتر