یک حساب کوچک سرانگشتی:
6 میلیون نفر در نظر سنجی مسابقات شرکت می کنند بابت ان از هر نفر 300 تومان روزانه کم می شود این روند یک ماه ادمه دارد شما خود عدد بدست آمده که6 میلیون تومان در 9000 می شود 54 میلیاررد توومان است را ببینید. و مهم هر دقیق تبلیغ قبل از شروع بازی و بین دو نیمه نیز 324 میلیون تومان.
می خواهند :
به یک نفر یک میلیارد تومان
هر شب به 6 نفر هر کدام یک میلیون تومان کل مسابقات 180 میلیون تومان
. پس نتیجه می گیریم :
هزینه ها یک میلیارد و 180میلیون تومان.
در آمد: پیامک فقط 54 میلیارد تومان به غیر از تبلیغ..........................که خدا تومان می شود.
شما نویسنده محترم نگران بیت المال نباشید این همه از جیب دوستداران فوتبال و شرکت ها کم می شود.
چرا تمام رسانه ها فقط به یک برنامه خاص اشاره دارند و چشم شان را بر علّت بسته اند؟ چرا رسانه ها حتی یک مقاله هم در مورد منشا درآمد اسپانسرها نمی توانند بنویسند؟