علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ایران بیشتر از .... کلید ساز به ..... قفل ساز( بدون کلید) برای بستن صنعت خودرو سازی و امثالهم نیاز دارد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خوب که چی؟!
داداش زاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
سلام دوستان
اکثر خودرو سازان جهت قطعات منفصله خودرو اعتبار اسنادی باز میکنند. جالبه پول بانک رو نمیدهند . از مشتری نقد میگیرند. پول قطعه ساز داخلی رو نمیدهند. حقوق معوقه پرسنل دارند. خودرو را به نرخ روز میفروشند.تعهدی برای خدمات پس از فروش ندارند. بیشتر از نیازشان با ارز بانکی قطعات وارد کرده اند. زیان انباشته هم که دارند...یکی بگه این همه پول کجا میره؟؟؟
محسن
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بهتره بدونید که اگر خودرو خارجی کم مصرف وارد کنیم حداقل مصرف بنزین در کشور به نصف این مقدار مطرسه یعنی چیزی ن دیک به ۴۰ میلیون لیتر در رو صرفه جویی . حالا حساب ریالیش با شما.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
خودروسازی ها تبدیل شده اند به محل خوردن و اختلاس بعضی ها کسی به فکر سود و سود رسانی به کشور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
شرمتان باد وزرا و. مسئولانی که همه چیز را میدانید اما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
فایده هم داره این حرفا


به قول یه بنده خدایی کویر رو هم بدی دستی دولتی ها شن کم میارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
الکی نگید زیان ده هستند سه میلیون تومن پراید تولید میکنن از کاگرای بدبخت هم سه شیفت کار میکشن دلیلش این هست که وارد ساخت مسکن واردات برنج شدن ادرس غلط ندید خواهشا
يكي از كاركنان صنعت خودرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
مشكل اينجاست كه صنعت خودرو به وسيله بازي رسانه اي دولت و مجلسيان تبديل شده و واقعا هيچ كس به دنبال رفع مشكلات واقعي اين صنعت نيست. انگار يه توافق پنهاني وجود داره كه يه صنعت مشكل دار داشته باشيم كه بتونيم باهاش سر مردم رو گرم كنيم.

هميشه همه جا از مشكلات صنعت خودرو مي گن اما هيچ كس از محدوديت هاش نمي گه. چرا ظروف يكبار مصرف كه مواد اوليه اش از پتروشيمي گرفته مي شه و پتروشيمي هم نفت رو از دولت مي گيره بايد چند برابر گرون بشه ولي خودرو كه بخشي از قطعاتش از خارج مياد نبايد گرون بشه؟ زياني كه الان خودروساز و قطعه ساز داره تحمل مي كنه كجا مي ره؟ مدير نالايق براي صنعت خودرو منصوب مي كنن، براش محدوديت مي ذارن، هزينه هاي جنبي بهش تحميل مي كنن بعد ميگن چرا زيان ميده؟

اگر واقعا مي خواهند صنعت خودرو درست بشه بايد مثل اين تيمهاي فوتبال، يكي از مديران شركتهاي موفق خودروسازي رو بيارن، بهش اختيار بدهند، براش محدوديت تعيين نكنند و چند سال صبر كنن و نتيجه اش رو ببينن.

يعني صنعت خودروي كشور كه چند ده هزار نفر ازش دارن نون مي خورن، به اندازه تيم ملي فوتبال ارزش نداره؟!!! اونجا حاضرن كه هر سال چند ده ميليارد تومان رو به يه نفر بدهند كه حداكثر نتيجه اش مي شه خوشحالي چند روزه مردم ولي تو صنعت خودرو كه با زندگي هر روزه مردم ارتباط داره حاضر نيستند كه پول خرج كنن و مدير از خارج بيارن؟؟؟؟!!!!

مي دونيد چرا؟ چون براي مديران بالادستي صنعت خودرو، نون داره. امتياز داره و مي تونند نفرات تيم خودشون رو تو اين صنعت جا بدهند.
پاسخ ها
کارمند خودرو
| Netherlands |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
کاملا موافقم اینجا حیاط خلوت برخی هست در مورد قیمت و داخلی سازی بهتره اینجا صحبت نشه فعلا رب گوجه و سیب زمینی با صد درصد تولید داخل را کمی روش فکر کنیم خیلی جوابها داده میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
تا زمانی که مردم ما پول بابت این فرغون ها پرداخت می کنن همینه...همین ثبت نام اخیر سایپا و ایرانخودرو رو ببینید...از ماست که برماست..نخرید این آشغالای خودروسازی رو تا ببینید چه اتفاقی میفته...
نظرات بیشتر