لطفآ احساسی حرف برخورد نکنید ، برای ساخت و به آب اندای این ناو زحمت ها کشیده شده است از نظر استحکام هیچی کم ندارد اما ناو، کشتی یا تانکر هر چی که می خواهد باشه در مقابل طبیعت یا اموج دریا به اندازه یک پر کاه است ، حالا خطای انسانی یا خرابی ماشین الات هر چی می خواهد باشه اتفاقی که افتاده ، برادران نیروی دریایی باید غرور را کنار بگذارند و سریعآ در خواست کمک کنند و گرنه اگر اینجوری بخواهند پیش برند در مانور بعدی در دریای خزر باید با کیف سامسونت شرکت کنند. اول از همه ازسازنده ناو که دارای متخصصین ارزنده ای هستند کمک بگیرند ، بعد هم ده ها غواص ایرانی هستند که با بالشتک های هوا کشتی های غرق شده از اعماق دریا بیرون می آوردند از آنها کمک بگیرند وقت تنگ است نگذارید اول غرق شود بعدا دست بکار شوید !
بی اخلاقی و بی انصافی و خود کم پنداری در نظرات خیلی از عزیزان موج می زند و گاهی خود را در مقام انتقاد و کارشناس تمامی مسائل نشان می دهنداین اتفاق در خیلی از جا های دنیا به وقوع پیوسته و اتفاق خواهد افتاد ولی فراموش نکنیم انگلیس با آن تاریخ سراسر دریانوردی و یکی از مدعیان ساخت کشتی ها و رزمناوها جدیداً ناو هواپیمابری ساخته که دارای عیوب فراوان و مشکل ساز می باشد ما که در زمینه ساخت ناوهای جنگی مدعی نبودیم که اینگونه به صنایع نظامی دریایی می تازید در ضمن چرا خطای انسانی و شرایط بد جویی را در اینگونه حوادث که در کشور اتفاق می افتد را واکاوی نمی کنید و انگشت اتهام را به سوی صنایع دفاعی کشور می گیرید مگر در همین صنایع دفاعی کشور جوانان تحصیل کرده و خوش آتیه مملکت کار نمی کنند واقعا تا کی کم خود پنداری و بزرگ نمایی توانای های دیگران
پاسخ ها
ارمین
||
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
شما خود را زیاد بپندار....چی تولید میکنیم؟
ما چنینو چنانیم ؟تلویزیون زیاد میبینی؟
دادگاه و پاسگاه جا برای پرونده نمانده...مشکلات مالی گرفته...فساداقتصادی...خارجیها ادوات درجه یک میدن به ما؟
ناشناس
||
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
استادجان شما چی تولید میکنید؟
تمام صنایع نظامی ایران همینه...
این فقط یه چشمه از کل توانه
ناشناس
||
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
در سال های دور زمانی که کشور بدنبال ساخت زیر دریایی بود هر ازچندی خبر قرق شدن زیر دریاییهای
ساخت داخل به گوش می رسید ولی امروز با توجه به اون آزمون و خطاها الحمدالله شاهد ساخت زیردریایی در صنایع دفاعی کشور به اندازه سطح و نیاز تکنولوژیکی کشور هستیم. هرچند شاید مانند ابر قدرتهای پوشالی دنیا سطح تکنولوژیکی آنها نباشد ولی ثمره تلاش سالها متخصصین جوان همین مملکت بوده که این خود جای بسی افتخار دارد
ناشناس
||
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
عزیز دلم که از زیردریایی حرف میزنی...برو یه کم مطالعه کن ببین زیردریایی های ایران ساخت کجاس
زیردریایی های ایران به طور کلی کلاس "کیلو" ساخت
شوروی هستن
ای کاش جای هارت و پورت حقایقو قبول میکردیم
سلام
به همه عزیزانی که در ساخت، نگهداری و استفاده از این ناوچه زحمت کشیدند. به هر حال ما در صنایع کشتی سازی تازه کاریم و این جزو اولین محصولات ماست. تایتانیک هم که باشد ممکن است دچار حادثه شود. خم به ابروی مبارک تان نیاورید با همت عیب ها را اصلاح کنید و محصولات قوی تر و دقیق تر بسازید.
ما پشتیبان همت و عزم بالای تان هستیم و اگر هزینه ای هم داشته باشد آن را سرمایه گذاری برای آینده می دانیم.
موفق باشید
پاسخ ها
مردای
||
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
در نظامی گری و دفاع از ناموس وطن جای استخاره و آزمون وخطا و هزینه گزاف نیست
عزیزی
||
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
درمورد تولیدات خودرو همینهارو گفتیم رو نقطه صفر ایستادیم
نطام و موارد ملی شوخی نیست
محسن
||
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
مثلاً تو خودرو که تازه کار نیستیم چه گلی به سر کی زدیم؟
ناشناس
||
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
واقعاً برای تمامی کسانی که این گونه غیرمنصفانه اظهار نظر می کنن متاسفم بنده با نظر شما موافق هستم
ناشناس
||
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
کسی غیرمنصفانه حرف نمیزنه . صنایع نظامی کره جنوبی تولید کجاست ؟ کشتی هامون رو نصفشو کره جنوبی میسازه . مثلا شرکت سامسونگ ولی اینجا دولتی . دولت یعنی صبح بیا ساعت بزن حقوق بگیر آخرشم ناله کنی سر نهار و صبحانه دولتی بری خونه کار از توش درنمیاد
ازهمه اینهاکه بگذریم ایران مشکل شفافیت اطلاعات دارد.اگر مسولین مربوطه در نیروی دریایی از روز اول می آمدند وباشفافیت تمام اطلاع رسانی می کردندوخاکستر رازیرفرش نمی ریختنداینگونه مورد مضحکه که کاربران کامنت گذتشتندقرار نمی گرفتند.دوستان در دهکده جهانی اطلاعات وقرن انفجار اطلاعات فکر می کنند اخبار رامی توانندپنهان نموده وگزینشی دراختیار افکار عمومی قراردهند