bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
میگویند زمانی که چرخ خیاطی اختراع شد و به مرحله تولید رسید , خیاطان آن زمان که با دست میدوختند از آینده شغل خود نگران شدند , چون یک چرخ خیاطی به تنهایی بیش از صد خیاط میتوانست کار کند. پس به کارخانه چرخ خیاطی حمله کردند و آن را آتش زدند. ولی امروز همه خیاطها از چرخ خیاطی استفاده میکنند. امواج تحول و تغییر پشت به پشت هم میرسند و ما باید انتخاب کنیم که مخترع چرخ خیاطی باشیم یا آتش زننده کارخانه آن یا مشتری چرخ خیاطی .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
جالبه كه براي رانندگان تاكسي هاي اينترنتي ميصرفه ارزان بگيرند ولي براي تاكسي هاي خياباني كه گرونتر هم ميگيرند نميصرفه و شاكي هستند! در ضمن كي گفته تاكسي اينترنتي ماليات نميده و نميشه ازش شكايت كرد ؟! اصلا دفتر و نمايندگي واسه همينه كه جاشون معلوم باشه و بشه ماليات گرفت و حتي اگر شكايتي داشتي بري شكايت كني .
دعوا همش سر تخته شدن درامد هاي غير قانوني يه عده آدم سودجويي هست كه عادت كرده بودند به كرايه زياد و غير قانوني !
ايران تنها كشوري است كه براي ارزان فروشي يك خدمت يا كالا اعتراض به راه مي اندازند!
خود اين اقايان راننده تاكسي قلدر اگر يك مغازه لوازم يدكي ارزانتر بدهد از آن نميخرند و مثلا ميگويند نان بقيه لوازم يدكي ها آجر ميشود و گناه دارند !؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
راننده ها شاید عامل این رفتارها باشند اما امر کسای دیگه هستند کسانی که با یه دفتر سه در چهار چند خط تلفن پولای خوبی به جیب می‌زنند بدون استهلاک استرس و تقریبا هیچ هزینه ای وقتشه این مفت خوری ها تموم بشه انشالله کسب و کار الکترونیک به همه عرصه ها وارد بشه از جمله حمل نقل بار که وقعا به کامیون داران ورانندها جفا میشه استثمار وحشتناکی در صنعت حمل و نقل حاکمه متأسفانه فریادها هم به جای نمی‌رسه