ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
پنهانکاری عوام فریبی. وقتی خبر پیدا شدن لاشه هواپیما را شنیدم و موقعیتش در نقشه با مسیر باند فرودگاه در تضاد بود تو شک افتادم که یا لاشه پیدا نشده یا محل سقوط و برخورد اشتباه اعلام شده. این سوال برام مطرح شد که چطور میشه موقعیت محل برخورد و سمت پرواز با هم جور بشه... چون اصلا جور نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این مطلبتون سرشار از بی اطلاعی علمی است.
هم در مورد سیستم مخابرات و هم در مورد مسیر های پروازی و باند فرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بنده خدا چقد درباره اختلال الکترونیک نوشته بود...ضایع ش کردین چرا...اینم یه فرضیه هست
ماشاالله احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
می گویند فلاسفه در هیچ علومی تخصصی ندارند در همه علوم صاحب نظر هستند. آخر این گزارش بر چه مبنایی نوشته شده وقتی هنوز جعبه سیاه پیدا نشده است واقعا تفاوت یک کارشناس با یک هپلی در همین است کارشناسی هیچ گاه حیدر وگمانش را مطرح نمی کند بلکه منوط به شواهد علمی مسلم مانند جعبه سیاه در این جاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
با توجه به تجربه ای که از پروازهای مسافرتی زیادی داشتم به نظر میرسد که در شرایط بد آب و هوایی خلبان زودتر از موعد ارتفاع را کاهش داده که به زیر ابرها بیاید تا دید کافی داشته و بتواند در فرودگاه بنشیند ولی این کاهش ارتفاع به دلیل نداشتن دید بیش از اندازه بوده که خود باعث برخورد به کوه شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
روشن بودن همراه در هواپیما خطر جذب صاعقه را در پی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
غیر از شاذ بودن وضعیت فرودگاه نسبت به مسیر و ارتفاع تقارب هواپیما خداحافظ در این نکته را هم در نظر داشت که همچون موضوع برخورد قطار تبریز و مشهد در نزدیکی سمنان ٬ چک ها و مراقبت های عملیاتی با گذر زمان و تکرار و بویژه از سوی افراد با تجربه که معمولا اعتماد بنفس نابجا اهم می زنند بر حسب عادت و طبیعت روانشناختی انسان ٬ مغفول واقع شده و دست کم گرفته می شوند. به همان دلیل که راکبین خودرو هایی که مواجه با تصادفات شاخ به شاخ می شوند بسیار بندرت زن هستند چون زنان برای افتادن در اینگونه تله های مرگبار اعتماد به نفس کمتری دارند. تجربه بالای یک خلبان و تعدد فرود موفق در هوای ابری و EyeLess می تواند در یک شرایط تبدیل به یک تهدید شود تا یک مزیت.
کاهش ارتفاع پشت رشته کوه دنا تا این حد در این شرایط جوی اگر به انتخاب خلبان صورت گرفته بسیار غیر محتاطانه بوده است
مرجان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ميگم خلبان هاي هواپيماهاي جنگي خيلي با کلاسن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
برخوردهای عامیانه وسطحی اگر درمورد مسایل اجتماعی و یا سیاسی مجاز باشد در مورد مسایل علمی و فنی مجاز شناخته نمی شود خصوصا اگر در مورد تکنولوژی های سطح بالا High techمانند هواپیمایی اجازه اظهار نظر ویا دخالت به افراد غیر متخصص داده شود نتیجه برای جامعه متخصصان وکارشناسان زیان بار خواهد بود..کار بررسی سانحه هوایی یک مجموعه فعالیت تحقیقی علمی وپیچیده است که در دانشگاهها ومراکز علمی جهان تدریس می شود وبایستی توسط یک گروه از متخصصین فن انجام شود ومثل یک تصادف ساده اتومبیل نیست که عابرین به گرد آن جمع شده وهریک اظهار نظری کنند.از طرفی دلیل سقوط همه هواپیماها عیوب مهم وخطرناک از آن دسته که اکثریت مردم فکر می کنند نمی باشد وچه بسا هواپیماهایی که دارای ساعات پرواز کمی بوده براثر یک اشتباه وسهل انگاری بسیار کوچک که حتی ذکر نام آن برای افراد غیر متخصص باور کردنی نمی باشد دچار سانحه شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
برای استاد گرانقدر دکتر کردی که قسمت زیادی از وقت و عمرش روصرف اعتلای جامعه می‌کرد دلم خون هست خدا به بازمانده تمام سرنشینان این ارابه مرگ صبر عظیم عنایت بفرماید،شادی روحشان صلوات
نظرات بیشتر