با سلام توليد خودروهاي با سيستم قديمي وبي كيفيت داخلي را كلا متوقف كنيد كشته ها و زخميهاي تصادفات 85درصد كاهش پيدا ميكند الودگي هوا و مصرف بنزين كاهش مي يابد .و خيلي ديگر از مزايا از توقف توليد خودرو حاصل خواهد شد .تا كي مردم بايد تاوان اين خودروهاي بي كيفيت را بدهند .
اعداد این جدول قیمت نشان دهنده وضع افتضاح خودرو سازان در ایران است که خودروهای عالی جهان و کره ای قیمتهاش این قدر پایین در می اید ولی خودروهای متوسط این شرکتها چه قدر گران تمام میشوند.
قیمت های جدولتان با درهم ۲۲۰۰ تومانی است و اشتباه است و درهم نزدیک۳۹۵۰ تومان است یعنی اعداد جدولتان را حداقل در ۲ ضرب کنید تا واقعی باشد مقایسه و قیمت خودروهای محاسباتی تان نصف اندازه واقعی است.
پاسخ ها
علی
||
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
برادر هنوز نفهمیدی نگارنده توهم می زند و چون پول خرید را ندارد دنبال رویای قیمت کاهش یافته است؟فکر کنم ایشان همان فردی است که روزی یک مقاله علیه خودروسازان داخلی می نویسد غافل از اینکه اگر ایشان نبودند مردم سوار تویوتا نمی شدند چون مملکت ارز و پولش را ندارد بلکه سوار دوچرخه یا قاطر می شدند
ناشناس
||
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
استاد عزیز، برای واردات مبنا را ارز بازار ثانویه قرار دادند. همان بازاری که قطعات خودروسازان داخلی را تامین میکند. پس اگر قرار بر رقابت باشد، باید ارز هم یکسان توزیع شود. یعنی ارز نیمایی نه ارز دلالان.
ناشناس
||
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
جواب اقای ساعت ۱۶۵۱: به من یا شما ارز بازار ثانویه نمی دهند و خودروتان را باید ازاد بخرید
ناشناس
||
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
این قیمت به زور دلار نفتی بدست میاد. وگر نه قیمت واقعی ارز 5 برابر این مقداره.
خودروسازی و بی آبی و نابودی محیط زیست و نابودی اقتصاد و وووووووو فقط بخش کوچکی از فسادی است که مثل یک کوه یخ بیشتر آن پنهان است همه شعارهای دشمن ستیزی و مبارزه با آمریکا برای پنهان نگه داشتن ریشه های فساد داخلی است.اما مردم دیگر فهمیده اند که ریشه همه مشکلات کشور نه در بیرون از مرزها بلکه درون همین مرزهای خودمان است افرادی هستند که از هر دشمنی برای ملک و ملت ایران خطرناکترند و متاسفانه اختیارات زیادی هم دارند.