سلام ، دو خودرو ساز بزرگ دولتی که وفادار به دولتها هستند چون مخارج تبلیغاتی دولتهای مختلف و نمایندگان مجلس طیف ها را می دهند . برای همین هر کاری که بخواهند انجام می دهند وکسی جلودارشان نیست یعنی اینکه کسی نمی تواند جلوی انها را بگیرد . چون مدیر عامل ، معاونین و مدیران خودرو سازها اکثرا از اقوام ، فامیل وآشنایان هستند که هر کدام به طیفی وابسته اند . چرا کسی از سایپا نمی پرسد بعد ازتحریمها سه هزار موتور مگان را به خودرو تبدیل نکرد . چرا خودروهای برلیانس در چین با موتور هیوندای عرضه می شود و لی در ایران با موتور چینی . تا کی کم فروشی را باید توسط این دو خودرو ساز تحمل کرد . عرضه قطره چکانی فقط سود سرشاری به جیب دلالان و رانت خوارهای دولتی می ریزد که اکثر بصورت دلار و یورو توسط صرافی ها در خارج از ایران تحویلشان می شود . فساد سازمان یافته که برای به چالش کشیدن نظام اقتصادی ایران فعالیت می کند نه برای اقتصاد و صنعت این مرز و بوم .
بهترین کار نخریدن خودروهای داخلی چه ملی و چه مونتاژی است. من که پولم را جمع میکنمو زیادش میکنم و هر وقت مناسب بود خودرو خارجی میخرم و خلاص!!!!! دیگر حتی از اسم سایپا و ایران خودرو کرمان موتور و... حال آدم به هم می خورد!
با سلام .من از اول وقت تا تمام شدن سراتو تلاش کردک با اینترنت پرسرعت 6 مگ بر ثانیه فقط یکبار اون هم ساعت 10 اول وقت سایت راه داد ولی در ماشین ها اصلا سراتو نبود هرچی بالا پایین کردم نبود بعدش هم دیگر اصلا باز نشد تا زمانی که سراتو تمام شد
تابناک عزیز از گزارش شما واقعا ممنون . ولی واقعا انتظار دارید خودروهایی که اصلا فروش نرفته و شو تبلیغاتی بوده یا چنانچه به از مابهتران فروخته شده ، شرکت سایپا یا ایران خودرو بیاد امار بده