ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
مردم ساکن در مناطق شامل طرح چه گناهی کردند که از تردد محروم هستند؟
پلاک های فرد چه گناهی کردند که یک روز کمتر از حق تردد برخوردارند؟
این طرح شامل خودروهای دولتی هم میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
به هردری میزنندکه جیب ملت روخالی کنند
اکبریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
این طرح از سوی بسیاری از کارشناسان خبره ترافیک و افراد باتجربه حوزه حمل ونقل رد شده و بی شک محکوم به شکست و شهردار تهران ، معاون حمل ونقل و ترافیک و شورای شهر مسئول هستند ، باید در تهران منتظرافزایش ترافیک و آلودگی هوا بود حمل و نقل در تهران جای آزمون و خطا نیست و نمیشه با یه طرح همه بیان داخل خیابانها ظرفیت محدوده و الان هم نمیشه تردد کرد حتی تو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ، درضمن تعداد موتورها هم افزایش پیدا می کنه و دیگه جایی برای خودروها نیست ، بابا دو دو تا چها رتاس و خیلی ساده تهران ظرفیت 4 میلیون خودرو و 3 میلیون موتور نیست راه حل فقط و فقط گسترش مترو ، اتوبوس و مینی بوس و ون هست اونهم هیبریدی و برقی نه ایران خودرو و سایپا .
یکی از ساکنین منطقه 6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
راستی مردم منطقه روز های پنجشنبه جمعه حق استراحت دارند!!!!!!به اندازه کافی اینجا مغازه رستوران شرکت خصوصی زدید ....پدر مردم درامده ..........ما حق نفس کشیدن داریم!!!!!!!!!!درامد چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
واقعا عادلانه است. هوش مسئولین ما در دنیا مثال زدنی است.
کسانی که پلاک زوج دارند، هفته‌ای 2 روز گرفتار طرح هستند در حالی که دارندگان پلاک فرد هفته‌ای 2 روز اجازه استفاده از وسیله نقلیه خود را دارند.
خیلی شیک و عادلانه هر دو هفته‌ای دو روز ولی این کجا و آن کجا
؛)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
پارسال رفتم خونه اجاره کنم با همسر محترم یک سال دیگه رو به اجاره نشینی سپری کنیم، صاحبخانه خودش رو شاغل و فروشنده ی طرح ترافیک معرفی کرد و اذعان کرد که پنج واحد آپارتمان دیگه تو محله های مختلف داره. گرچه تو منزل ایشون ساکن نشدیم اما شغل کاذب ایشون با درآمد واقعی که از این شغل کاذب داشتن و مقایسه ی اون با حقوق خودم با مدارج عالی دانشگاهی برام خیلی جالب بود. چرا اینجوریه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
خدايي هيچ جاي دنيا تا اين حد هرج و مرج وجود نداره
در هفته گذشته
شهرداري هي تاييد كرد
پليس لغو كرد و تكذيب كرد
نهايتا امروز تابي جان داري تيتر ميزني كه شوراي حمل و نقل تصويب كرد


چرا بايد پليس تكذيب ميكرد؟؟؟؟
چي شد كه يهو تصويب كرد؟؟؟


اونوقت انتظار هست مردم به اين حكمراني اعتماد كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...................................
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
ساكنان طره هر روز ميتونن بيان بيرون يا فقط روزايي كه پلاكشون مشخص كرده
صفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
درآمد می خواهید،چرا سد راه می کنید؟ثروت نهفته در پارکینگ حاشیه خیابان های فرعی وحمل ونقل عمومی درخیابان های اصلی(شریانی)است.طرح های مبتنی برمحدودیت ترددبا شکست همراه است،زیرامردم خودرو را گران می خرند و خودرا ملزم به استفاده از آن می دانند!واستفاده از حمل ونقل عمومی سخت و یه جورایی کسرشآن است!به جای مدیریت تردد برای مدیریت توقف باید فکری کرد، زیرا عمده مشکل ترافیک و آلودگی هوا از خودروهای تک سرنشین است که 85% زمان فعال روز را با اشغال حاشیه خیابان های اصلی در حال توقف (پارکینگ)بسرمی برند،پس راه حل:
1.خط کشی زرد ناپیوسته لاین راست همه خیابان های اصلی به علامت مسیر حمل و نقل عمومی با جلوگیری از پارکینگ – نه عبوریا مکث – خودروها.
2.خط کشی پارکینگ در فرعی با تعیین پارک بها.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
اونایی که ساکن داخل طرح هستن باید امکانانت بهتری بدید بهشون، هشت و نیم صبح به چه دردی میخوره، به خدا ظلمه که من فقط برای خروج از طرح فقط امسال تا الان ششصد هزارتومن خلافی دارم، حد اقل خروج از طرح رو آزاد بزارید برای ساکنین
نظرات بیشتر