دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست و قتل الزاما با اسلحه و چاقو انجام نمی گیرد بلکه کسانی که بازار را به انحصار این دو شرکت در آوردند نسبت به ضررهای جانی و مالی مردم مسئولیت دارند.
سازمان حمایت از مصرف کننده کجاست ؟ با این رویه به کجا می رسند؟
بازم شعار حمایت از تولید ملی ؟ صدای هر مسولی که در بیاد با یه حواله خودرو در نطفه خفه می کنند!!!
مردم بیچاره چه گناهی دارند ......
بهتره یک تحقیقی هم در باره شیشه لچکی عقب پراید بکنید که چرا برداشته شد.مگر نه اینکه قطعه ساز بیچاره ای که به دلیل پرداخت نشدن طلب و عدم تعدیل قیمت قطعه نتونست خطش رو سرپا نگه داره و شیشه لچکی به همین دلیل از روی پراید حذف شد مثل زه درب و ضبط ماشین و این نشانی باشد برای عاقلان
پاسخ ها
حسبن رحیم نژاد
||
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
اونو ظاهرا برای افزایش مقاومت ستون عقب برداشتن! من اینطوری شنیدم!
ناشناس
||
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
نه اقای رحیم نژاد اون لچکی ها دونه ای ۴۵ تومنه اینو ضرب در ۲ کن و در این تیراژ زیاد پراید ببین چه پولی به جیب میزنن
یکی از کارشناسان خودرو فرموده اند که بدرک که خودرو خارجی دو برابر شده ، زیرا فقط 5 درصد مردم سوار خودروی خارجی میشوند. این حرف بدین معناست که پنج درصدی نیز که سوار خودروهای ایمن میشوند نیز باید سوار ارابه های مرگ بی کیفیت شوند. تا زمانی که محصولات بی کیفیت سایپاو ایران خودرو خریدار دارد، باید منتظر این خبرهای عجیب باشیم. بعید نیست تا چند ماه دیگر، لاستیک نیز جز آپشن محاسبه و پول آن جداگانه دریافت گردد. از ماست که بر ماست. خلایق را هر چه لایق.
بهتر است سپر جلو و عقب پراید رو هم جزو آپشن کنن ، صندلی داخل رو میشه حذف کرد جزو آپشن گذاشت،فوقش اینه میریم از پلاستیک فروشی ها یدونه صندلی مخصوص حمام میخریم از 10 سانتی میندازیم روش سوار میشیم،چراغ داخل و چراغ جلو باید حذف شه و جزو آپشن شه ! چون میشه بجاش شمع استفاده کرد! و در آخر شرکت بزرگوار سایپا می تونه موتور ماشین رو هم جزو آپشن کنه !بدونه موتور با بدون موتور ! که بدون موتور مقولش جداست با ی طناب + یک حیوان زبون بسته میشه حل کرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
اتفاقا بدون موتور چند مزیت داره
اول اینکه میزان الودگی و مصرف انرژی پایین میاد
دوم اینکه باعث میشه مردم به حیوانات بیشتر توجه کنن و نسل اون ها منقرض نشه البته اگر بعضی ها از یوزپلنگ استفاده نکنن
سوم اینکه شاهد کاهش چشمگیری در تصادفات جاده ای کشور خواهیم
پس سایپا مغز متفکر هست
ali
||
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
خیلی هم خوبه، واقعا پیشرف کشور ما عالیه... یک پیشنهاد دارم به خودرو سازان پرتلاش کشورمان، بنظرم همون پیکان و ژیان خیلی بهتر بود از این پری پیشرفتتون، بیاید تولید این فرقون رو قطع کنید همون پیکان و ژیان خودمون رو خط تولیدش رو برگردونید، زیاد هم به خودتون فشار نیارید واقعا، خسته میشید!!!!
با سلام منم فکر میکنم تنها راه یه کمپین تحریم خرید خوردرو داخلی چرا که با این وضعی که دولت از خودروساز حمایت میکند راه حل دیگری نیست .
خودروساز خیانت میکند دولت حمایت میکند
شرکتهای که با مجوز رسمی دولت ،خودروهایی تولید مبکنند که سالانه بین ۱۶ هزار الا ۲۰ هزار کشته ،وده ها هزا. معلول ،ومجروح در ایران ،بوجود می آورد ؟ و هزینه های وسیلهٔ ترور خود را در قالب خودرو تعریف کرده ،وهزینه های آنرا ،و مخارج شکته ،وها ،ومعلولین ،ومجروحین را از جیب مردم ،میگیرد ؟ گروهای تروریستی در کل دنیا سالانه ده هزار قتل ،و معلول ،انحام نمی دهند ،اما این دو شرکت ،به اصطلاح خودرو ساز ، سالانه ،حدود بیست هزار شکته ،وصد هزار معلول ،ومجروح در جاده ها ،وخیابانهای ایران ،بوجود می آورد ؟ ،،چه کسی ،ویا نهادیهایی پاسخگو هستند ؟،،،