آقا من بخاطرکارم ازماهشهر تا اندیمشک مرتب در ترددم.الان چندهفتست مرتب تریلرهایی رومیلینم که ۵تا و۶تا ماشین خارجی از میتسوبیشی پاجیرو واوتلندر و کیاموهاوی و تویوتا هایلوکس و رافور و لندکروز باردارن و از سمت اهواز بسمت تهران در حرکتند.جهت اطلاع مسولین خواستم بنوبسم که بدونن سال حمایت از کالای ملی هستش امسال و این ماشینها دیگه نمیدونم ملی هستن یا اونور آبی
باید اضافه شود که به دلیل مثلا مونتاژخودرو های فوق واردات انها ممنوع و عملا این شرکت تنها وارد کننده این خودرو شده.در ثانی قیمت ارایه شده این شرکت در زمان پیش فروش تقریبا برابر با قیمت نقدی خودرو فوق در بازار بود ولی به جهت و بهانه تولید داخل بودن و ایجاد اشتغال با ممنوعیت واردات باعث افزایش قیمت خودرو فوق در بازار شد تا جا برای افزایش قیمت در زمان تحویل خودرو باز شود. یعنی در زمان پیش فروش خودرو ای 20 قیمت ماشین در حدود 90 تومن بود ولی این شرکت با مبلغ 86 پیش فروش مدت دار کرد و با ممنوعیت و انحصار باعث افزایش قیمت شد.اگر این اخلال در بازار نیست پس چیست؟حالا معلوم شده همه این ها الکی بوده و اصلا تولیدی در کار نبوده.!!!!فقط داستان دور زدن گمرک و پرداخت 5 درصد عوارض بجای 55 درصد بوده؟!!!!
باید مدیران این شرکت پاسخگو باشند.پولی که بابت پیش فروش النترا از مردم دریافت کرده اند همون موقع تبدیل به ارز شده و حالا به بهانه تحریم از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنن.متاسفانه تو این کشور دیگه به سایه خودمون هم باید شک کنیم.چه کسی جواب ضرر و زیان هنگفت خریدارها رو میده؟کسانی رو میشناسم که واسه خرید خودرو طلاهاشون رو فروختن.لطفا بررسی کنید ببینید کرمان موتور وابسته به چه کسانی هست؟
نماینده های مجلس کی هستند یکیشون دانش اموزپدرمن بود میگه ۴x=۲ جواب xرونمیتونست بدست بیاره.حالا شده دکتر و هرروز واسش بنرمیزنن جناب حاج دکتر... .چطور دکترا گرفت الله و اعلم.بابا همین چیزها کشوررو به نابودی کشونده.مشکل از امریکا واسراییل نیست.مگه ژاپن روامریکا نابود نکرد الان تویوتاهایی ژاپن توی آمریکا از ماشینهای فورد و شورلت خودشون بیشتر فروش داره.به عمل کار برآید نه شعار