نعمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
ایران یک دارایی استراتجیک برای همه دنیاست. اسراعیل حداکثر تا 2سال دیگر نابود میشه و آمریکا هم حداکثر تا6 سال و چهار ماه آینده نابود است.
از طرفی عمق استراتجیک ما هر روز در حال افزایش است و از جنوب جزایر پانکرهاس تا شمال قاره اسکاندیناو و از شرقِ شطِ می سی سی پی تا غرب هیمالایا.
ایران بزودی اقتصاد اول یا دوم جهان میشود. بفضل پروردگار و با نیروی ایمان و روحیه جهادی جوانان ما.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
چی زدی ؟!! با با خیلی تو توهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
این نعمت خودمونه، نمی شناسیش؟ خیلی جوک میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نعمت نگو. بگو نسترآداموس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
حسین یعنی نفهمیدی که این نعمت داره همیشه افعال منفی به کار میبره و قصدش انتقاده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
از سوادت معلومه. اینجوری میخوای دنیا رو تسخیر کنی؟ استراتچیک نه استراتژیک ، اسراعیل نه اسرائیل. همین شماها هستین که با بی سوادی بر مسندهای وزارت و غیره مینشینید و با خود دکتر پنداری هاتون پول ها را به جیب زن دوم و سوم و چهارم و بچه های بی عرضه و مشکلات را به سوی مردم بی پناه روانه میکنید.
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
تا امثال این نعمت ها در کشور هستند مملکت هم همین طور می ماند و پوشکِ بچه هامان هم محتاج خارج هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
بسیار خندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
بنده با 63درصد حرفهای شماموافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
خیلی. بعیده اقتصاد اول و دوم شیم. ولی احتمالا سوم میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
آفرین من هم دیروز رفته بودم جزایر پانکرهاوس دیدم چه عمقی داریم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نعمت جان من و تمام دوستان کامنتهای زیبای شما را هر روز میخانیم اصلا فقط برای کامنتهای شما ماییم تابناک. و کلی میخندیم. خدا قوت برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
استراتجیک؟؟
فکر کنم منظورت جزایر لانگر هاوسه! درسته؟
تا خود بزرگ پندارانی مثل شما هستند ما بدبختیم. شایدم اسراییلی هستی که داری نفع می بری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
خخخخ نعمت دست وردار
ناشناس
| Slovakia |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
خوب میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
برو شیرین بازی هاتو با کمیته امداد و بچه های یتیم تقسم کن بانمک
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
برادر اينهايي كه گفتي تنهايي كشف كردي؟
اينها حتي جزو سند چشم انداز هم نيست واقعا توهم زدي.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بسمه تعالی اینجانب نعمت باتشکر از حرف وحدیثهای دوستان باید بگویم با نظراتهای شما موافقم. البته فقطبا کسانیکه با بنده موافقند من هم موافقم که معمولا 95 درصد مردم موافقند و 2 درصد باقی هم مخالف که باید اعدام شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
این نعمت و نعمتای دیگه توی همه سایتها و همه جای فضای مجازی هستند و با روشهای مختلف بابت حقوق دریافتیشون کار میکنند
یکی از روشهاشونم همینه که این جور حرفها رو مینویسند و بعد هم پایینش یکی دو تا جواب میدند تا افکار و نیت خودشون رو بین جامعه رواج بدند و مردم هم که از همه جا بی خبر
مثلاً الان اینجا بعضیا فکر میکنند این کامنت رو ی آدم حکومتیه دو آتیشه اما پرمدعا نوشته و شروع میکنند به جواب دادن بهش ، حالا یا با حرف منطقی جوابشو میدند و یا بعضیا با فحش و تمسخر ، در هر صورت هدفش تخریب ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
جزایر پانکرهاس؟ اگه منظورت لانگرهانسه، اون جزیره نیست دوست عزیز بلکه سلول هایی داخل لوزالمعده هستند که به خاطر کاشفش معروف به جزایر هانگرهانسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
پس بیشتر از اینکه به اسراعیل ظربه بزنیم بهش سود میرسونیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ضربه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
اگر ایران علیه اسراییل کار نمی کرد الان باید در مرز با انها می جنگیدیم به خاطر استراتژی این رژیم که دارد از نیل تا فرات
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نيل تا فرات كجاش تو خاك ايرانه؟ كي ساكن نيل تا فرات هست كه با اسراييل در حال جنگه.
كمي به واقعيات توجه كنيم نه توهم حمايت از همسايه و بباد دادن اقتصاد و امنيت كشور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
پرچم کانادا هنوز نمی دانی دجله و فرات کجا هست؟
نقشه بدم خدمتتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
مثل اینکه شما از ۳۰ سال پیش و ۶۰ سال پیش خبر ندارید چه اتفاقی افتاده و یک کمی تاریخ جنگ ورزی این اسراییل را بخوان تا روشن شی ونه با دوپینگ
خطاب به۱۷:۴۰
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
مثل ما که میگفتیم غنی سازی ۲۰ درصد تا دنیا به ۳ درصد رضایت بده اسراییل هم شعار داده.مگر الان دوره ای هست که دنیا اجازه بده یک کشور براحتی به بقیه حمله کنه و مرزهاشو گسترش بده؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
از نیل تا فرات اسراییل شعار پوچی بیش نیست چون نه 15 میلیون یهودی موجود در جهان می توانستند بر صدها میلیون مسلمان خاورمیانه ای غلبه کنند و نه غربی ها اجازه می دادند یهودی ها بر خاورمیانه و منابع نفتی غنی اش سلطه پیدا کنند

عقل هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
اگر همین الان به مریخ حمله نکنیم مریخیها به ما حمله خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
ساکنین نیل هم ایران را دوست خود نمی دانند جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
آقایونی که ادعای عاقل بودن دارید و یا میگید مگه دنیای الان اجازه اشغالگری میده و یا صدتا دلیل دیگه میارید
همین الان اسراییل جولان سوریه رو سالهاست که در اشغال داره ، همین الان اسراییل برخلاف قطعنامه های متعدد سازمان ملل که حتی آمریکاییها تاییدشون کردند و از حق وتو برای تصویب نشدنشون استفاده نکردند سرزمینهای وسیعی رو که بعد از جنگ ۱۹۶۷ اشغال کردند تخلیه نمی‌کنند و به فلسطینیها تحویل نمی‌دهد و حتی دارن توی این زمینهای فلسطین که سازمان ملل هم اونا رو فلسطینی می‌دونه شهرک سازی میکنند و این یعنی بعداً هم نمی‌خواند این زمینهارو پس بدند، همین الان اسراییل بر خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل به آوارگان فلسطینی اجازه بازگشت نمی‌دهد
حالا بعضی از شما عزیزان صلح طلب که اصلا اهل دشمنی با کسی نیستید حتی اگه دشمن خودش رو به مرزهاتون برسونه بفرمایید که وقتی این اسراییل کوچولوی امروزی تونست از نیل تا فرات رو اشغال کنه و کنار ما برسه بی خیال ایران میشه ، و وقتی این اسراییل امروزی بدترین دشمنیهارو با ایران انجام میده اگر به اون میزان از قدرت برسه با ایران چکار خواهد کرد
اصلا چرا سرنا رو از سر گشادش میزنید؟ شما که اینقدر صلح طلب هستید به اسراییل بگید که پرچم خودش رو عوض کنه و یک پرچم جدید معرفی کنه که اینقدر آدمای جنگ‌طلب از اون سواستفاده نکنند و اسراییل مهربون رو متهم به اشغالگری نکنند و وقتی به فرموده یکی از دوستان اصلا دنیای امروز دنیای اشغالگری نیست پس چه لزومی داره اسراییل ادعای نشدنی برای تصرف از نیل تا فرات داشته باشه ، و ضمنا حالا که دنیا دنیای اشغالگری نیست بی زحمت به اسراییلم بگید از جولان سوریه و زمینهای فلسطینیا که حتی سازمان ملل هم به رسمیت شناخته برند بیرون ، به حرف دنیا که گوش نمیدند شاید به حرف شما گوش بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ناشناس ۱۹:۵۹
واقعا هم که عقل چیز خوبیه
الان ۷۰ ساله که ۹میلیون یهودی کشور فلسطین رو اشغال کردند و ۷۰ ساله که اون صدها میلیون مسلمون مورد نظر شما میخواند بیرونشون کنند ولی به دلیل حمایت آمریکا و غرب و خیانت حکام عرب نتوانستند
ضمنا اگه از نیل تا فرات شعار پوچی بیش نیست پس لطف کنید به اسراییلیا بگید برای راحت شدن خودشون هم که شده و برای گرفتن بهونه از دست بعضی آدمای جنگ‌طلب دست از این شعارشون بردارند و دیگه این شعار پوچ رو ندند ،اونوقت منم به شما قول میدم که به بعضیا بگم که دیگه این شعار پوچ مرگ بر اسراییل رو ندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
الان کشور عزیزمان پروژه برات تا نیل رو داره اجرا میکنه
نیروهای ما از فرات سوار ماشین می شند و کنار سواحل مدیترانه پیاده میشوند این قضیه رو دستکم نگیرید
سیاست کشور ما عالی بود توانستیم از موقعیت زمان وجود بهترین استفاده رو بکنیم و برای نسلهای بعدی ایران
یک کشور با مرزهای بزرگ رو باقی بگذاریم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
تازه فهمیدید؟ من سال هاست این رو می دونم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
سیاستمداران ما تازه بیست سال بعد ملت به چیزی را میفهمند اون موقع هم همیشه دیر شده الانم مثل موارد قبلی
هموطن
|
Kazakhstan
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
قبلا فعالیتهای ایران در کشورهای عربی پنهانی بود اما حالا که مرگ برال سعود میگوید ودرتمام کشورهای عربی علنی نیرو دارد مسلم است که حکومتهای عربی احساس خطر کرده اند و اکنون با اسراییل دوست میشوند
ایران با دشمنی با اعراب کمک بزرگی به اتحاد اعراب واسراییل کرد و اسراییل را از انزوا در اورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
ایران با دشمنی با اعراب؟!ای خود باخته.
فدوی
|
United States of America
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
جالبه که این مقاله رو نوشتین !!!
واقعیت اینه که همانطور که زیاده روی در هر کاری نامناسب است ، بزرگ کردن تشیع در خاور میانه ، با هر نیتی ، در بلند مدت ما را به زمین خواهد زد .
البته همگی می دانیم که تهدید خواندن ایران ( ایرانی پرمشکلی که می بینیم و می شناسیم ) صرفا یک بازی از طرف اسراییل برای رسیدن به منافعی است که قسمت کوچکی از آن در این مقاله آمد اما چیزی که تعجب برانگیز است اصرار ما بر بازی کردن در زمینی است که هر دو دروازۀ آن متعلق به خودمان است ( آن هم با این مدیریت افتضاح و ... )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
بله و خیلی ممنونیم از مسولان ما که از جیب ما هزینه کردن و اسراییل و اعراب رو با هم آشتی تاریخی دادند!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
اسراییل هم دارایی خوبی برای ایران بوده است.
ولی باید از خیر این دارایی بگذرد چرا که تاریخ مصرف آن گذشته است و ایران دیگر نیازی به این دارایی ندارد.
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
واقعيت:
فلسطين و اعراب با اسراييل وارد جنگ شدند.
مصر و بتدريج تمامي اعراب بجز ٢ گروه كوچك با اسراييل مصالحه كردند.

ايران اين وسط نه سر قضيه است و نه ته آن.
ايران توسط اسراييل مورد حمله قرار نگرفت بلكه توسط عراق و حاميان عراق به خاك و خون كشيده شد.

خلاصه اينكه ايران نقش دايه كه نه ، نقش غريبه مهربانتر از مادر را براي چه كسي بازي ميكند ؟؟؟؟!!!!و به چه قيمتي؟ اگر ايران درست عمل كرده بود كه الان اينهمه كشور عربي به خون ايران تشنه نبودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
دقیقا درست هستش. متاسفانه ما با سیاست اشتباهی که در پیش گرفتیم نه تنها به فرایند مشروع سازی اسرائیل کمک کردیم، بلکه از متحدان خود نیز دور شدیم و دوستان قدیمی خود را به دشمنان درجه یک تبدیل کردیم. شاید در دهه اول و دوم انقلاب کشورهای عربی متحدان استراتژیک ایران نبودند و یا دوستان مورد اعتماد، اما حداقل دشمنان علنی و درجه یک ایران هم نبودند. ببینید با سیاست های غلط و اشتباه دو دستی کشورهای عربستان، مصر، اردن، بحرین، امارات و ... را به اسرائیل تقدیم کردیم. در مقابل هزینه های مالی سرسام آوری رو متقبل شدیم، تا به کمک سوریه، عراق و یمن برویم. قبول دارم هر کشوری در جهت تامین منافع امنیتی خود بایستی اقداماتی رو انجام بدهد. اما منطق حکم می کنه هر جا منافع ملی ما در خطر باشه بایستی هوشمندانه قدم گذاشت. متاسفانه مسئولین ما در حال حاضر در مسیری قرار گرفتند که خود این مسیر را انتخاب کرده اند( یا آگاهانه و یا از روی نا آگاهی و عدم تسلط به سیاست های منطقه و عدم تعریف درست منافع ملی). متاسفانه امکان برگشت از این مسیر وجود ندارد، بهترین راه کار مراجعه مستقیم به رای و داوری مردم است. مسئولین محترم شک نکنند در صورتیکه مثلا در خصوص پذیرش و یا عدم پذیرش اسرائیل به رای و داوری ملت مراجعه کنند، علاوه بر اینکه چهره و سیمای ایران سربلند را در جهان بیش از بیش درخشان خواهد کرد، مقبولیت بسیار زیادی نیز پیشگاه ملت ایران کسب خواهند کرد. در هر صورت رای و داروی مردم هر چه باشد یک برد بزرگ و تاریخی برای مسئولین مملکت خواهد بود. امیدوارم این مطلب را منتشر نمایید. یا حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
معاذالله. که این جماعت بخواهند چیزی بپذیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ناشناس۱۹:۱۱
از این مطالبی که نوشتید معلومه خیلی آدم با سوادی هستید و شاید حتی پروفسور تاریخ هم باشید و احتمالا در آسمون ریسمون بافتن هم مهارتی داشته باشید ولی در ابتدای این مقاله کاملا علمی و مستند شما یک سوالی برای من ایجاد شد که امیدوارم بتونم جوابشو پیدا کنم ، اونجایی که فرموده بودید که با سیاستهای غلط ، دوستان و متحدان خودمون رو به دشمنان درجه یک تبدیل کردیم و یا این جمله که ، شاید در دهه اول و دوم انقلاب کشورهای عربی دشمن علنی و درجه یک ایران نبودند و از مصر اردن امارات بحرین و عربستان نام بردید ، سوالی که ایجاد میشه اینه که دقیقا همین کشورها و البته چندین کشور دیگه همون کشورهایی هستند که در زمان حمله صدام به ایران در شهریور ۱۳۵۹ که فقط حدود ۱۹ماه از انقلاب گذشته بود از صدام حمایت کردند و تا آخر جنگ با صدام همکاری کردند و علاوه بر کمک مالی و تجهیزاتی و اطلاعاتی حتی سرباز هم به صدام دادند چنانچه از همه این کشورها اسیر هم گرفته شد ،از زمان شروع جنگ‌ تا زمانیکه شما میگید پایان دهه اول و دوم انقلاب بوده خیلی فرق هست و اگر دلیل دشمنی این کشورها با ایران سیاستهای غلط ایران در دهه اول و دوم انقلاب بوده پس دلیل کمک اونها به صدام بعد از فقط ۱۹ ماه از انقلاب چی بوده و آیا دشمنی و مخالفتی علنی تر و آشکارتر از جنگ وجود داره که شما میگید اونها از دشمنی علنی با ایران خودداری میکردند؟
ضمنا این هزینه های سرسام آوری که می‌فرمایید ما در سوریه و عراق و یمن متقبل شدیم رو اولا سرسام آور نبود چون اگر این کار رو نمی‌کردیم هزینه های که بعداً باید متقبل می‌شدیم بسیار سرسام آورتر بود و دوما اصلا ما متقبل نشدیم بلکه به ما تحمیل شد ، میدونید چرا، چون این جنگها در واقع با عراق و سوریه و‌یمن نبود و به قول خود اونها و به گفته خودشون اینها جنگ نیابتی با ایران بود و این جنگها هم اول از طرف اونها تهاجم صورت گرفت و نه از جانب ایران و یا دوستان ایران
شما هم دوست عزیز بهتره بجای اینکه همیشه خودمون رو و ایران رو مقصر بدونید و مقصر و‌متهم‌جلوه‌بدید حداقل یک کمی ریشه مسائل رو بررسی کنید ب بعد نظر بدید
متاسفانه اکثر ما ایرانیها تحت تاثیر جو رسانه ای و تبلیغاتی بیگانگان همیشه و بدون هیچ شکی و تردیدی در همه موارد ایران رو خطاکار و مقصر میدونیم و بعضی وقتا با یک جهش زمانی و با نادیده گرفتن اتفاقات و شرایط در زمان بین دو اتفاق ، فقط این دو اتفاق رو کنار هم میزاریم و نتیجه ای میگیریم که کاملا اشتباهه
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
دوست عزیز 03:04 اولا خوشحالم که نظر این حقیر رو نقد کردین( بدون تهمت و افترا) اما در خصوص دشمنی کشورهای عربی به قول شما عربستان و ... در زمانی که صدام به ایران حمله کرده بود. تا حدودی با شما هم نظر هستم. اما نباید از واقعیت هم فرار کرد. در همون زمان صدام ملعون رابطه ما با عربستان چطور بود؟ رابطه عربستان، امارات، بحرین، مصر، اردن و ... با اسرائیل چگونه بود. دوست عزیز اشتباه می کنی و من نوعی تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار نگرفته ام و ضمنا نه آدم خیلی باسوادی هستم و نه پروفسور تاریخ. اما واقعیت چیزیه که کسی نمی تونه از اون فرار کنه. البته در این هیچ شکی نیست که همیشه ایران و سیاست های مسئولان اشتباه نیست. من نگفتم که اونا (کشورهای عربی، اسرائیل و غرب) فرشته هستن و ایران خدایی نخواسته اهریمن. نه اصلا اینجوری نیست اما اگه از بعد سیاست و منافع ملی به هر دو طرف نگاه کنی، کاملا مشخصه که همه طرفهای این به اصطلاح دعوا منافع ملی خودشون رو در اولویت قرار می دهند. در خصوص هزینه هایی که می فرمایید سرسام آور نبوده، چرا مسئولین محترم شفاف سازی نمی کنند (البته کاملال قبول دارم که به نفع امنیت ملی ما نیست که در این مقطع زمانی در خصوص کمک ها و هزینه هایی که ایران متقبل شده و یا به قول شما بهش تحمیل شده، شفاف سازی کرد). اما در هر صورت جامعه ای می تونه به تکامل برسه که در اون نقد و انتقاد سازنده وجود داشته باشه. پس از شما خواهش می کنم بدون تعصب رفتارهای ما در چند دهه اخیر را در کنار رفتارهای آنها قرار دهید و سپس راه کار درست ارائه کنید. من به هیچ عنوان نگفتم که اونا بی تقصیر هستن.به قول یه بنده خدا چهره عربستان چهره یه قدیس نیست. اما متاسفانه اگه ما هوشمند نباشیم حمایت های غرب و البته سیاست های اشتباه ما می تونه از اونا یه قدیس درست که در برابر ما. تمام حرف بنده حقیر اینه که ما با دستای خودمون کشورهای اسلامی رو به سمت اسرائیل هل دادیم.ببینید دوست عزیز افراط در هر کاری درست نیست، همانطور که افراط در دشمنی نیز می تواند عواقب بسیار بدی برای ما داشته باشه. منطق و عقل حکم می کنه که در این دنیایی کنونی با مغزمون تصمیم بگیریم نه با قلبمون. درسته که قلب های ما شیعیان به ما جکم می کنه که در برابر وهابی گری و سلفی گری عربستان باید ایستاد، اما ایستادن بدون تعقل و منطق، حکم مرگ ما را خواهد داشت. پس چرا هوشمندانه بازی نکنیم، چرا اسیر بازی های هوشمند آنها بشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
عنایت بفرمایید بعد از هلال شیعی فکری به حال مردم کنید.
وضعیت خطرناکی شده.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
نه ما همینطور شاخکی و سرخپوستی پیش می رویم بقیه باید فکری بحال ما کنند!
نظرات بیشتر