ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
نصب سپر ایمنی اونم از جنس فایبرگلاس !!! هیچ تاثیری در افزایش ایمنی نداره چون یگ سپر فایبرگلاسی مگه میتونه جلوی برخورد و به زیر کشیده شدن یک خودروی سواری حداقل 1000 کیلوگرمی را بگیره ..
باید کلا تولید و واردات کامیون های دماغدار ممنوع بشه (مثل اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر) و کامیون های فعلی هم جمع آوری و اسقاط بشن چون عمرشون هم تموم شده .. ولی از اونجایی که سواره از پیاده خبر نداره ، نباید از مسوولینی که خودشون با ایمن ترین خودروهای چند میلیاردی خارجی رفت و آمد میکنن توقع داشت که به فکر جان مردم باشن
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
رانندگان در مورد عدم ایمنی کامیون ها مقصر نیستن! این ایراد به مثابه مقصر دانستن صاحبان خودرو پراید به علت ایمنی پایین و انتطار رفع این مشکل بنیادی و سیستمی هست.
تمام انتقادات و انتظارات باید به سازنده این نوع کامیون ها که طراحی و کاربریشون برای این مکان و زمان نیست معطوف شود،متاسفانه بخاطر منافع مالی همچنان تولید این نوع کامیون ها به صورت کاربری بیابانی جاده ای به قوت خود باقیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
چطور ماشين راننده هاي با سرعت بالا و مست را توقيف مي كنيد ولي كاميون ها را نمي توانيد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
بهترین کار ندادن بار به این کامین ها هست.
ترمینال ها به این کامیون ها بار ندن و اگه دادن پلیس جدا از جریمه بالای کامیون، ترمینالی که به این کامیون بار داد رو هم جریمه کنه.