آن روز که می گفتیم چرا مرزها را باز نمی کنید تا خودروی خارجی هم در رقابت آزاد با خودروی داخلی قرار گیرد و خودروی داخلی را به چند برابر قیمت به مامی فروشند می گفتند برای حمایت از تولید داخلی! یعنی منافع آن به ملت بر می گردد!
امروز همان تولید کننده داخلی که از قضا غریبه هم نیست و خود دولت هم هست تصمیم گرفته با گران شدن دلار (من گران کردم؟) احتکار کند و خون مردم را بمکد!
و در جواب این سوال که چرا؟ می فرماید جنس در گمرک مانده!
افسوس بر کسانی که در جاده ها قربانی شدند تا تولید بی کیفیت ناجوانمردانه گرانقیمت داخلی بماند و روزی اینطور به ملت خیانت کند
راستی مگر مدیران این شرکتها چه منافعی دارند که دست به هر حیله و ترفندی می زنند تا شرکت سود نامشروع کسب کند
حقوق عادی؟ باید باور کنیم؟ انگیزه احتکار در شرکت دولتی چه چیزی می تواند باشد؟ یعنی نظارت در بخش دولتی هم علناً و آشکارا وجود ندارد؟!
از بخش خصوصی انتظار داریم با مشاهده افزایش قیمت دلار و سکه به آنها حمله نکند؟ خریدار سکه و دلار را محاکمه می کنیم؟
گر دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟
انسان باید به چه امیدی در این مملکت زندگی کند؟
پاسخ ها
فدوی
||
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
یک پیشنهاد .
بیایید مثلا خودرویی مانند پراید را انتخاب کنید و یک جدول از کلیه مواد اولیه بکار رفته در آن ، هزینۀ آب ، بق ، کارگر ، مالیات و هر چیز دیگه رو به نرخ روز و با تورم الان ، محاسبه کنید تا ببینیم واقعا داستان چیه .
تابناک حاضری این کار رو انجام بدی .)
با سلام.
معاون شریعتمداری را مورد خطاب جملات خود قرار داده و ضمن درخواست از دستگاه قضایی برای برخورد با او خاطر نشان کرده است «باید تکلیف معاون وزیر صنعت مشخص شود زیرا فردی است که در همه این موارد دست دارد؛ در تعجبم که چنین فردی چرا باید آزاد باشد؟ این فرد باید به قوه قضائیه پاسخگو باشد.»
احتمالا باز هم مانند بحث وزیر کار، وزیر صمت استیضاح شده و برکنار میشه و همین آقای معاون به عنوان سرپرست وزارت مشغول به کار میشه و تازه دست ایشون باز میشه برای پیشبرد امور...
مگر چه اتفاقی برای قبلی ها افتاد؟ چیزی حل شد؟ آقای سیف الان کجاست؟ پاسخگوی نحوه عملکرد خود بود؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
تصمیمات خو شریعتمداری رو نگاه کنید از سال گذشته چقدر خودروسازارو پرو کرده و صنایع دیگرو نابود!
اینقدر این دروغ کمبود قطعات واضح است که نیازی به اثبات ندارد. شخصی به نام نجفی منش که سالهاست جزو تصمیم گیران اصلی خودروسازهاست، طراح و برنامه ریز یک چنین سیاستهایی است که هیچ کسی نیست از او پاسخ میدهد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
معلومه که دروغه محضه . نبود قطعه و تولید ناقص فوقش برای 20 _300 تا خودرو که روی خط تولید هستند . نه اینکه با دروغ بزرگ میگن چند ده هزارتا خودرو روی خط تولید ناقص مونده که انبار شده . آخه کدوم عاقلی چند ده هزار رو باور میکنه .اگر میگفتند در مجموع سایتهای مختلف 500 تا میشد باور کرد
سلام
کاملا مشخصه که خودرو سازها از وضعیت کشور به صورت ناجوانمردانه به نفع خود استفاده می کند و تحویل خودروها را هم منوط کرده اند به افزایش قیمت کارخانه که این امر هم به دنبال خود باعث تورم و خراب شدن وضعیت . ولی تعجب بنده از اینه که چرا دولت که متولی همین خودرو سازها هست هیچ کاری نمی کنه. واقعا این کار دولت اینقدر ارزش داره که مردم رو این همه ناراضی و عصبی میکنه . در هر حال روزی دوره سلطه این خورو سازهای نامرد بسر می رسه و مردم هیچ توجهی به محصولات بی ارزش آنها نخواهند کرد . تاسف داره کشوری با این عظمت و مردمانی خوب و دوست داشتنی اینگونه دچار مشکل بشن . دریغ است ایران ...