مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
این مافیا خودرو هستند که این گرانی و بدبخنی رو به ارمغان آوردند خدا رو گواه میگیرم اگه اینارو جمع کنند مملکت آرامش میگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
حمایت از تولید داخلی در صورتی جواب میدهد که کسانی مدیریت را دردست داشته باشند که اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.
بسیاری از مدیران ما به ظاهر تحصیلکرده و اتو کشیده هستند ولی هیچ وقت خود را در اندازه های برخی کشورها نمیبینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
این قدر از این مطالب بی فایده درباره خودرو نذارید. این قدر مافیا در زمینه خودرو سنگینه که وزیر و رئیس جمهور هم مجبور به سکوت و نظاره هستند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
وقتي توليد داخلي بي كيفيت شود باعث سرخوردگي مردم و احساس خودكم بيني نسبت به جوامع ديگر ميشود و شيفتگي در مقابل فرهنگ بيگانه به راحتي پيدا مي شود
پس خيانت خودرو سازان فقط محصول بد نيست بلكه انها استقلال فرهنگي را نيز نابود مي كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
عزیزان صنعت خودرو ایرا را مافیایی اداره می کند که ضمن سر کار نگه داشتن شبکه ای از مدیران ارشد و میانی آنان را صورت مستیقیم و یا غیر مستقیم ذینفعان و نگهبانان شبکه قطعه سازی و واردات قطعات و محصولات آماده مونتاز کرده است. سودمندی این فرآیند هم دیوار تعرفه ای است ، نه بهره وری و نه ارزش افزایی اقتصادی در سطح کلان .هر وقت هم این وضعیت مورد سوال قرار گیرد ارتزاق چند میلیون نفر و ارزش افزوده این صنعت را برای مشور و اشتغال زایی آن را داد و هوار می کنند .در صورتی که اگر شبکه خدمات پس از فروش را جدا کنیم ( که در هر صورت وجود دارد) سطح اشتغال ایجاد شده رقم بلاتری از بسیاری از صنایع خاموش شده فعال قبلی نیست .
مونتاژ محصولات روز دنیا به صورت سی کی دی کامل هم برای افتصاد کشور بهتر است ، هم برای من و شمای مصرف کننده و هم حذف این همه هیاهو و شو برای هیچ و پوچ . توهم متفاوت بودن نسبت به بقیه دنیا در تار و پود این جامعه رسوخ کرده و خود را بافته جدا تافته از جامعه جهانی می دانیم و اقراد به راحتی ادعاهای خود را به هزینه من و شما به کرسی می نشانند . این صنعت هم به شدت گرفتار این وضعیت است . تعرفه ها برای سود آور کردن سیستم تولید فعلی ضروری است بدون این تعرفه ها این صنعت یک شبه هم دوام نمی آورد. به امید روزی که عقلانیت به این جامعه رو کند و نتوانیم به جای دیدن نوک دماغمان دور دست ها را نیز رصد کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
این حمایت نیست این کار انحصار است و بس
ازرپاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
باید دید صاحب های اصلی خودروسازها کیه با اون معامله کرد وگرنههرچی بگیم اب در هاونگ کوبیدن است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
چرا نشه؟! کار نشد نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
بی کیفیتی خودروهای داخلی امری عمدی است...
بنده خودرو سراتو خریدم که دارای اشکالاتی اساسی است، مثلا ورق بدنه آن بسیار نازک بمانند پراید است و رنگ آن نیز دچار ریزش شده است و ...
۹۷ میلیون تومان به سایپا پرداخته ام و این عاقبت کار...
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اخه کجای دنیا دیدید یک ماشین 3تا4برابر قیمت به بهانه های مسخره فروش بره؟این خیانت و دزدی از مردم هست.اگر ما خودرو ساز داشتیم نهایت 10ساله باید درست میشد الان این مونتاژکارهای ما یک سرطان بدخیم هستند که می تونند نارضایتی های اجتماعی رو هم بیشتر کنند.
نظرات بیشتر