مهم نیست خودرو سازان زمین می خورند؟ خودرو سازی که ذره ای به فکر ایمنی نیست و به دنبال سود آخر سال و توزیع بین مدیران خود میباشد و حتی قبل از عملیاتی شدن تحریم روز بروز خودرو را بی مجوز و با مجوزگران می کرد، خودرو را به مردم نفروخت و دپو کرد ، لوازم آشغال چینی را روی خودرو نصب کرد و... ان شاالله چنان زمینی بخورند که تا سالها نتوانند در مقابل کشته تصادفات جاده ای که اکثرا" در اثر بی کیفیتی خودرو و بی کفایتی مدیران آن است ، قد علم کنند .
شرکت های خوردو سازی معتقد هستند که با توجه به کیفیت خودرو قیمت ها باید افزایش یابد
به نظرم بهتره تعرفه های کمرگی ماشین ها کاهش یابد تا مردم حق انتخاب داشته باشند واقعا اگه قیمت های خودروهای داخلی مناسب باشه مردم خودرو داخلی می خرند شرکتهای داخلی مثل زالو چندین ساله به جون مردم افتاده اند.
تاوان خودرو سازی دولتی . نتیجه اش این هست که کیفیت پایین و رقابت وجود ندارد و هنگامی که خودرو به دست مصرف کننده میرسد قبل از آن شنیده ام چند میلیون تومان عوارض مالیات و نهادها از مصرف کننده میگیرند آیا حقیقت دارد
نمایندگان گرامی چند سال اجازه بدهند خودرو دست دوم بدون دخالت و دست اندازی دولت و بدون قید و شرط گمرکی و مافیای واردات ، توسط مردم محروم استانهای مرزی ( بنا به اولویت محرومیت ) وارد و در سراسر کشور استفاده بشه اونوقت خواهید دید . مافیا چنان از درد به خودش خواهد پیجید که کمر نتواند راست کند .
برای نمونه برخی از قیمتهای خودرو کره ای دست دوم از سایت معتبر Autowini :
- کیا اسپورتیج 2008 فقط 3900 دلار
- اپتیما 2015 معادل 6500 دلار
- آوانته 2014 برابر 5300 دلار
انصافا پراید 45000000 کجای این لیست قدرت عرض اندام داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟