حالا اگه توپولف ۲۰۴ و سوخو ۱۰۰ و ایرکوت ام اس ۲۱ و ایلیوشین ۹۶ روسیه بود چه بلوایی نمیکردید
این هم ای تی آر ایتالیا و فرانسه
سقوط برای هواپیما است و گریزی از آن نیست
ایران ایر مراقب باشد و هشت ای تی آر جدید خود را تا اطلاع ثانوی زمین گیر کند تا علت سقوط ای تی غربی آسمان مشخص شود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
پروفسور... این هواپیما برای سال 68 بوده. چه ربطی به هواپیمای ساخت 2016 داره؟ شما فکر کردی پراید که هر سال فقط پلاکش رو به سال تحویلت بدن!؟ نه عزیز هواپیمای سال 68 با سال 95 دنیا دنیا تفاوت داره
ناشناس
||
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
از هواپیمای رده خارج چه انتظاری دارید؟؟؟
فالکروم
||
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
آقای ناشناس که در این پست خیلی نظرات کارشناسی هم دادی باید بگم مگه من چی گفتم من گفتم هواپیما نو بوده ؟
نوشتم ایران ایر مراقب ای تی آر های نو خود باشد و
غیره
توپولف 204 محصول سال 1995 و ایلیوشین 96 محصول سال 1992 و سوخوی 100 محصول سال 2011 و ایرکوت ام اس 21 محصول 2019 میلادی است
ایلیوشین 96 تا به حال هیچ مورد نقص فنی نداشته چه برسه به سقوط فقط یک مورد آتش سوزی بود که آن هم در هواپیمای خالی از مسافر و خلبان در رمپ
هواپیماهای از رده خارج پروازی چون ساعات پروازیش تمام شده بود
توپولف 204 دو مورد نقص فنی و سقوط بعد از 23 سال رواز
سوخوی 100 2 مورد یکی سقوط در اندونزی و دیگری نقص فنی مربوط به هواپیمای تست پروازی خود شرکت سوخوی
ایرکوت ام اس 21 هنوز در مرحله تست پروازی است و هنوز مشکلی نداشته
ایلیوشین 96 بعد از 25 سال تمام بدون سانحه تنهای هواپیمای بدون سانحه جهان
توپولف 204 بعد از 22 سال تمام فقط دو مورد یکی سقوط و دیگری نقص فنی ترمز بر روی باند پرواز که
باعث برخورد به دیوارهای باند شد و موجب تلفات شد
سوخوی 100 بعد از 6 سال تمام دو مورد یکی سقوط در اندونزی و دیگری نقص فنی تست پروازی بر روی باند
حالا این ای تی آر و سوانح آن را با حداقل توپولف 204 و ایلیوشین 96 که تقریبا هم دوره آن هستند مقایسه کنید البته میدانم توربوپراپ منطه ای ای تی آر قابل مقایسه با آنها نیست چون آنها همگی توربوفن هستند فقط از لحاظ سانحه مقایسه کنید
در ضمن هواپیمای ای تی آر سال 68 به قول شما ربطش به هواپیمای سال 96 فقط در اصلاح موتور برای مداوت بیشتر و تراست بالا و کاهش مصرف سوخت و اصلاح کابین و تعویض قطعات کاکپیت خلبان با گلس کاکپیت است نه در اصل هواپیما البته مدلهای هواپیما اصلاح میشود مثلا ای تی آر 72-600 گه جدیدترین مدل است
هواپیمایی که در یک هوای مه آلود یا جو بد نتواند
درست پرواز کند اصلا جای بحث ندارد منظورم در کل است نه ای تی آر شرکت آسمان
البته ای تی آر از هواپیماهای خوب دنیاست و سقوط برای هر هواپیمایی است
خدا به خانواده ها صبر بده.تا کی باید شاهد این قضایا باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
تا انقلاب مهدی
ناشناس
||
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بشین تا توفیقت بشه .. مهدی اگه بیاد اول کله های خودمونو میکنه چون دزدتر و دروغگوتر و متقلب تر و دغلبازتر و دورو تر و بی مسوولیت تر از ایرانی ، فقط خودش
چند سال درگیر پروژه ای بودم که برای ایرلاین های هواپیمایی آماده می شد. در نهایت کار به جایی رسید که اون دوره کاری برای من مثل کابوسه. با چند ایرلاین مختلف کار می کردیم و در زمینه نگهداری و تعمیرات هواپیما. و همیشه درگیر بودیم با مدیرانی کاملا بی اطلاع و باندی. جو ایرلاین ها مثل مافیاست. چند تا گروه که همه چی رو به دست گرفتن و به فکر هر چیزی هستند به جز امنیت پرواز ها. یک مشت دلال که کارشون گشتن توی کشورهای آسیای میانه و خاور دوره برای دلالی موتورها و قطعات فرسوده.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
کلاً کشور در دست دلال هاست .چون ما با هیچ جا رابطه حسنه که نداریم باید با دلال بازی اموراتمون بگذره .
ناشناس
||
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نفرمایید مدیران ما همگی نخبه هستند ودلسوز مردم
سید حسن
||
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
مگر همین ها از مردم نیستند !؟ از کره مریخ آمده اند !؟ .از ماست که بر ماست !
ناشناس
||
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نه خیر ، افراد دلسوز و جوانان لایقی هم هستند که خانه نشین یا فراری شدند. این مشت نشانه خروار نیست
۳ ساعت پس از ناپدید شدن میگن خبری ندارن.هلکوپتر تو این مملکت نیست ؟؟اگه کسیم چیزیش نشده بود با این بی عرضگی و تاخیر حتما مشکلی پیش میاد.وای به مدیران بیکفایت
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
ناوگان هلیکوپترهامونم مثل هواپیماهامون ، فرسوده و از رده خارج
ناشناس
||
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
شد غلامی که آب جو آرد
آب جو آمد و غلام ببرد
توی این آب و هوا ، هلیکوپترهای درب و داغون و از رده خارجمون اگه بپرن ، خودشون هم ساقط میشن
نکنه فکر کردی ایران مجهز به آخرین مدل هلیکوپترهای ساخت بل و سیکورسکی و یوروکاپتره ؟؟؟؟
این هم ای تی آر ایتالیا و فرانسه
سقوط برای هواپیما است و گریزی از آن نیست
ایران ایر مراقب باشد و هشت ای تی آر جدید خود را تا اطلاع ثانوی زمین گیر کند تا علت سقوط ای تی غربی آسمان مشخص شود
نوشتم ایران ایر مراقب ای تی آر های نو خود باشد و
غیره
توپولف 204 محصول سال 1995 و ایلیوشین 96 محصول سال 1992 و سوخوی 100 محصول سال 2011 و ایرکوت ام اس 21 محصول 2019 میلادی است
ایلیوشین 96 تا به حال هیچ مورد نقص فنی نداشته چه برسه به سقوط فقط یک مورد آتش سوزی بود که آن هم در هواپیمای خالی از مسافر و خلبان در رمپ
هواپیماهای از رده خارج پروازی چون ساعات پروازیش تمام شده بود
توپولف 204 دو مورد نقص فنی و سقوط بعد از 23 سال رواز
سوخوی 100 2 مورد یکی سقوط در اندونزی و دیگری نقص فنی مربوط به هواپیمای تست پروازی خود شرکت سوخوی
ایرکوت ام اس 21 هنوز در مرحله تست پروازی است و هنوز مشکلی نداشته
ایلیوشین 96 بعد از 25 سال تمام بدون سانحه تنهای هواپیمای بدون سانحه جهان
توپولف 204 بعد از 22 سال تمام فقط دو مورد یکی سقوط و دیگری نقص فنی ترمز بر روی باند پرواز که
باعث برخورد به دیوارهای باند شد و موجب تلفات شد
سوخوی 100 بعد از 6 سال تمام دو مورد یکی سقوط در اندونزی و دیگری نقص فنی تست پروازی بر روی باند
حالا این ای تی آر و سوانح آن را با حداقل توپولف 204 و ایلیوشین 96 که تقریبا هم دوره آن هستند مقایسه کنید البته میدانم توربوپراپ منطه ای ای تی آر قابل مقایسه با آنها نیست چون آنها همگی توربوفن هستند فقط از لحاظ سانحه مقایسه کنید
در ضمن هواپیمای ای تی آر سال 68 به قول شما ربطش به هواپیمای سال 96 فقط در اصلاح موتور برای مداوت بیشتر و تراست بالا و کاهش مصرف سوخت و اصلاح کابین و تعویض قطعات کاکپیت خلبان با گلس کاکپیت است نه در اصل هواپیما البته مدلهای هواپیما اصلاح میشود مثلا ای تی آر 72-600 گه جدیدترین مدل است
هواپیمایی که در یک هوای مه آلود یا جو بد نتواند
درست پرواز کند اصلا جای بحث ندارد منظورم در کل است نه ای تی آر شرکت آسمان
البته ای تی آر از هواپیماهای خوب دنیاست و سقوط برای هر هواپیمایی است