ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
ممنوعیت واردات زمانی قابل قبول است که تولید کننده های داخلی بتوانند محصول مشابه و مونتاژ را به هرمیزان که تقاضا وجود دارد پاسخگو باشند نه مثل خودرو که ثبت نامی و پیش فروش است و آن هم در همان ساعات اولیه ( بویژه خودرو های مونتاژی مانند سراتو ، استپ وی ، 2008 و ....) تکمیل ظرفیت می شود .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
واردات این کالاها با ارز بخش خصوصی انجام میشود اگر نگذارند مثلا خودرو بیاید جایش بصورت قاچاقی سیگار وادامس وپوشاک و...وارد میشود یعنی در هرصورت این ارز خارج میشود. پس بهتر است اجازه واردات رسمی رابدهند تا حداقل مالیات وگمرکیش گرفته شود. فراموش نکنید که طبق امار رسمی 12 میلیارد دلار قاچاق داریم که البته امار واقعیش خیلی بیشتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
اگر هدفمند نباشد ، به زيان توليد ملي و صادرات خواهد بود . ولي راهكار چيست ؟ امسال ممنوع باشد ولي از سال ديگر تعرفه ورود اين كالا ها خيلي بالا تعيين شود مثلا ٢٣٠ درصد ولي طي ٧ سال آتي به ١٥ درصد برسد قطعا به نفع توليد ملي خواهد بود ولي اگر فقط ممنوعيت بدون هدف داشته باشد نه كيفيت كالا بالا مي رود و نه توليد ما ، صادراتي خواهد شد و فقط و فقط كالاي بي كيفيت توليد كرده ايم كه اصلا قادر به صادرات آن نخواهيم بود
محمد شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
یک سال دیگه همین موقع:
به گزارش خبرگذاریها قیمت بستنی به علت کمبود چوب بستنی تا 100 درصد افزایش یافت!
مردم به جای دلار ، چوب بستنی های خود را در خانه انبار می کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
اتفاقا من برعکس شما فکر می کنم
تعرفه های واردات به صفر برسه مطمئن باشید قیمت خودروهای داخلی و خارجی 100 درصد افت می کنه و همچنین جلوی گرانی خیلی از اقلام گرفته میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
بحث رقابت پذيري ، كاهش قيمت و افزايش كيفيت چي ميشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
باید قوانین درست وضع شود و با قدرت اجرا شود نه اینکه یه عده با امضای طلایی و ژن خوب بودن قوانین دور بزنن این روش کشور درست میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
موج جدید گرانیها در راه است