با هزار جور بهانه می خوان از زیر بار پرداخت خسارت شانه خالی کنن.
یکسره بگید باید هزینه بیمه سالیانه رو بدید و منتظر هیچ پرداخت خسارتی هم نباشید.
جاده کاملا یکطرفه به نفع بیمه ها
فلسفه وجود بیمه ثالت این بود که هزینه خسارتهای جانی ومالی وارد میشه را بده حالا با این کیفیت بسیار پایینی که لگنهای داخلی دارن فرقی نمیکنه شوماخر هم باشی وقتی حادثه ایی رخ بده بالاخره خسارت بوجود میاد مخصوصا از نوع جانی پس بیمه جدیدی که براساس راننده محور صادر میشه یه نوعی سرپوش گذاشتن بر کیفیت پایین خودروهای داخلیه وگرنه اگه کیفیت بالایی داشته باشن خسارت جانی کمتر میشه و فقط میمونه خسارت مادی که اونم با بیمه بدنه حل میشه
واقعا چه جالب قانونهای من در اوردی --- اقا دو نفر (مثلا دو تا همکار) سوار یک خودرو که به نام یکی ثالث ثبت شده در حال حرکت هستند حال یکی بد میشه و نفر بغل دستی میخواد رانندگی کننه و نفر دوم اسمش در بیمه نامه ثالث خودروی مذکور نیست الان تکلیف چیه ؟؟؟
اگر بیمه شخص ثالث واقعا راننده محور باشد شخصی که بیمه نامه دارد اگر در حال رانندگی با هر خودرویی ( چه مال خودش باشد و چه نباشد ) تصادف نماید باید بیمه خسارت پرداخت نماید نه اینکه فقط فلان شخص با فلان خودرو تحت بیمه باشد . این می شود راننده و ماشین محور
وقتی بیمه ملاک تخفیف را عدم دریافت خسارت از بیمه تعین و حق بیمه را محاسبه میکند پس ماشینی که خسارت نگرفته راننده مناسبی داشته است اگر هم خسارتی از بیمه گرفته بیمه به ان تخفیف که نمیدهد هیچ بابت تکرار تصادف هم فرانشیز خسارت را افزایش داده یعنی مالک را تنبیه میکند....
اگر واقعا تخفیفات ارزنده ای بدن شاید بیارزه. توی قانون جدید که سال گذشته اجرا شد جز اینکه جیب مردم بیشتر خالی کردن سودی برای رانندگان که به قوانین پایبندن سودی نداشت و بیشتر برای متخلفین خوب بود تا با تصادف تخفیفاتشون از دست ندن
یکسره بگید باید هزینه بیمه سالیانه رو بدید و منتظر هیچ پرداخت خسارتی هم نباشید.
جاده کاملا یکطرفه به نفع بیمه ها