مجموعه عواملی که نشان میدهد نوبخت و همکارانش هیچ شناختی از خودروهای هیبریدی و مزیتهایشان ندارند که اگر داشتند، نه تنها تعرفه واردات این خودروها را افزایش نمیدادند، که میکوشیدند.....
دوستان عزیز بنده 22میلیون بصورت اقساطی رفتم پوله پراید دادم که مسافر کشی بکنم شکم زن و بچم رو سیر کنم هنوز پلاکش نرسیده ده جاش از جا در اومده.مسولین اگه این خودرو های خارجی را هزار برابر تعرفه نبندند منه احمق که نمیرم این اشغال های وطنی رو بخرم.قیمت پراید تو کشور ما برابر با قیمت یه تویوتا ژاپنی در کشور همسایه.
به نظر من بجای جلوگیری از ورود خودروهای گرانقیمت بگن خودروهای بالای چهل هزار دلار به شرط هیبریدی بودن بلامانع است و خودروهای زیر چهل هزار دلار هم اگر هیبرید باشد تعرفه گمرکی صفر
حسب اطلاع تجربه راندن خودروی هیبریدی مدل پریوس 2015 را درمسیر تهران به مرزن آباد و بالعکس با 5 سرنشین سال 1395 و مصرف حدود 5بنزین در مسیر رفت و حدود 3و نیم لیتر بنزین در مسیر برگشت را داشته ام.
حتی در برخی پیمایش ها در مسیر در سرعت بین 85 تا 105 کیلومتر برساعت هم نیروی محرکه خودرو از باطری ذخیره استفاده می کرد که این مهم درداخل خودرو و مسیر پیموده شده فیلم برداری شده است. حالا بفرمایند خودروی هیبریدی چرا باید باعث و سبب انتشار آلایندگی در هوا شود؟!!!! هدایت اقتصاد کلان کشور ما نزد این بزرگواران به کجا رفته است؟!! التماس دعای خیر
ضرر اقای نوبخت برا کشور بسیار بالاست انتظار میرود که البته از اقای روحانی این انتظار بی جاییست ولی خوب گفتنش ایرادی ندارد اگر خواست اوضاع اقتصادی مملکت رو درست کنه بهتره تیم اقتصادیشو و خصوصا اقای نوبخت رو برکنار کنه البته اگهاقای روحانی صدای مردم رو شنیده باشه که ظواهر امر میگوید نشنیده
چرا زحمات فرهنگستان را نادیده گرفتی
و در کل متن مقاله، هی از خودروی هیبریدی ( و نه خودروی دو نیییییییییییییرو) نام برده ای ؟؟؟؟؟