امان از کم اطلاعی وکم سوادی مدیران ونمایندگان و شعاردادن آنها
کاش کسی برای تبلیغات و موج سواری حرف نزند
کاش به قوانین علم اقتصاد و مدیریت عمل کنند
کاش به جای اختراع دوباره چرخ از یافته ها و تجربیات دیگر کشورها استفاده شود
و هزان کاش و امان از دیگر ............
بی سوادی درتمام کارخانجات ما موج میزند باسود 200درصدی شرکتهای خودروسازی زیان انباشته خیلی جالبه سود شرکت تویوتا برای هرخودرو کمتراز5درصد پیدا کنید پرتقال فروش را
سلام
ازهمین صحبت های نماینده محترم دریافتیم که درد مشخصه اما اراده ای برای درمان نیست.خودروسازی فارغ از تمام فساد و رانتی که درون خودش دارد،گاو شیر ده دولتها ست.با فروش ها و تولیدهای تیراژی بی کیفیت هم پولی و مالیاتی به دولت میرساند و هم بهانه ای برای جلوگیری از مفت وارد شدن خودروهای خارجی!!!بالاخره عوارض و مالیات و .... گمرک را به نوایی میرسونه.از اون طرف باعث افزایش شاخصهای اقتصادی هم میشه مثلا.معلومه که دولتها چشمشون را روی فساد و رانت موجود خواهند بست.
بنده مزدا 6 دارم با موتور 2500.خدا شاهده با کولر و سرعت 120 زیر 7 لیتر مصرف میکنه!!!
مقایسه کنید با خودروهای داخلی....
اینکه همواره کارگران شاغل در صنعت خودروسازی را سپر بلای ضعف و ناکارآمدی این صنعت کنیم توجیه نخ نمایی است که دیگر کارایی ندارد رقم پرداختی دیه فوت شدگان حوادث به تنهایی میتواند حقوق همه این کارگران را در صورت تعطیلی صنعت خودرو جبران کند هرچند با نغییر خطوط تولید این کارخانه ها براحتی همه این کارگران مشغول به کار خواهند بود ، در حال حاضر بخش کشاورزی ایران از کمبود شدید تراکتور های سبک و سنگین و همچنین تیلرهای سبک رنج میبرد با روی آوردن به این تولیدات هم نیاز داخلی برطرف میگردد و هم امکانات بسیار خوب صادراتی وجود دارد !
ضمناً یک روزی گروه صنعتی ملی با بیش از 15 کارخانه تولیدات مختلف و بالغ بر ده هزار کارگر بر اثر همین سوءمدیریت ها از هم پاشید و تعطیل شد آب هم از آب تکان نخورد هیچکس هم برای کارگرانش سمفونی غم انگیزی نخواند و نسرود !
درشو گل بگيرن اخه تا كي از أين صنعت مفتضح حمايت كنن به چه قيمتي به قيمّت خون مردم الودگي هوا و سرطان و هزاران بدبختى هاي اقتصادي و مالي و جاني ديگه بسه أينا اگه خودروساز بودن تا حالا يه كاري كرده بودن نگران كارگراهم نباشين همين طور كه گفته شد أينا حقوق و مزايا شونو بدون سر كار رفتن بگيرن ضررش خيلي خيلي كمتر از توليد كردن أين ماشين هاست
در صورت تعطیلی خودروسازان داخلی،جدا از شوک ناشی از نابودی اشتغال و گردش مالی و اقتصادی شرکتهای مزبور و زیر مجموعه ها و قطغه سازان که سهامدار خرد هم زیاد دارند، مردم باید قیمت و کیفیت خودروی داخلی و خارجی را با نرخ ارز واقعی بسنجند،و فکر نکنند میتوانند
در آینده بجای پراید سوار تویوتا شوند.دوره وفور ارز نفتی و ارزان قیمت به سر رسیده و تکرار نمیشود.
هر وقت مسئولین درک کردند صنعت خودرو سازی همانند بانک بجای بانکداری املاک داری می کند و باشگاه های ورزشی سرخابی که تریلیارد ها تومان تومان بدهی دارند افت و ضرر این مملکت هستند ایران اباد می شود
کاش کسی برای تبلیغات و موج سواری حرف نزند
کاش به قوانین علم اقتصاد و مدیریت عمل کنند
کاش به جای اختراع دوباره چرخ از یافته ها و تجربیات دیگر کشورها استفاده شود
و هزان کاش و امان از دیگر ............