تو اگه خداشناس بودی از ذوالنور تشکر می کردی که لااقل یک نفر پیدا شده پیگیر کار مردم و ... از رئیس جمهوره. بقیه که هیچی.
ناشناس
||
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
حرف بدی نزد ذوالنوری به نظرم
ناشناس
||
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ناشناس۲۲:۳۹
فقط شما خداشناسید فقط شما بنده خدایید فقط شما
دیگه چه نیاز به تشکر ما خدانشناسها دارید شما خداشناسها
ناشناس
||
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
راست میگی از ریس جمهور سو.ال بشه اشکالی نداره ولی نه از طرف این افایان که وقتی ریس جمهورشان هزار بار بدتر عمل کرد نگذاشتند ازشان سوال کنند حالا هم واقعا دنبال کار مردم نیست دنبال اثبات خودشون هستند
سیاوش
||
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
آره یادم باشه برای همچین چرت و پرت گویی اسفند دود کنم تا یک دفعه نورش خاموش نشه
درد این آقا مشکلات مردم نیست ،دعوا فقط با اصلاحات هست که دوباره رای نیاورند
و برخی مردم هنوز در حد مورچه فکر نمی کنند وقتی در جامعه و مردم جایگاه نداری باید آب را گل آلود کنی
ناشناس
||
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
اگر بنفع شما صحبت می کرد بازهم میگفتی خدایی هم هست
ایکسانی که هر روز در مورد هاشمی یک حف میزنید یک دفعه میگویید که هاشمی میخواست روحانی رییس بشود که نتیجه آن همه دیدبم که روحانی چه گلی بسر مردم زده. حلا هم میگویی که نظر هاشمی این بود که عاف رییس مجلس شود ه هر حال هشاشمی که خدایش رحمت کند از شفارش شده ها به مردم خیری نرسید آقازاده هایی مثل مطهری هم داریم چه خدمتی بهملت کرده
ذوالنوری یادآور شد: با توجه به اقدام دولت به دنبال جمعآوری امضا برای طرح دو فوریتی سوال از رئیس جمهور هستیم، این آقایان فراموش کرده اند ونمیدانند اصلا از علائم کسانی که منتخب مردم نیستند و پیروزی بر روی تشک بدون رقیب خودرا نماینده مردم میدانند یکی همین حرفهای غیر عملی است یکبار مجلس خودرا آزمود وحضرت محمود را مورد سوال قرار داد که با آن پاسخهای غیر مرتبط واهانت به مجلس روبروشدند
و من كلام له (علیه السلام) في ذم اختلاف العلماء في الفتيا و فيه يذم أهل الرأي و يكل أمر الحكم في أمور الدين للقرآن:
ذم أهل الرأي:
تَرِدُ عَلَى أَحَدِهِمُ الْقَضِيَّةُ فِي حُكْمٍ مِنَ الْأَحْكَامِ فَيَحْكُمُ فِيهَا بِرَأْيِهِ ثُمَّ تَرِدُ تِلْكَ الْقَضِيَّةُ بِعَيْنِهَا عَلَى غَيْرِهِ فَيَحْكُمُ فِيهَا بِخِلَافِ قَوْلِهِ ثُمَّ يَجْتَمِعُ الْقُضَاةُ بِذَلِكَ عِنْدَ الْإِمَامِ الَّذِي اسْتَقْضَاهُمْ فَيُصَوِّبُ آرَاءَهُمْ جَمِيعاً وَ إِلَهُهُمْ وَاحِدٌ وَ نَبِيُّهُمْ وَاحِدٌ وَ كِتَابُهُمْ وَاحِدٌ؛ أَ فَأَمَرَهُمُ اللَّهُ [تَعَالَى] سُبْحَانَهُ بِالاخْتِلَافِ فَأَطَاعُوهُ أَمْ نَهَاهُمْ عَنْهُ فَعَصَوْهُ؟
الحكم للقرآن:
أَمْ أَنْزَلَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ دِيناً نَاقِصاً فَاسْتَعَانَ بِهِمْ عَلَى إِتْمَامِهِ أَمْ كَانُوا شُرَكَاءَ لَهُ فَلَهُمْ أَنْ يَقُولُوا وَ عَلَيْهِ أَنْ يَرْضَى؟ أَمْ أَنْزَلَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ دِيناً تَامّاً فَقَصَّرَ الرَّسُولُ (صلی الله علیه وآله) عَنْ تَبْلِيغِهِ وَ أَدَائِهِ.
سخنى از آن حضرت (ع) در نكوهش اختلاف علما در فتوا:
در حكمى از احكام، به نزد يكى از ايشان مسئله اى مى آيد، به رأى خود حكمى مى دهد. سپس، آن مسئله را عينا نزد ديگرى مى برند، به خلاف رأى پيشين رأيى مى دهد. سپس قاضيان آن مسئله را به نزد امامى كه آنها را به شغل قضا برگماشته مى برند و او آراء همه ايشان را صواب مى شمارد. خدايشان يكى است و پيامبرشان يكى است و كتابشان يكى.
آيا خداى سبحان آنان را به اختلاف فرمان داده و اكنون از او فرمان مى برند يا آنان را از اختلاف نهى كرده و اكنون عصيان مى ورزند؟ آيا خداوند دينى ناقص فرستاده و از آنها براى كامل كردنش يارى خواسته يا در آوردن دين، با خدا شريك بوده اند و اكنون بر آنهاست كه رأى دهند و بر خداست كه به رأيشان راضى شود؟
با این اختلافات سلیقه ای ،بینشی که بلوبشوی در کشور ایجاد شده که مردم نمیدانند چه کسی ،چه مسولیتی دارد ،وهمه در همهٔ کاها دخالت میکنند ،و اکثرا هم در این سه دهه اخیر کاره ای بودند ،که این نتیجهٔ عملکرد همین ها میباشد ؟؟ آیا یک نفراز مسئولین پیدا میشود که منافع ملی را تشخیص دهد ؟ یا منافع ملی را همان منافع شخصی میدانند ؟ هر روز از گوشه ،وکنار ارگانها ،نارضایتی هست برای همدیگر ؟ در صورتیکه همه در ویرانی ایران ،وفقر مردم سهیم هستند ،، همه در فاسد نهادینه شده سهیم هستند؟ مردم اکنون آگاه هستند ؟ که به گفتهٔخودتان ،اوضاع افغانستان ،وعراق ،ولیبی وشاید سوریه ،و فلسطین ،از ایران بهتر است ؟ ،، نباید از ترس مرگ خود کشی کنیم ؟ ،،،
دوستان اگر توان مالی دارید خونه و زندگیتون رو بفروشید و از ایران برید. بعید میونم شرایط کشور تا 1000 سال دیگه هم تغییری کنه.