اول کار کاپیتان نوری خبر پیدا کردن لاشه هواپیما رو گزارش داد و خودتون مخابرش کردید ولی بعدا این آقایون رو اووردین جلو دوربین گریه و زاری کنن و فیلم بازی کنند ؟!!!
دو روز طول کشید که یک هواپیما رو بر روی زمین پیدا کنند آنوقت ادعای آقایان را با تریلی هم نمی توان جابجا کرد. حالا حرف هم بزنی میشی دشمن قسم خورده و جیره خوار و گول خورده. شب عیدی زندگی چند خانواده سیاه شد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
مثل همون داعش که میگفتن تا ۴۰ کیلومتری مرزها جرات نمیکنه بیاد ولی تا ساختمان مجلس اومد
یک نکته فنی: لطفا فشار گزارش شده توسط دیدبان هواشناسی فرودگاه را چک کنید . یکی از احتمالات اشتباه خلبان در ارتفاع سنجی گزارش نادرست فشار است. با توجه به اشتباه محاسباتی خلبان با تجربه ای چون خلبان این هواپیما احتمال گزارش نادرست فشار توسط دیدبان فرودگاه قابل بررسی است. حتی یک صدم اشتباه در این گزارش میتواند باعث حادثه شود. البته اینگونه خطاها معمولا پیش میاید و از شانس بد سرنشینان هواپیما و سردی بیش از حد هوا و اجبار خلبان به کاهش ارتفاع همه دست به دست هم داده تا این فاجعه رخ دهد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
دوست محترم فشار هواى فرودگاه ١٠٢٢ گزارش شده بود كه حتما كرو در ارتفاع ١٧٠٠٠ پايى فشار هواى فرودگاه رو بسته بودند
درجه حرارت فرودگاه ١٤ بود كه نميتوانست تأثير گذار باشد
١٥٥٠٠ پا MSA
طبق اخرين گزارش هواپيما بفاصله ٣٠ مترى از نوك قله ١٣٨٩٠ پايى برخورد كرده كه در ٧ گره دريايى شمال شرق فرودگاه روى مسير است
حالا چرا تا اين حد كاهش ارتفاع دادند قابل سؤال است
سؤال ديگر اينكه مانعى كه ١٣٩٨٠ پا ارتفاع دارد بايد حداقل ٢٠٠٠ پا كليرانس داشته باشد
يعنى ١٦٠٠٠ پا و نه ١٥٥٠٠ پا طبق نقشه
یعنی ادعای مسئولین محترم رو با خاور نمی شه جابجا کرد ولی تو عمل که می رسه هیچ. مدیریت بحران در حد اوگاندا هم نیست. فقط لباس های کسانی که امدادرسان هستند رو نگاه کنید به غیر از اورژانس هیچ لباس متحدالشکلی وجود نداره و هرکس هر جوری دوست داره و با مدیریت جهادی! وارد کارزار می شه.