رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
دبیر ریاضی دبیرستان های تیزهوشان هستم، هر چند به شخصه از برچیده شدن مدارس خاص متضرر میشم ولی نبود این مدارس بهتر از بودنشون هست برای کل جامعه
پاسخ ها
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آفرین برتو که منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح می دهی بنده که 30 سال درآموزش وپرورش خدمت کرده ام حذف مدارس تیزهوشان ونمونه دولتی را تائید می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
متاسفانه در جامعه امروزی معنی تیز هوشی ، تبدیل به یک آیتم دیگر برای چشم و هم چشمی خانواده هاشده . خانواده ها با اعمال فشار مضاعف بر کودکانشلن سعی دارند تا عقده های خود را التیام ببخشند . باید قبول کنیم که تیز هوشی زیاد خواندن نیست بلکه بر عکس کم خواندن و بیشتر نتیجه گرفتن است . کودکانی که در دام چنین والدینی گیر می کنند ، با شرکت در انواع کلاس ها ، در واقع هیچ وقتی برای کودکی کردن ندارند . آنها با همنوعان خود بازی نمی کنند و روابط اجتماعی را نمی آموزند. آنها به انسانهایی خشک تبدیل می شوند که با وارد شدن یک شوک ، چون هیچ انعطافی ندارند می شکنند . خانواده ها با این فشار ها ، سعی دارند به نزدیکان بفهمانند که کودکشات تیز هوش است . اما در واقع کودکشان فقط زیاد می خواند . همین .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
کار وزیر و همکارانش درست و صحیح است استرس و اضطراب و بیماری را در جوانان این کشور با طرح های مانند تیز هوشان و غیره زیادتر و نهادینه نمودیم وزیر اموزش و پرورش و دولت پای تصمیم باشند متاسفانه مجلس اشرافی و بدور از واقعیات اجتماعی نیز پیرو انتشار دهندگان کتب اموزشی نیفتد باید دانش اموز زرنگ و متوسط و ضعیف و پولدار و فقیر در یک جمع باشند تا همدیگر را بصورت تیمی ارتفت دهند . با این روش وزیر تبعیض اموزشی تا حدودی رفع خواهد شد دو تا فرزند دارم هر دو گرفتار استرس و اضطراب سیستم اموزشی شده است من مدرس دتنشگاه هستم و همسرم نیز دبیر اموزش و پرورش هر دو از تصمیم وزیر حمایت می کنیم .
مالك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اين تصميم آموزش و پرورش خيلي عالي بود بقول خود وزير واقعا استرس بچه ها كه باعث بوجود امدن مشكلات روحي زياد براي بچه ها بود از بين ميرود.سپاسگزاريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
بدترین اتفاق اینه که مردم رو به خیال واهی از یکدیگر جدا کنیم و منابع کشور رو فقط در اختیار یک سری افراد قرار دهیم

شاید یک دانش آموز در 5 سال از زندگی تحصیلی موفق نباشد و در 5 سال موفق باشد و یا در دانشگاه موفقیت داشته باشد

مدارس نمونه فقط بیت المال را تضییع می کند و حق جمعیت بیشتر ضایع می گردد.
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
بنده به عنوان یک معلم با نظر وزیر موافقم وبرپایی این مدارس جیب یه عده سودجو رو فقط پر میکنه.نظام آموزشی باید برای همه یکسان باشه ، در هیچ کجا به این شکل که ما می بینیم دانش آموزان رو از هم جدا نمی کنن، شیوه جداسازی جز هدر رفتن استعدادها وسرخوردگی واسترس در بین دانش آموزان نتیجه دیگری در بر نداره.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اینگونه مدارس سایر دانش اموزان را ازداشتن همکلاسی زبر وزرنگ محروم می کند وعلاوه بران معلم خوب هم ندارند چون معلم خوب وامكانات هم برای اتها نیست .
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
باسلام
بنده 7 سال معاون مدرسه نمونه هستم روش فعلی به دلایل مختلف اصلا مناسب نیست بخصوص در بخش شبانه روزی این مدارس قادر به ادامه کار نیستند.
ای کاش وزیر محترم فکری به حال مجاز شدن ادامه تحصیل فرهنگیان می کرد.
متاسفانه با بخشنامه سازمان مدیریت ادامه تحصیل کارمندان دولت از جمله فرهنگیان ممنوع شده است .
با توجه به اینکه هر چه دانش معلم بیشتر باشد بهتر می تواند خدمت کند و اصولا هزینه ای که فرهنگیان برای ادامه تحصیل می پردازند تناسبی با افزایش حقوق آنها ندارد این کار جای تعجب دارد!!!!
لطفا وزیر محترم به این مشکل رسیدگی نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
واقعا متاسفم برای این کشور با is هایی پایین....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
تابناک لطفا همه پرسی بذار (رفراندم .ها ها ها ) و نتیجه رو برای وزارتخونه هم بفرست تا وزیر بتونه محکم روی تصمیمش پافشاری کنه
نظرات بیشتر