همین تنگ نظری ها و حرف های غیر تخصصی، این پروژه را نمیگذارند به بهره برداری برسد. روزانه در جاده ی شمال سی نفر می میرند اگر یکی از این مرده ها بستگان این نماینده باشد حاضر است کل جنگل ها را تغییر کاربری بدهد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
چون فرهنگ رانندگی درست نداریم باید با
تخریب منابع طبیعی هم جان وشرایط زندگی خود و آینده گان را بخطر بیندازیم؟
بعد از ساخت ازاد راه نوبت وبلا سازی و مکان های گردشگری وتجاری و فروش سرسام اور زمین های ملی و ساخت و پاخت بین اقایان اغاز میشود
حالا شما مواظب باش روسری خانمها کنار نره
اگر از فرمول ایجاد باید گردد . ابقاء باید گردد . رسوا باید گردد . استفاده میکردیم تا حالا ساخته شده بود !! بدهند به جناب قالیباف ببینند 5 سال دیگر اتوبان داریم یاخیر ؟؟؟!! کار را باید به کاردان سپرد !! چیزیکه در این مملکت کم اتفاق می افتد !!!
سلام ، این توافق در ابتدای ساخت آزاد راه انجام شد و بخشی از این اراضی در شمال واقع شده است که مساحت آن تا آنجا که به یاد دارم حدود 7000000مترمربع بود که در دولت سازندگی این توافق صورت گرفت دردولت اصلاحات خانم ابتکار به این موضوع اعتراض کردند ولی
به جایی نرسید ،اما اکنون با توجه به اینکه بنیاد به تعهدات خود به موقع عمل نکرده است باید به ازای دیرکرد از مساحت اراضی واگذار شده کاسته شود و پیشنهاد میکنم بجای این اراضی از اراضی ملی در سایر نقاط کشور معوض داده شود تا البرز مرکزی مورد تاخت و تاز گرو ه های مترصد دیگر نرسد.نفوذ به البرز مرکزی عواقب برگشت ناپذیر محیط زیست دارد.
الان نباید این مسائل مطرح کرد نمیشه این پروزه با این همه هزینه ای که شد متوقف بشه باید تموم بشه بعد کم کم اصلاح بشه مهم نیست کی سود میبره مهم اینکه هر پروزه ای که اجرا بشه اخر اول به مردم خواهد رسید انقد سنگ اندازی نکنیم با اینکارا فقط بیشتر عقب می افتیم دنبال جنگ جدال نباشید که ضرر می کنید با این حرفای روشنفکرانه ! فقط به خودمون اسیب میزنیم کاهمون قاضی کنیم این ازاد راه خیلی برای مملکت سود افرین هم شغل ایجاد میکنه هم از الودگی هوا جلوگیری میکنه هم باعث کاهش مصرف سود مردگ میر مردم عزیز میشه انقد فایده داره که هرچقدر هزینه کنن ارزش داره هرچقدرم هم تاخیر در اجراش بشه ضرر البته باید ایمنی کامل رعایت بشه