چند سال پیش بود با توجه به کیفیت و قیمت نامناسب خودرو های داخلی کمپینی خودجوش با عنوان خودرو صفر نخریم ،براه افتاد و موفق هم بود و اگر ادامه پیدا می کرد چه بسا وضعیت انحصاری خودرو در ایران دچار مشکل می شدولی با مساعدت دولت و حیله وام خودرو ،خودرو سازان از این چالش بیرون آمدند و عملا شکسته شد،طی تحقیقات انجام شده اگر این کمپین ادامه پیدا میکرد ،آثار خوبی در این صنعت مادر بوجود می آمد.
در حال حاضر با توجه به وضعیت دلار مجدد خودرو ساز ها ی انحصار از عرضه خودرو با قیمت کارخانه جلوگیری بعمل می آوردند و خودرو را با دلالی در بازار آزاد به متقاضیان عرضه می کنند ،پیشنهاد می شود با تجربه قبلی اینبار مردم خوب کشور کمپین خودرو صفر نخرید را راه انداخته و این وضعیت اسفبار صنعت خودرو را نجات دهند و با این حرکت ثابت کنند که مصرف کننده نیز به حقوق خود واقف و متقاضی حقوق از دست رفته خود می باشد.
وقتی پنهانی قراداد می بندند و بعد از دوسال هم حتی سهامداران شرکت را بی خبر می گذارند نتیجه بهتر از این نمی شود!
کاش درد همین می شد در سال 94 مسئولان با کوبیدن بر طبل تبلیغات ، قیمت سهام خودرویی ها را 500 درصد بالا بردند و روزی چندصد میلیون سهم به مردم بینوا فروختند ، پولشان را بالا کشیدند به گونه ای که الان پس از 30 ماه حاضر نیستند همان سهام را به یک پنجم قیمت بخرند!
برای دانستن عمق این ااتفاق به سوابق سهام معاملات خودرویی مراجه کنید هر روز حداقل 200 میلیارد تومن پول از دست مردم می کشیدند
خجالت نميكشيد صحبت از برند نايك ميكنيد يا اينكه حيا نميكنيد براي تيم ملي از برند آديداس استفاده ميكنيد شما ها كه هر روز در رسانه ها به مردم سفارش خريد توليد داخل را ميكنيد پس مرگ خوبه براي همسايه خوب بهتر نبود كه به يك خياط تهران بزرك سفارش 100 دست پيراهن بازي كنان را .....