امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خدا لعنت کنه ادم بی احتیاط رو.
یعنی قشنگ هر چند وقت یک بار منتظر خبرای تصادف اساسی هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
وقتی مردم در بی تدبیری مدیران زنده زنده سوزانده می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
راه افزایش جمعیت - کاهش کشته های جوان در تصادف است بیشتر کشته ها زیر 40 سال هستند و خیلی هایشان زیر 20 سال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خوب وقتی اتوبوس خورده به پشت تانکر یعنی اونقدر سرعتش بالا بوده که نتونسته کنترل کنه. من دیروز با یه اتوبوسی اومدم همش تو خط سبقت بود و چند بار نزدیک بود بخوره تو ماشینهای جلویی که تو خط سبقت بودند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
پس این نمایندگان ملت چیکار میکنند ؟

چند نفر دیگه باید کشته بشند یا این وزیر ناکارامد رو استیضاح کنند ؟

حتما باید نسل ایرانیان رو منقرض کنند ایشون یا باید داغ به دل همه خانواده ها بزارن ؟
محمد سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
سلام
بدترین رانندگی در جاده ها از آن اتوبوس ها است
من چند بار با رانندگی مرگ بار اتوبوس ها برخورد کرده ام
معمولا سعی می کنم با الویت اول از جلوی رانندگان اتوبوس که در خط وسط روی خودرو های جلویی فشار می آورند بسمت باند کند رو و یا باند سرعت فرار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
این مساله که رانندگان اتوبوس فکر میکنند میتونند در لاین دوم با حداکثر سرعت حرکت کنند و با بوق و چراغ زدن های متوالی اعصاب بقیه رانندگان رو به هم بزندد خیلی بده و هیچ چاره هم نداره گویا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
واقعا تاسف باره . تا كي ميخوا اين اتفاقا بيفته هيچكس هم صداش در نيا.
بس كه اين راننده اتوبوسها بد رانندگي ميكنن اخه جون 50 نفر تو دستته 50 خونوار .
چرا هيچ كنترلي نيست متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
با سلام
1- تعداد مسافران اعلام شده با تعداد فوتی ها و مجروحان متناقض است.
2- راننده خواب نبوده بلکه مدیران مربوطه در خواب هستند؟
3- 16000 نفر فقط تعداد فوتی های سر صحنه تصادفات و حدود 350000 نفر تعداد مجروحان و قطع نخاعی در سال.؟؟؟؟!!!!
4- اینان افراد فوتی نیستند بلکه مقتول علل مختلف از جمله سوء مدیریت و غیرکارشناس بودن مسئولان است.
5- جالب است تا کنون هیچ کسی هزینه های مستقیم و غیر مستقیم حوادث را محاسبه و اعلام نکرده است.
6- خواب آلودگی راننده فقط علت حادثه است و عوامل اصلی حادثه بر اساس مهندسی ایمنی مدیریت(وزارت راه و وزارت صمت و پلیس)، جاده و وسیله نقلیه می باشد و در کشور ما هیچ یک از این عوامل بررسی و مورد باخواست نمی گردند.
7- استقرار استاندارد ISO39000(استاندارد مدیریت ایمنی ترافیک) که در شرایط فعلی در اروپا مستقر و عملیاتی شده است چاره کار است.
8- مسولین مربوطه یاید بعنوان مدعی العموم جنبه عمومی حادثه را مورد شکایت قرار دهد که خیلی بعید است.
9- متاسفانه وزارت راه ما دارای دپارتمان ایمنی نمی باشد فقط یک کمیته عالی ایمنی داریم متشکل از افراد غیر متخصص ایمنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
همه شاهد وضعیت ترمینال جنوب هستیم ولی کسی نیست که رسیدگی کند. اصولا برای مسولین مهم نیست. همین داستان در ترمینال مشهد و جاهای دیگر هم وجود دارد: بی نظمی - اتوبوس های فرسوده - برخورد بد- معاینه فنی الکی - سرعت زیاد - راننده های فاقد صلاحیت ....
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
شما اگر به وضعیت رانندگی اتوبوسها مثلا در اتوبان تهران قم توجه کنید متوجه می شوید که راننده ماشین را روی کروز کنترل با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت گذاشته وودر باند وسط حرکت می کند.در اینصورت اگر ماشین جلویی جلوی اونو خالی نکنه ممکنه بره روش.ولی ایندفعه لابد وضع فرق کرده وجلوییش ماشین سبک نبوده بلکه تانکر نفتکش بوده واین یعنی انا لله وانا الیه راجعون.خداوند به خانواده هاشون صبر عنایت فرماید.آمین
نظرات بیشتر