ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
خودروسازان و بانکها خون مردم را می مکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بعضی از عزیزانی که در این کامنت ها از خودرو سازها حمایت میکنند جواب بدهند که چرا بعد از بیست سال از رونمایی سمند ایرانخودرو هنوز نتوانسته خودرو با پلت فرم جدید ارائه بده . فقط بلد هستند گوشه چراغهای جلو وعقب را بکشند بالا و پائین و اسمشو بگذارند سورن و دنا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چرا مقيم خارج نميتونه ماشينش رو بدون تعرفه وارد كنه و پلاك كنه ؟! . حتى شرط گذاشته بشه كه تا ١٠ سال نميتونه ماشين رو بفروشه! ارز خارج نشده براش كه ؟ با پول خارج خريده شده !شرط گذاشته بشه كه بايد ماشين رو چند سال داشته بوده باشه ! اجازه نميدن ! ميدونى چرا ؟ چون اون كسايى كه خودرو وارد ميكنن ناراحت ميشن ! اين بخش انحصاريه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
من با كلي بدبختي و گرفتن وام و فروش ماشين پرايدم يه ساندرو ثبت نام كردم مرداد ماه مي بايست تحويل من ميشد
متاسفانه پارس خودرو الان داره زير وعده هاش ميزنه و ماشينها رو تحويل نداده بلكه قطعات رو تو گمرك دپو كرده و به هيچ كس . هيچ عهدي هم پاسخگو نيست.......كي به داد ما ميرسهههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
باسلام
ضمن احترام، باید اشاره کرد که مقاله بالا از کنار هم گذاشتن آمار و ارقامی درست شده که هرکدام به تنهایی صحیح است ولی نتیجه گیری نادرستی را ایجاد می کند.
از اشکالات صنعت خودرو در کشور همین بس که هنوز قادر به طراحی و تولید یک محصول مستقل با نشان ملی نیستیم. ولی باید پرسید که آیا اصولا باید یک خودروی ملی با همه قطعات داخلی سازی شده درست کنیم؟
اشتباهی که همیشه صورت می گیرد آن است که صنعت خودرو را صنعتی ملی فرض یا بهتر بگوییم آرزو می کنیم در حالی که فراموش می کنیم این صنعت پیچیده و به شدت درحال پیشرفت کاملا وابسته به اقتصاد جهانی است. همان اقتصادی که در حال حاضر برای جابجا کردن یک دلار بین بانک های دنیا جلوی ما را گرفته است.
خلاصه اینکه برای تولید یک محصول با کیفیت جهانی و قیمت قابل رقابت باید حداقل شرایطی یکسان با سایر خودروسازهای مطرح جهان داشت. مثلا شما باید به بازارهای مالی داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید. از امکان مذاکره با هر قطعه سازی که لازم می دانید برخوردار باشید. بتوانید هر تکنولوژی اصلی مورد نیاز خود را وارد کنید. بتوانید نیروی کار آموزش دیده را به کار بگیرید و .... در نهایت بتوانید محصول با کیفیت جهانی و رقابت پذیر عرضه نمایید.
چنین کاری تنها از بخش خصوصی مستقل و آزاد بر می آید. پس لطفا آدرس غلط ندهید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابناک چند ساله داری مقاله های خوبی از خودرو سازها می نویسی و ظلم عظیم این ها به مردم رو نشون می دی.من هم همیشه می خونم،ولی هیچ تغییر رخ نمی ده،این ها خیلی گردن کلفت تر از این حرف ها هستن.ماجرای کمپین خودروی صفر یادته که چه نفوذی داشتن که سریع دولت هزار میلیارد وام داد تا مردم بخرن. مگه نمی گن اشتغال ایجاد کرده،خوب به قول این نماینده،تو خونه بشینم و حقوق بگیرن برای دولت ارزون تره. اشتغال بهونه یه،حقوق های کلان ایران خودرو رو مزه داره
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چرا آقای جهانگیری به نامه پرسنل سایپا توجه نکرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آقای نعمت زاده که وزیر اقتصاد نبود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چند سال سودهای وحشتناک هزاران میلیاردی از ملت درآوردند با قلدری طلب دولت را نمی دهند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کاش این جمله را مدیران بشنوند: اگر این کارمندان در خانه های خود بنشینند و تنها حقوق بگیرند، شاید چند برابر بیشتر برای کشور مفید باشد.
نظرات بیشتر