اینکه مشایی رو به این شکل گرفتن بخاطر اعتراض و آتیش زدن یک حکمی که روی چند برگ کاغذ باشه رو به این فکر میندازه که روی چه اصلی ایشان رو دستگیر کردن و با کدوم ماده قانونی میخواهند محاکمه اش بکنند. اینکه جابجایی میلیاردی در زمان ریاست دکتر احمدینژاد رو تقلیل دادن به 4 میلیون یورو اون هم با این شکل که یه دولت اصلحه دار به یک معاون دولت بی اسلحه بازی کردن با شعور مردم نباشه چی میتونه باشه. اعتراضات به هر شکلی که در آرامش باشه رو نباید با بگیر و ببند به حاشیه ببرند. اگر با یه لایه اجتماعی بزرگ مثل لایه های هوادار دولت قبل که تعدادشان هم کم نیست خیلی خطرناکه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
بگیرن میگن چرا گرفتی
نگیرن میگن چرا نگرفتی
شعور مردم میگه باید بگیرن حسابی هم بگیرن.االن به شعور شما بر خورده که بی گناه گرفتن؟
مردم ما تقریبا خمیره یکسانی دارن یکیشون مثل این بازیگر زن به خاطر معروف شدن وجذب فالور عکس خصوصی شو به نمایش می زاره یکیش هم احمدی نژاد و دار و دستش به خاطر مطرح شدن حتی حاضرن برن زندان
اگر فساد گسترده ای که گفته میشه و دیده میشه در ایران امروز بسط پیدا کرده و یا نکرده این بدلیل جناح های مختلف چپ و راست پولدار شده مثل تار عنکبوت بهم طنیده شدن رو بگذاریم بحساب عدم وجود صدا و سیمای آزاد و ملی بمعنای واقعی اش. اینکه این صدا و سیمایی که فقط در قلمرو یه عده خاص هستش دروغ نگفته آیم. با این صدا و سیما که ثانیه ای میلیونها تومن پول تبلیغات میگیره و همش دم از عدم وجود بودجه کافی میکنه راه نجاتی برای مبارزه با فساد نمیشه. هنوز این صدا و سیما بجای اینکه ملی کار کنه و خودش رو اصلاح کنه هم مثل جاهایی دیگر و مسئولانی دیگر تقصیرات را گردن این روزنامه و اون دشمن و این کشور و اون کشور می اندازند.
بعضی از افراد انحراف احمدی نژاد رو به حساب حق داشتن خودشون در مخالفت با اون در 88 میدونند. اما از نظر منطقی این مساله درست نیست. زیرا:
در 88، اون ها به نتیجه انتخابات معترض بودند، و انحراف رو در همون سال کاندیدای مورد حمایت اونها انجام داد.
در سال 96 نمیشه که احمدی نژاد رو با 88 مقایسه کنیم. بله الان ایشان از نظر خیلی ها منحرف هست و اصراری هم در تقدیس ایشان نیست. ولی همون عزیزان که سال 88 معترض بودند حتی الان هم انحراف کاندیدای خودشون رو نمی تونند قبول کنند.
خوبه که ادم بدون تعصب، قضاوت کنه معیارش حق باشه. والا اگه دل و نفس با این سخن که ما از قبل علم غیب داشتیم و الان همه به حرف ما رسیدند، خوش میشه، خودش ابتدای انحراف هست.