ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
جنایت ملی نه خودرو ملی جنایتکارانه ترین نوع ممکن اینها تولید میکنند همین دیشب پژو پارس تیو 5 ما در جاده خود بخود با ریزش روغن از درب روغن آن آتش گرفت و فقط کمک 2 هموطن ازجزغاله شدن ما جلوگیری کرد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
زدی به خال،متاسفانه این چند شرکت خودروسازی به اسم تولید ملی از دولت سالیانه بودجه میگیرن و عملا مونتاژ کار خودرو های چینی شده اند با قیمت چند برابر به مردم تحمیل میکنن
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
ایران خودرو و سایپا مدیون هزاران خون ریخته شده ی مردمی هستن که به خاطر محصولات بی کیفیت اینها بوده؟چهل سال نتونستن تولید با کیفیت کنن چهل سال دیگر هم نخواهند توانست،دولت هم دست ازحمایت این قاتلین برداره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
اينها همه تقصير سياستهاي اشتباه دولت و وزارت صنعته كه صنعت داره نابود ميشه و داريم مونتاژكار چين ميشيم نه حتي كشورهاي صاحب تكنولوژي كه چيزي ياد بگيريم!دولت فقط به فكره فروش ارز با قيمت بالاست و وزير هم كه با قوانين منسوخ تعرفه اي درحال حمايت صد در صدي از توليدات چيني و هيچكس ديگه هم دلش براي مردم اين مملكت نميسوزه هر روز سرمايه هاي جاني و مالي اين مملكت بخاطر سودبيشتر ايرانخودرو و سايپا و كرمان موتور دارن نابود ميشن دولت هر روز بذر نا اميدي رو بيشتر از روز قبل تو دل ايرانيها داره ميكاره ولي بدونيد يك روز جواب پس خواهيد داد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
جمع کنید این سیابازی رو.هر مسئولی،سایتی،...که میخاد تو دل مردم جا باز کنه یک هفته ای از خودروسازی صحبت میکنه،بعد هم والسلام.مگر درست کردن صنعت خودرو سازی چقدر کار داره؟؟؟کمی شایسته سالاری کار را درست میکند.چند سال قبل(حدود۱۳۸۰) یک بنده خدایی اومد با هزینه خودش در جزیره کیش خط تولید خودرو سیناد راه اندازی کرد که امنیت و سیستم ترمزش با خودروهای امروزی برابری میکرد(غیر از کیسه هوا که نداشت)بروید و ببینید چه بر سر او و خط تولید خودرو آمد.موتور و گیربکس همان خودرو امروز روی تندر ال ۹۰نصب میشه،!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
خودشون میدونن دارن چیکار با مردم میکنن .... ان شاالله از خدا جواب بگیرن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
نقطه ضعف نفوذ خودروهای چینی در بازار ایران شبکه خدمات پس از فروش بود. بعد از یک دهه تلاش چینی ها تا پایان سال ۹۴ سهم خودروهای چینی فقط ۹۰ هزار دستگاه بود. طی دو سال ۹۵ و ۹۶ که ایران خودرو و سایپا شبکه خدمات پس از فروش خود را در اختیار چینی ها قرار دادند فروش چینی ها به ۲۵۰ هزار دستگاه رسید. عاقبت همکاری صنعت خودرو سبک با چینی چیزی جز تعطیلی و بحران بیکاری غیر قابل کنترل نیست دقیقا سرنوشتی که برای صنعت خودرو سنگین رقم خورد. بد نیست بدانید ایران خودرو دیزل با هفت شرکت اقماریش که بالغ بر ۶ هزار پرسنل دارند در سال ۹۶ کنار از ۲۰۰ دستگاه تولید کردند یعنی پروداکتیویتی به ازای هر نفر ۰/۰۵ خودرو که این شاخص در دنیا بین ۸ تا ۱۸ است. شعار نانوشته چینی ها در همکاری با خاورمیانه ثروتمند « هیچ صنعتی در خاورمیانه نباید فعال باقی بماند. ما باید اشتغال ایجاد کنیم و کار کنیم خاورمیانه پولدار هم باید محصول ما را بخرد»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
سایپا چندین خودرو چینی میزنه
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
تنها شرکتهای خودرو سازی تو دنیا که با افتخار تبلیغ محصولات چینی از قبیل هایما یا هاوال یا خیلیای دیگه رو میکنن ایران خودرو و سایپان
اونا مجبورن قیمتها رو بالا ببرن بدلیل هزینه های سرباره وحشتناکی که دارن بدلیل حقوقای وحشتناکی که مدیرا و معاونین میگیرن فقط میتونیم نخریم همین
علی
|
Germany
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
اتوبوس وکامیون باتعرفه صفر وارد شود اتومبیل سواری ورودش ممنوع شود تا هم بازار کار رونق گیرد هم حمل ونقل جاده ای بروز شود
نظرات بیشتر