ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
اگر زالوهاکه تعدادشان هم کم نیست بگذارند.جان ومال مردم راگرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
صنعت ما با مرگ سر وکار دارد باور کنید چه مواد غذایی چهخودرو ساز ابزار مرگ هستند.این تاوان سنگین را مردم ضعیف میدهند نه سرمایه داران کاخ نشین.وخارج نشین.هیچکس هم نمیتواند جلوشان را بگیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
مافیای خودرو درایران قویتر ازمافیای موادمخدر بین المللیه انگار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
ایرانی هیچ وقت نمیتونه دیگه مثل سایر کشورها سوار این ماشین ها بشه . باید ماشینهای 30 سال پیش رو سوار بشه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
در کشور جهان سومی سوار شدن به خودروی لوکس خاص طبقه اشراف است نه عوام پس یا ثروتمند شو یا رویا پردازی نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
خودرو ما عین لیاقت ماست و لیاقت ما نشان دهنده ارزش ماست.
Allianz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
مشکل دقیقاً همین جاست عزیز دل برادر.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
تعرفه هم برداشته بشه به حال 80 درصد ملت هیچ فرقی نمیکنه چون قدرت خرید مردم به حدی پایین اومده یا بهتره بگیم قدرت خرید مردم جوری نابود شده که دیگه پراید که هیچ ، موتور هم نمی تونن بخرن سوار بشن !!!

اگر تعرفه برداشته بشه و ورود خودروهای دست دوم هم آزاد بشه شاید قشر متوسط و فقیر بتونن خودروهای خارجی دست دوم سوار بشن که البته سگشون به لگن های صفر کیلومتر وطنی شرف داره چون هم ایمن تر هستند و هم با یک بار تعمیر تا 5 سال بدون هیچ مشکلی سواری میدن

باید فکری به حال سیستم مدیریتی از رده خارج این کشور کرد و مدیران از رده خارج را از رده خارج کرد و حاکمیت قانون را اجرا کرد تا شاید قدرت خرید مردم بالاتر بره و دوباره اقتصادمون رنگ شکوفایی بگیره وگرنه با این شرایط ، برداشتن تعرفه اولا درآمدهای دولت را کاهش میده و دولت مجبور میشه هزینه های ریخت و پاش هاشو بیشتر از گذشته از جیب قشر متوسط و فقیر دربیاره و دوم اینکه پولدارها خیلی خوش خوشانشون میشه که بخوان ماشین مدل روز با تعرفه ی صفر سوار بشن و توی خیابون ها جلوی چشم ملت فقیر فخر فروشی کنن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
کلاغ میخواست راه رفتن کبک یاد بگیره راه رفتن خودشم یادش رفت !!!

تمام پتانسیل های امتحان شده ی ایران از قبیل توریزم و نساجی و کشاورزی را رها کردند چسبیدن به خودروسازی .. هزاران میلیارد تومان برای ساخت کارخانه های خودروسازی به جیب مردم تحمیل کردند و هزاران هزار میلیارد تومان از ناحیه مصرف سوخت و آلودکی هوا و سرطان و کشته ها و معلولین ناشی از خودروهای ناامن و آلاینده به ملت خسارت وارد کردند که خودروساز بشن ولی لگن ساز شدند

ای کاش تمام این سرمایه ها برای کشاورزی و نساجی و توریزم هزینه شده بود و سیستم حمل و نقل عمومی گسترش داده می شد .. هم درآمد بیشتری عاید ملت و کشور می شد هم با معظل آلودگی هوا و صدها هزار کشته و معلول و مجروح روبرو نبودیم و هم مردم می توانستند خودروهای امن مدل روز سوار بشوند و هزینه ی واردات این خودروها هم با فروش سوخت به قیمت جهانی به مردم و حتی صادرات بنزین تامین می شد

خودروسازان و حامیانشان جز دشمنی ، کاری در حق این ملت نکردند و هدفشان فقط و فقط پر کردن جیب خودشان با فروش لگن و آهن پاره به جای خودرو به مردم بود وگرنه نساجی و کشاورزی می توانست چند برابر اشتغال صنعت لگن سازی ، اشتغال پایدار ایجاد کند

البته حقمونه چون صف میکشیم و میخریم .. کسی که بایسته تا هم توی سرش بزنن هم جیبشو بزنن ، نباید براش دلسوزی کرد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
لیاقت ما مردم هم همینه....مایی که برای هیچی صف میکشیم نباید انتظار بیش از این داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
چه میکنه این تابناک

بشین سر جات کی به حرف تو گوش می کنه

یک عمر دست این صنعت خودرو ایران گرفتن و راه رفتن یادش بدهند اما غافل از این که این

صنعت فلج هست .

اگر پول تعرفه ها زیاد و بیمه های جانی که به دلیل حوادث ماشین بی کیفیت انجام شده جمع شده بود الان کل امتیاز بنز و BMW با کل پرسنلش خریده بودیم .

تر به خدا دست از سر مردم ایران بکشید
نظرات بیشتر