سر این قضیه سقوط گویا یک سر ان به شرکت اسمان و سر دیگر ان به وزیر کار بر میگردد متولی شرکت اسمان گویا به وزیر کار بر میگردد و نقصانهایی که در شرکت اسمان وجود دارد.....
يعنی به خاطر اين 66 نفر بايد بره؟
مگه غير از اين هست که ما هر روز سال را به اندازه 60 الی 70 نفر تلفات جاده ای داريم؟
چرا هر سال 365 وزير نبايد بياند و برن؟
بايد ببينيم اين آمار ساليان گذشته چطور بودده و حالا بهتر شده يا بدتر؟
ما سالی 365 هواپيمای اين چنينی جاده ای داريم، امسال هم سانچی و خود اين هواپيما 2 تا می شوند 367 تا.
چرا برای اين دو تای اخر اين قدر همه شو بازی می کنند ولی برای 365 تای جاده ها کسی چيزی نميگه؟
سالی 20000 الی 24000 تلفات جاده ای داريم. مصدومان هم چند برابر اين هستند. در 15 سال شده بود 330000 نفر تلفات جاده ای. مگر اينها آدم نبودند؟
آقا مشکل اینه متاسفانه : انتخاب وسیله نامناسب ( ای تی آر قدیمی و ضعیف) برای مسیر بسیار نامناسب ( مسیر کوهستانی و بسیار سخت) برای زمان نامناسب ( هوای طوفانی و کولاک برف که احتمالا علت اصلی سقوط است) . همه اینها ناشی از به کار بردن مدیران ضعیف در راس شرکتها و سازمانهاست.
"عده ای از اطرافیان وزیر معلوم نیست که به چه علت از انتقادات بحق خانواده های داغدار جلوگیری کردند" اینها همان مردنماهای نامرد و زمانه هستند که منبع درامد خود و خانوادهاشان همین کارهاست....
باز هم آخوندی چندتا هواپیمای نو خریده !اونایی باید استعفا بدن که موافق تحریم هستن وادعا میکنن تحریم خوبه خودکفا میشیم .هواپیماهای ساخت ایران را بکاربندازین تا تلفات سقوط نداشته باشیم .راستی اون چندتا ماهواره پس چی شدکه ادعا میشد فرستاده شده فضا!
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
دریغ ازاحترام وگوش دادن به حرف وانتقادمردم و آسیب دیدگان کانه مردم رعیت وبرزگراین وزیرهستند..... و
سلام،
خیلی جالبه !
ما ایرانیها در قضاوت کردن رتبه اول دنیا را داریم، مهم دلیل و مدرک نیست مهم این است که توانایی خودمان در قضاوت را می خواهیم به رخ دیگران بکشیم!
چرا تا وقتی دلیل این حادثه مشخص نشده شروع به قضاوت کردن می کنیم؟ نماینده به دنبال بهره برداری سیاسی! کارشناس به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود! مردم عادی هم به دنبال خالی کردن عقده های خود!
و در این حادثه هم هیچ دلیلی محتمل نیست الا ناتوانی وزیر!