بجای اینهمه حرفباید با خدمات مشتریان اپل تماس گرفت و توضیح خواست، وبعد مثل بقیه دنیا با هزار راه قانونی در آمریکا، اروپا باهاشون برخورد کرد، مطمئن باشید که بجای نالیدن، این روش جواب میده،
ما نمیتوانیم از یک طرف به طرق مختلف ، به پرچم ملی ۳۲۰ میلیون آمریکایی توهین کنیم در حالیکه چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم ، این ۳۲۰ میلیون آمریکایی تولید کننده اول علم و تکنولوژی در جهان هستند بعد توقع داشته باشیم بخاطر نیازی که به علم و تکنولوژی و محصولات آمریکایی داریم ، آمریکایی ها هم با روی گشاده و خندان ، محصولات تولیدی خود را که حاصل تلاش و کوشش شبانه روزی شان است در اختیار ما قرار دهند !!!
این کمپانی قبلا عدم ارائه خدمات به ایران رو اعلام کرده ، لذا شکایت به جایی نمیرسد . این رفتار تلنگری است به مسئولین آی تی کشور که به فکر تامین جایگزین داخلی مورد اعتماد مردم باشند . این رفتار را به سادگی همه کمپانی های دیگر میتوانند داشته باشند
تا زمانیکه همه چیز در ایران ممنوع هست و مشتری ایرانی با ید اقلام را گرانتر از باقی جاها بخرد بخصوص با کاهش ارزش پول ملی کماکان خرید اپل ادامه خواهد داشت...... بخاطر این اقدام اپل آنرا تحریم کنیم ، چه چیزی را جایگزین کنیم؟ آیا خدمات سامسونگ و غیره در حد مطلوب هست؟ نمایندگی معتبر در ایران وجود دارد؟ قیمت اش مناسب است؟ خدماتش عالیست؟و..... فقط اپل را حذف کردیم ، معلوم هم نیست فردا دیگر برندها چه بازی سرمان بیاورند و همه را بزاریم به حساب تحریم ها.....
قسمت اعظم پستهاي بالا نگران كننده است چون نشان دهنده تفرقه ميان مردم كشور است. چرا بايد از ايجاد مشكل براي هموطن خود خوشحال شويم يا بگوييم به درك كسي كه اين گوشي را خريده حقشه؟ واقعا نگران كننده است. در يك كلام سوال اصلي اين است كه چرا اكثر اين مشكلات فقط براي ما ايراني ها ايجاد مي شود؟ كجاي سياست و ارتباط اين كشور و ساز و كار شركتهاي ما اشكال دارد كه ما دچار اين حجم از بحران هستيم؟
احترام هرکس دست خودشه.اپل سالهاست اعلام کرده به کاربران ایرانی سرویس نمیده باز هزار هزار وارد میشه وفروخته میشه یعنی چی؟سایپا وایرانحودرو علنی مردم را سرکیسه میکنند باز همه میرن تو صف.مشکل خود ما هستیم که برای خودمون احترام قائل نیستیم.