ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
این یه مشت نمونه خروار کساییه که واسه ایرانی تصمیم میگیرن و حال و روزمون همین شده
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
اون موقعی که صنعت هواپیمایی در دنیا شکل گرفت و مردم علی رغم سقوط به سوار شدنش تن میدادند برای این بود که صنعت هواپیمایی یک صنعت جدید بود و امکانات فعلی بر ای هزاران تست قبل از پرواز وجود نداشت.
با اینحال برای تست انسانی هواپیما به شکلی که آقای قاضی پور گفتند، میشود به این شکل که هر بار از افراد خانواده ،خودش ، اقوامش و دوستانش برای تست کردن هواپیما سوار هواپیما شوند آنقدر سوار شوند که تست ها درست از آب در آید و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
و گر نه امروز با وجود اینهمه تکنولوژی تست هواپیما چرا باید مردم را به کشتن داد. آقای قاضی پور لااقل به کسانی که به ایشان رای داده اند احترام بگذارد و به آنها که جزو این مردم هستند توهین نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
معمولا در پرواز های آزمایشی اولیه از بشکه های فلزی برای شبیه سازی مسافر استفاده شده بود ولی ناچارا خلبان واقعی بوده بدون امکان خروج اضضطراری. صنعت و تکنولوژی یک شبه بدست نیومده که قاضی پور میخواد در عرض چند سال بهش برسه نتیجه یک قرن تلاش همه کشورها بوده که اگه ایران بخواد این راه رو بره قرن ها و یا شاید هزاران سال طول میکشه. که البته با وجود وضعیت فعلی سایر صنایع داخلی و تحریم ها شاید هییییچ وقت
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
اون موقعی که صنعت هواپیمایی در دنیا شکل گرفت و مردم علی رغم سقوط به سوار شدنش تن میدادند برای این بود که صنعت هواپیمایی یک صنعت جدید بود و امکانات فعلی بر ای هزاران تست قبل از پرواز وجود نداشت.
با اینحال برای تست انسانی هواپیما به شکلی که آقای قاضی پور گفتند، میشود به این شکل که هر بار از افراد خانواده ،خودش ، اقوامش و دوستانش برای تست کردن هواپیما سوار هواپیما شوند آنقدر سوار شوند که تست ها درست از آب در آید و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
و گر نه امروز با وجود اینهمه تکنولوژی تست هواپیما چرا باید مردم را به کشتن داد. آقای قاضی پور لااقل به کسانی که به ایشان رای داده اند احترام بگذارد و به آنها که جزو این مردم هستند توهین نکند.
سعید
|
Germany
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
واقعا آدم شرمنده و احساس خواری میکنه وقتی میبینه چنین اشخاصی در چنین جایگاه هایی این مقدار سواد دارند و با تکنولوژی بیگانه اند که چنین پیشنهادهایی را میکنند. اون یکی میکوید مار و غقرب و سمندر و سوسمار و جذب اشعه ی اتم یکی دیگر میگوید دی ان ای بعد از چند سال از بین میره و نمیشه هویت شهدا را شناسایی کرد و این یکی هم که دیگه نوبرش را آورده از باق شلیل و شفتالوی خودش در مجلس و .... واقعا احساس سر افکندگی به انسان دست میده چجوری این عده مملکت را به چه شکلی معرفی میکنند ......
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
علم وتکتولوژی همواره با سعی وخطا و تولید ومصرف همراه با تحقیق ورتقای کیفیت پیشرفت میکنند.اینکه زمانی ایران۱۴۰ تولید شد وافتخارشد وزمانی مانند امروز انچنان نامقبول است که از ان نمی توان صحبت کرد صحیح بنظر نمیرسد.ایران ۱۴۰ نواقصی داشته که باید رفع میگردید.این امکان وجود داشتهاست که با تغییرات سیاسی ونظامی در اوکراین امکان تهیه قطعات موجود نبوده است.با توجه به عقب افتادگی تکنولوژی ساخت اگر ما همواره تولید خارجی مصرف کنیم در کیفیت بهتر است شکی نیست.هواپیمای بوئینگ وایر باس بهترین است شکی نیست.ولی ایا کلیه امکانات اقتصادی باید دراختیار بوئینگ وایر باس قرار گیرد ؟مطمئنا خیر.لذا تولید وشراکت در تولید واستفاده ز تولیدات دیگر با قیمت های مناسب نیز باید مورد نظر قرار گیرد.یکی از اشتباههای ما پس از برجام وابستگی شدید به تولید هواپیماهای نو ایرباس و بوئینگ شدیم.درصورتیکه ما میتوانستیم معاملات دیگری هم با شرایط بسیار مناسب ترانجام دهیم. که ممکن است امروزه مقدورنباشد. شرکت های هواپیمائی باهم کورس گذاشتند. امروزهدر صورت علاقمندی انها شراکت در سرمایه گذاری مشترک روسی ،چینی در ساخت هواپیمای سافربی بزرگ ومتوسط در داخل وخارج وانتقال برخی تولیدات ان بداخل یکی از راهها است.درایران زمانیکه ارز خارجی در اختیار قرار میگیرد همه از حول حلیم در دیگ میافتند.زمایکه عرض میکنم همه منظورم همه است.شیخ ومفتی ومحتسب وعامی وتحصیکرده وکیل ووزیر است.چند صد میلیارد سالهای قبل نمونه ان.برجام اشتباه نبود.حرکت همیشگی ما در وابستگی به معاملات خارجی وانتقال پول به انواع مختلف وعدم توان در حفظ ارز خارجی واستفاده از ان در پیشرفت وتوسعه داخلی اشتباه است.در یک کلام کوتاه اقتصاد مابازاری است.تولید وپیشرفت در کیفیت وکمیت تولید وراههای انرا نمی دانیم حتی در گذشته دور.پیکات ازسال ۱۳۴۶ تا چند سال پیش شاهکار تولید کشوربود.پیکان مطمئنا قربانیان بسیار بیشتری در تصادفات داشته است تا چنانچه بنز وارد میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
این همه کشور دارن از بویینگ و ایرباس استفاده میکنن سالانه هم میلیاردها دلار از این راه درآمد دارن هیچ هم لازم نمیبینن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو در کشور خودشون با قیمت فضایی و کیفیت فاجعه تولید کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
من به مردم محترم ارومیه کاری ندارم که چرا به ایشون رای داده اند و امیدوارم در آینده بیشتر دقت کنند ولی حداقل خود مجلس این فرد راکه صاحب صلاحیت عضویت در کمیسیون صنایع کشور نیست، از این کمیسیون اخراج کند.
صنعت کشور به خاطر نادانی عده ای در حال نابودی است و ما به جای این که طرف میلیون ها تولید کننده و خانواده های ایشان را بگیریم طرف یکی مثل این نماینده را می گیرم.
صحبت از این نیست که حرف نامعقولی زده است. صحبت از این است که مناسب عضویت در کمیسیون سکانداری صنعت کشور نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
ساختن هواپیما زیاد مشکل نیست
شجاعت ورود به این عرصه مشکله
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
مشكله خيلى هم مشكله
ولى اشكال عمده اينه كه كى از ما ميخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
خوب یه پسر شجاع پیدا شد برای تست هواپیما . اقا شما برو سوار شو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
فکر میکنم چندفروندازاين هواپيماهنوز وجودداردخوباست آقای نماینده را پس ازیک دوره آموزش خلبانی فشرده این هواپیما رادراختيارشان قرار دهیم تابعدابفهميم علت سقوط آن چه بوده چقدرنابغه داریم وخبرنداريم
محسن كرامت
|
United States of America
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
تركها كه خيلي به اين اقا مينازند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ترک های اصول گرا دوست عزیز همه رو جمع نبند
ناشناس
| France |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
ایشون پروفسور ارومیه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
واقعا از کشوری که نماینده مردمش ایشون هست باید انتظار پیشرفت داشت؟اخه مقصر این اقا نیست مقصر شورای نگهبان هست که ملاک تایید یک نماینده را فقط انقلابی بودن میدانند و همه گزینه های دیگر را کنار میگذارند این کشور هیچ وقت دیگر سر و سامان نخواهد گرفت همه ما به برکت همین نماینده ها محکوم به مرگ زود هنگام هستیم تعدادی در هواپیما -تعدادی بر اثر بیماری های گوناگون از جمله سرطان که عاملش غذاهای غیر استاندارد با تولید غیر استاندارد نظیر سمپاشی های کشاورزی و ... و پارازیت ها - سالیانه نزدیک به 17000 نفر در تصادفات جاده ای - و ...
نظرات بیشتر