ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
برخی قدرت این مافیا را آنقدر قوی می دانند که می گویند، زور رئیس جمهور هم به آن نمی رسد.
خوب راست میگن هیچ کس حریف فرغون سازها نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
ما که سالهای سال است داریم میگوییم این صنعت در ایران مسیر اشتباهی را در پیش گرفته. با انحصار نمیشود پیشرفت کرد. اگر از همان دهه هفتاد و دولت سازندگی انحصار خودرو از بین میرفت با مدیریت درست الان صاحب صنعت خودروسازی به روز و قابل اعتماد بودیم و همین هم اعتماد به نفس ملی را در کشور افزایش می داد. اما دقیقا بر عکس این اتفاق افتاده است.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
در اقتصاد، برای آنچه شما به آن شبه مافیا میگویید (معنی مافیا را سرچ کنید) کلمه وجود دارد: کارتل. مثل کارتل مواد مخدر مکزیک یا افغانستان (معنی کارتل را سرچ کنید).
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
مثل کاری که برای استیضاح ۳ تا وزیر انجام شد واونقدر گرد و خاک کردن نماینده ها که گفتیم حداقل وزیر راه استیضاح میشه ولی نشد حالا هم امیدی بهشون نیست تازه تو این گذارش هم میگه مافیا اونقدر قویه که زور ریس جمهور هم بهش نمیرسه پس لطفا وقت و هزینه بیت المال را خرجش نکنید
ایلهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
ممنونیم از کسانی که نگران جان مردم هستند .خیلی دوست داشتم باور کنم که کسانی که با تولید خودرو داخلی مخالفند به فکر سود واردات آن نیستند یا نماینده آنها.
خودروهایی که ایمن باشند و خارجی , حتی بدون تعرفه گمرکی الان دیگر دور از دسترس مردم عادی هستند و با ازاد شدن واردات سهم ما بازم پراید خارجی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
بسمه تعالی
پس چرا برای بهبود وضعیت تولید کیفی و همچنین قیمتی اقدامات مؤثری صورت نمیگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
دقيقا چرا صورت مساله را پاك مي كنيد
چرا از مديران کارامد استفاده نمي شود
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
شرکت های خودروسازی هییت مدیره اند سوال کنید پسر خاله کدوم نماینده یا ....هییت مدبره های این شرکت ها را تشکیل می دهند که این همه مشکل برای مملکت درست کرده اند
علی حاجی
|
Germany
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
ایران دارای مافیای خودرو ساز نیست.
این قدرت مافیایی خودرو سازان خارجی است که بانکهای بزرگ جهانی پشت آنها ایستاده اند و توسط افراد خود میتوانند این چنین شفاف تولیدات داخلی، بخصوص صنایع خودروسازی که یکی از گرانترین کلاهای مورد استفاده روزمره مردم است را بورشکستگی و نابودی کشانند.
کار بجایی کشیده است که فولکس واگن، پُرشِه، بنز... دست به جعل کم ضرری دوده و گازهای گل خانه ای در موتورهای احتراقی خود زده اند! که سپس معلوم شد که اکثر خودرو سازانِ جهان در این فریب کاری سهیم بوده اند.
اگر به آمارهای اقتصادی مصارف روزانه طبقات مرفه و نیمه مرفه نگاه کنید، بزرگترین سهم اقتصادی در وسایل زندگی آنها را خودرو (اتوموبیل) بخود اختصاص داده است که لقمه خوبی برای پول در آوردن میباشد.
بازهم نباید فراموش کرد که صنایع خودرو سازی تویوتا هم از ابتدا به این درجه تکامل نبوده است. و بیش از ۱۵۰ سال است که ژاپنی ها مستقل با پشتیبانی ام.آمریکا (سرمایه های آمریکایی) در راه بهبود آن کوشا هستند.
اگر صنایع اتوموبیل سازی از نظر اقتصادی در مقابل ایاب ذهاب عمومی در آینده شانسی داشته باشد و یا طبیعت انسانها را مجبور به از بین بردن موتورهای حرارتی نکند که اینکار هم اکنون در جهان توسط اکثریت خودروسازان شروع شده و تویوتا هم یکی از آنان است، ایرانیان هم همچون چین باید با چنگ و دندان از صنایع خود در مقابل عقب نگهداری از طرف غرب و شرق دفاع کند.
بیچاره مهندسان و کارگران ایرانی که سخت کوشا هستند تا نانی بکف آرند که بغفلت هم نمیخورند.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
حاجی تو خیلی از مرحله پرتی!!! تو نانت را بخور و غفلت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
فقط قیمت خوب میبرن بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
چي ارزون شده كه خودرو ارزون بشه؟
م.ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
فقط حرف ....
دریق از عمل
نظرات بیشتر