ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
دلار 5000 تومان شد....
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
خدا کنه این حرف ها مثل بقیه حرف هاشون شعار نباشه .

پراید پراید
پراید پراید
راست میگید توقفش کنید ببین ؟
سهامدار ایران خودرو و سایپا سلام
خسته نباشید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
سلام . همه اش شده حرف و حرف و حرف . کجاست عمل ؟؟؟ تابناک خواهشا پیام من را منتشر کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
ایشون فکر میکنه بخش خصوصی واردکننده خودروهای خارجیه ، در حالیکه افراد خاص مرتبط با مقامات و سازمانها و اشخاص با نفوذ به عنوان کارگزار این کار را انجام میدهند و مافیای واردات اجازه ارزانی را نخواهند داد.شرکت های خودرو ساز داخلی هم وظیفه هدایت مشتریان و خریداران به سمت خرید خودرو های خارجی را به عهده دارند و این کار را با گرانفروشی محصولات بی کیفیت انجام میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
واقعا وضعیت مردم خیلی بد شده الان مسئولیت رسانه ای شما خیلی بیشتره و باید در بازتاب وضعیت معیشتی مردم اقدام کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
همه مردم دنيا درتنگا زندگى ميكنند وبه اندازه گليم شان پاى خودرا دراز ميكنند شام دارند ميخورند ندارند كشنه ميخوابند مردمان اروپا وامريكا نيم قرن چه خودرويى سوار ميشدند همانى را كه توليد كرده بودند واز خودرو توليدى كنونى كشور ما مشكل دار تر بود ماهم حق ما است بهترين ها ازداروبگير تامواد غذايى ولوزم خانگى دراختيار داشته باشيم امابايد تلاش كنيم كيفيت توليدمان را ارتقاء دهيم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
خودشان که ماشین خوب سوار ند.. پراید 22 میلیون ، هنوز هم جادارد گران شود رندش 100 تومن هم خریدار داره. این افتخار صنعت ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
اینجا اگر قانون هن عوض بشه بعضیا دوست ندارند پس خودت رو خسته نکن
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
نتایج تحمیل خودرو و موتورسیکلت تولید داخل (یا همان تولید چین و مونتاژ ایران):
پرداخت قیمت چند برابری برای خودرو و موتورسیکلت با این وضع معیشت و تورم!!!
محروم کردن قشر متوسط ایران از سوار شدن در خودروی خوب
آلودگی هوا و تحمیل مرگ و میر و هزینه به مردم
افزایش خسارات مالی و جانی در اثر عدم ایمنی وسایل نقلیه
عقب ماندگی صنعت خودروسازی به دلیل عدم رقابتی بودن و انحصاری بودن
خسارت به کشور به دلیل افزایش مصرف سوخت و بازدهی نا مطلوب خودروهای بی کیفیت
بوجود آوردن ظاهر عقب افتاده برای کشور
محروم کردن قشر متوسط از لذت رانندگی و تفریح با خودروهای با کیفیت
افزایش عصبانیت جامعه به دلیل دست و پنجه نم کردن مردم با تعمیر و خرابی ماشین و ...
تاثیر بسیار منفی بر خدمات تاکسیرانی
بوجود آوردن دولتی که از این دست عوارض و مالیات ها ارتزاق می کند و به فکر اشتغالزایی و ... نمی افتد
و ده ها مصیبت دیگر...
حمید
|
Romania
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
خودروسازهای ایرانی 50 سال است که ممتاژ می کنند می گویند ساختیم. وارد می کنند می گویند تولید کردیم. واقعا مردم چه گناهی کرده اند که باید حقوق 50 یا 60 میلیونی هیات مدیره انواع و اقسام خودروسازها را پرداخت کنند کجای این کار، کار ملی است؟ واقعا می بینیم که هیچ خودروسازی طی 50 سال گذشته خودروی ایرانی نساخته و تلاش هم نکرده و حتی تحقیق هم نکرده است چگونه در شرکتهای که 50 سال نتوانسته اند کاری کنند طی مثلا 20 سال آینده می توانند کاری کنند این خودروسازها یا همان ممتاژ کاران هیچ علاقه به ساخت ندارند. لذا بهتر است که مردم خودروهای خارجی با کیفیت مصرف کنند. علاوه براین قیمت خودروهای تولید داخل همانند قیمت های خودروهای خارجی در خارج از کشور است. پس چرا باید به اندازه خودروی خارجی پول بدهیم و خودروی بی کیفیت مصرف کنیم؟ بهتر است این خودروسازها ورشکسته شوند زیرا وبال گردن مردم شده اند.
نظرات بیشتر